Ahojte! :) No tak je konečne po sviatkoch, šialenstvo opadlo a ja môžem splniť svoj dávny sľub a konečne sa povenovať trochu SE, keďže som ho tak nemiestne zanedbávala :) Ani by ma neprekvapilo, keby tu nezostali žiadny čitateľ, veď, bola to dlhá doba... No pilne pracujem, plánujem a dávam dokopy, takže verím, že tento raz by som to mohla už dotiahnuť do konca a nenechávať vás toľko čakať :) Snáď to výde :)
P.S. Tak čo, aké boli Vianoce? Dostali ste, po čom ste túžili? :)
Lucas
Dal som Jade čas, aby sa aklimatizovala vo svojom niekdajšom domove, pozhovárala sa s otcom a radšej zostal celý čas zalezený vo svojej izbe, ktorá mi prišla, ako keby bola z nejakého predraženého grandhotelu. Jade sa mi nikdy nezmienila, že jej talianska rodina je tak dobre zabezpečená a vlastní tento ozrutný zámok s desiatimi (!) spálňami.
Skočil som si pod sprchu, aby som zo seba zmyl pach niekoľkohodinového cestovania a potom len tak nečinne ležal v posteli. Nakoniec som to nevydržal a zavolal Penelope, hoci mi bolo jasné, že mi vynadá, prečo ju otravujem a neužívam si dovolenku. Samozrejme, to bolo prvé, čo mi povedala, keď zodvihla.
„Ja viem, ale... Asi to nebol najlepší nápad, Penny," priznal som. „Jade je tu doma, všetkých tu pozná a ja...Bude zázrak, ak sa nestratím na ceste do mojej spálne."
Penny si povzdychla. „Ty si strašný chlap, prečo zakaždým, keď si vezmeš voľno, hneď svoje rozhodnutie ľutuješ?"
„Nečinnosť mi nerobí dobre," povedal som. „Ticho ma ubíja a len tak sa lenivo vyvaľovať v posteli ma vyčerpáva viac ako osemhodinová zmena."
„Lucas, teraz ma veľmi dobre počúvaj," autoritatívne prikázala Penelope. „Si v Toskánsku, do pekla, ako často sa ti naskytne šanca letieť do Talianska za náklady niekoho iného, neplatiť za drahý hotel, ubytovanie a stravu?! Z Brooklynu si nevytiahol päty, odkedy sme sa spoznali, každý rok sa dívam na to, ako si stále viac a viac zatrpknutý a posadnutý prácou."
„Nie som-"
„Neprerušuj ma!" zahriakla ma. „Máš okolo seba neskutočné možnosti ako využiť voľný čas, si tam s Jade, s osobou, na ktorej ti tak veľmi záleží a ako si povedal, potrebuje ťa, aby to emočne zvládla. Tak prestaň strácať čas tým, že ma budeš otravovať, spytovať si svoje čierne svedomie, lebo si si po štyroch rokoch dovolil oddych, na ktorý máš právo. Najbližšie dva týždne o tebe nechcem vôbec počuť, jasné?!" Hodnú chvíľu som sa nezmohol na slovo.
„Teda a ja som si myslel, že ti budem chýbať," poznamenal som.
„Žartuješ?! Byt mám len pre seba, v práci ma nikto nekomanduje a pre Joyce som aspoň na chvíľu najobľúbenejší človek na svete," zasmiala sa. „To, že si odišiel, bol asi najsvetlejší moment môjho leta."
„Ďakujem ti veľmi pekne," zafrflal som. „Teraz, ak dovolíš, pôjdem plakať nad svojím dolámaným egom."
„Bež," lúčila sa. „A, Lucas..."
„Áno?"
„Vyspi sa s Jade, všetkým trom nám tým urobíš radosť," rozrehotala sa. S hundraním o tom, aká je nemožná, som ukončil hovor a mobil odhodil na nočný stolík.
Nakoniec som teda nemal na výber, ako si zapnúť televízor a dívať sa na programy, o ktorých som nemal poňatia o čom sú. Trochu mi to však pripomenulo domov v Minnesote, tam boli všetky programy po španielsky, tu zas po taliansky. Vyrozumel som asi tri slová zo seriálu, na ktorom som to nechal a dve z toho boli mená hlavných postáv. Z ničoho nič sa ozvalo tiché zaklopanie na dvere a kým som vôbec stihol zareagovať, dnu vkĺzla Jade, zavrela za sebou a s rozbehom skočila ku mne do postele.
YOU ARE READING
Side Effect [His Bad Boy Ways #3]
Teen FictionToto nie je love story, akú poznáte. Jade Liethová nikdy nebola typ dievčaťa, čo by túžil po vzťahu a láske. Po rozvode rodičov, keď mala len desať rokov, sa z milého dievčatka zmenila na cynickú a nespútanú ženu, ktorá si mužskou spoločnosťou vynah...