Merhabalar..
Beni dinleyenler veya dinlemeye çalışanlar.
Hepinize ''merhaba''.
Bir bira'da sarhoş olup,10 birada sarhoş olamamışlığım da var.
Bazen alkol kullanmadan sarhoş olur insan veya bir duble rakı'da başın döner,
Bana hiç denk gelmedi bu yazdıklarım.
Ben genelde alkolü su gibi içer ve sarhoş olmakta zorlanırım.Aksi nadiren olur.
Fakat hatırlıyorum..
Geçenlerde dostlarımla bir rakı sofrası kurmuştuk.Doldurduk rakıları mezeleri sohbet ilerledikçe rakı azaldı.
Kadehler boşaldıkça gözler doldu yine sen geldin aklıma unutmamışım her gece gibi ama bir farklılık vardı bu sefer gündüzdü daha gece olmamıştı.
Rakının verdiği ufak etki artık ufak değildi seninle beraber çarpmıştı beni ve sarsılmıştı bedenim.
Lavaboya gitmek için aya kalktım ve kafamı musluğun ağzına soktum.Tenime dokunan su ile kendime gelmiştim biraz tam ''23'' merdiven indim.Bahçeye gittim.Masaya doğru yönelip yerimi aldım.
Sohbet ilerledi ve artık sarhoş olmak istiyordum.Duble rakılar shot atılmaya başladı rakının dibini göründüğümde,emin ol eve giden yol bulanıktı.O na git deselerdi yolun netliğini görür gibiydim.Sanki 299'km kadranla otobanda giden bir 1000RR gibi netleşirdi söz konusu sen isen.
Fakat öyle olmamıştı dostlarımın yardımıyla kalktım ayağa ve metroya kadar yürüdük.Sonrasında gözlerimin hafif kapalı hali ile ineceğimiz durağa gelmiştik.Sağolsunlar beni biraz yukarı çıkarttılar sonrasında ise vedalaştık artık bir sen bir ben bayırları çıkar olmuştuk.
Eve vardığımda kimse yoktu.Kapıyı açtım odaya girdim ve yatağa sarıldım.Sonrasında uyuya kalmışım.Sabah elimde yanan sigara ile gözlerim gökyüzünde bir haldeydim.
Belkide ilk defa sarhoş olmuştum sana teşekkür etmeliyim galiba.Gerçi önceden alkol içmeden sarhoş olmuşluğumuz da var.
Şiir içip sarhoş olurduk.Üstüne sarhoşluğun verdiği yetkiyle bir birimize içirirdik.
ŞİİR'E EŞ DEĞER BİR KEŞ OLDUM ÇIKTIM.
Kim tahmin edebilirdi ki alkolik birinin şiirle sarhoş olabileceğini kim bilebilirdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Bir Yalnızlık
PoetryGecem gündüz,gündüzüm gece.. Kaybettiğim noktayı geçeli çok oldu.O yüzden onun anısına ve acısına yazmaya devam. En azından her gün yeniden ölmeyi bırakana kadar artık yeniden ayağa kalkamayana kadar..