Nem adhatod fel!

5.7K 326 18
                                    

M.

- Mindenhol néztem már! - sóhajtom nagy keservesen és üres fülcimpámat markolászom. - Bizonyára akkor eshetett ki, amikor Alya a nyakamba ugrott, mert mindenképp meg akart mutatni valamit a blogján.
Tikki helyeslően bólogat.
- Majdnem én is kiestem a táskádból.
Vállat vonok és tovább vizslatom a suli lépcsőjét.
- Tikki... -kezdem bizonytalanul - mi lesz, ha sose találjuk meg? Ha valaki már zsebre rakta?
Tikki összerázkódik és lehunyja a szemét.
- Akkor nem lesz Katica. Fekete Macskának egyedül kell boldogulnia, ami lehetetlen, tekintve, hogy csak te tudod az akumát elkapni.
Összetörten rogyok le a lépcsőre. Bármikor történhet valami baj. És én nem leszek ott, hogy segítsek. Macska nem bírná egyedül. Végül megszereznék az ő talizmánját is. És akkor Halálfej azt csinálhatna, amit csak akar. Nem jó kilátások. Mielőbb meg kell találnom!
- Hé, Marinette!
Alya! Jaj, miért pont most...?
Barátnőm felé fordulok, aki szinte futva közeledik felém. Tikki gyorsan elbújik a táskámban.
- Szia! - intek felé. Még oda sem ért hozzám, már mondja a magáét:
- Azon gondolkoztam, hogy vajon Katicán és Fekete Macskán kívül létzenek még szuperhősök? Hm? Szerinted?
Összerázkódom, amikor az arcomba vigyorog.
- Hát remélem, igen - szűröm a fogaim között. Alya csillogó szemmel mered rám.
- Milyen izgalmas lenne! Még több szuperhős! Akik... mondjuk egymással küzdenek!
Felvonom a szemöldököm.
- Miért? Ők a jó oldalon állnak - mosolygok.
Alya vidáman vállat von.
- Bármi megtörténhet.
Egy darabig a telefonjával babrál. Ekkor úgy gondolom, kockáztatok, és megkérdezem:
- Alya - kezdem - nem találtál mostanában egy fülbevalót valahol?
Amint kicsúszik a kérdés a számon, már meg is bánom. Ebből rájöhet! Pont Alyától, a legnagyobb Katica rajongótól kellett megkérdeznem! Bravó, Marinette, szép volt!
Barátnőm rám néz és látszik az arcán, hogy nagyon gondolkodik. Végül ezt mondja:
- Sajnos nem. Elveszetted? Hogy nézett ki? Milyen színű volt?
Ez már túl sok! Túl sok kérdés!
- Ja, izé, annyira nem fontos. Majd hordok másikat.
- Azért majd szólok, ha valaki talált egyet oké?
- Persze, köszi!
Csüggedten megyek órára és közben érzem, Alya komoly pillantását.

A.

Idegesen dobolok az ujjammal az asztallapon. A tanár rendíthetetlenül magyaráz, de képtelen vagyok odafigyelni rá. A mellettem lévő padban Nino az öklére támasztja az állát és azt hiszem, nyitott szemmel alszik. Nem hibáztatom érte. Ám engem más foglalkoztat.
A fülbevalókat elrejtettem otthon, az egyik fiókban. Fogalmam sincs mit csináljak velük. Ha nálam van Katica talizmánja, az azt jelenti, hogy ő most a normális alakjában van és gondolom a haját tépi az eltűnt fülbevaló miatt. Nem arról van szó, visszaadnám én neki nagyon szívesen, de nem mehetek oda minden párizsi lányhoz, hogy: Figyelj, nem te vagy esetleg Katicabogár? Nálam van a talizmánod.
Gondterhelten a hajamba túrok. Nem tarthatom meg. Ha Halálfej ismét támad, Katica nem fog tudni átváltozni és elkapni az akumát. A gyomrom hirtelen megugrik a gondolatra, hogy nem lesz ott... velem.

Délután csak bámulom Katica talizmánját. Plagg jóízűen nevet rajtam.
- Nagyon szeretnéd tudni, hogy ki az, ugye? - cukkol, miközben elröppen a szemem előtt. Rosszkedvűen sóhajtok.
- Mit csináljak vele?
- Nos, szerintem az lenne a legjobb, ha adnál nekem egy csomó camambert.
Unottan tekintek rá.
- Ennek semmi köze a talizmánhoz, úgy érzem.
- De igen. Mert éhes vagyok.
Megdörzsölöm a homokom és előkotorok neki egy darab sajtot a táskámból.
- Nesze - feldobom a levegőbe, tudván, hogy úgyis elkapja.
- Hát ez nagyon finom volt - lelkendezik Plagg, miután elmajszolta.
- Marhára örülök - morgom. - Elárulnád, mégis hogyan vitt ez minket közelebb a probléma megoldásához?
- Úgy, hogy jóllaktam.
Két kézzel a hajamba markolok és összepréselem a szám, mielőtt valami nagyon gorombát vágnék a kwamim fejéhez. De aztán hirtelen támad egy ötletem.
- Plagg, tele vagy erővel, igazam van? - kérdezem incselkedve.
- Ahha - ide-oda száguld a szobámban. Elmosolyodom.
- Akkor Plagg, változtass át!

Ez most egy kis rövid rész lett :) Folytatás következik :) Köszönöm, ha elolvastad és örülök, ha tetszik! :)

Miraculous szösszenetekWhere stories live. Discover now