Ashton's POV
Glimlachend kijk ik toe hoe het meisje met de koperkleurige haren druk met haar vriendin in gesprek is. Mijn ogen vallen op haar donker blauwe Nirvana singlet. Lachend kijk ik naar mijn eigen singlet. We hebben precies dezelfde aan! Snel kijk ik weer het publiek in en mijn ogen vinden haar al snel. Zo te zien heeft zij ook opgemerkt dat we dezelfde singlet dragen. Het lijkt wel alsof ze een discussie over het singlet met haar vriendin aan het voeren is. Al snel stopt ze met discussiëren en draait zich weer naar mij toe. Haar wangen zijn een beetje rood en ze bijt zachtjes op haar onderlip. Glimlachend geef ik haar een knipoog. Ze is erg cute. Zeker als ze op haar lip bijt. Ik kijk even weg zodat ik niet raar overkom. Vanuit mijn ooghoeken zie ik haar mee springen op het ritme dat ik speel. Zal ik nog een keer kijken? Misschien niet rechtstreeks, bedenk ik me. Zo onopvallend mogelijk kijk ik de zaal in. Mijn blik schiet langs tientallen meiden. Sommige schreeuwen mijn naam en andere gaan los op de muziek. Geschrokken blijft mijn blik hangen op een meisje met blond krullend haar, licht bruine ogen en een zelfverzekerde uitstraling. Jenna. Ze kijkt me recht aan en glimlacht uitdagend. Paniekerig kijk ik om me heen naar Luke, Calum en Michael. Maar zij hebben het niet door. Hopelijk heeft ze geen Meet & Greet ticket, wens ik vurig.
Na de show in de kleedkamer.
'Kom op Ash! We hebben nog een Meet & Greet of was je dat alweer vergeten?' Lacht Calum en gooit een fles deodorant mijn kant op. Ik ben zo diep in gedachten verzonken dat ik de deo fles niet aan zie komen. Met een bonk knalt de fles tegen mijn hoofd. 'Aah!! Fuck! Calum! Niet grappig!' Schreeuw ik terwijl ik over mijn hoofd wrijf. Ik dacht aan Jenna, wat ze hier doet en of het nou allemaal gewoon toeval is of niet. En ik dacht aan het meisje met de koperkleurige haren en de donker bruine ogen. Ze blijft steeds in mijn hoofd. De manier waarop ze naar me keek, glimlachte en op haar onderlip beet. 'Waar zit je met je hoofd? Die had je toch wel zien aankomen?' Antwoord Calum terwijl hij naar me toe loopt. Hij pakt mijn arm en trekt me van de bank af. 'Hier doe wat deo op en dan gaan we.' Zegt hij en hij drukt de deo fles in mijn handen. Versuft doe ik wat hij zegt en loop achter de jongens aan de kleedkamer uit.
Tijdens de Meet & Greet.
Ik was even vergeten hoe geweldig het is om onze fans te ontmoeten. Onze fans zijn geweldig. Hoe ze ons steunen. Ik heb er geen woorden voor. Helaas is de Meet & Greet bijna afgelopen. 'Ik geloof dat we jou al eerder hebben ontmoet!' Hoor ik Michael lachend zeggen. 'Wat is je naam, sweetie?' Ik verstijf van schrik. 'Jenna.' Hoor ik een zelfverzekerde stem zeggen. Mijn hart klopt in mijn keel. Serieus?! Om de één of andere reden word ik gewoon nerveus van haar. Op een bange nerveuze manier, geef ik met tegenzin aan mezelf toe. Langzaam draai ik me om en kijk recht in Jenna's licht bruine ogen. Michael heeft een arm om haar heen geslagen, zoals hij dat bij elke fan doet, en leidt haar naar ons toe. Lachend trekt Calum me naar hem toe voor een groepsfoto met Jenna. Haar arm die achter Calum's rug gaat ligt erg dichtbij mijn billen. Ongemakkelijk probeer ik te lachen voor de foto. Ik voel me helemaal gestrest worden hiervan. Hou toch op! Ik overdenk alles gewoon, ik zie spoken ofzo, zeg ik streng tegen mezelf. Als de foto genomen is stap ik snel weg. De rest van de jongens beginnen een klein gesprekje met haar terwijl de fotograaf de foto uitprint. Haar ogen flitsen telkens mijn kant op. De bewakers geven ons een seintje dat we verder moeten en de fotograaf geeft de foto aan Jenna. Normaal heb ik een hekel aan de bewakers die dat doen maar nu ben ik ze dankbaar. Jenna loopt door naar de uitgang, wanneer ze langs me heen loopt geeft ze me een knipoog en likt haar lippen. Alweer verstijf ik. What The Fuck!! Ik krijg een naar gevoel van dat mens! Schreeuw ik in mijn hoofd. Ik schuifel dichter naar de jongens toe. 'Halloooo, dames!' Zegt Calum en ik draai me weer om naar mijn band mates. Calum heeft z'n arm al om één van de twee meiden geslagen. Het tweede meisje kan ik niet goed zien omdat Michael ervoor staat. Als hij wegstapt komt het tweede meisje in beeld. Koperkleurig haar met een slag erin en een donkerblauw Nirvana singlet. 'Wat zijn jullie namen?' Vraagt Calum. Het meisje waar hij zijn arm omheen geslagen heeft is helemaal rood en lijkt wel te smelten vanbinnen. 'Ehh ja... Ik ben Rose en dit is Mia.' Zegt het meisje met de koperkleurige haren na een kleine stilte. Blijkbaar had ze verwacht dat haar vriendin hun zou voorstellen, maar die kon niet uit haar worden komen. 'Halloooo Rose en Mia.' Lacht Luke. Ik moet lachen. We zijn echt vier sukkels, Michael, Calum, Luke en ik. Mia giechelt terwijl Rose met haar ogen rolt. Haar ogen ontmoeten die van mij. Ik kan een glimlach niet onderdrukken. Een lichte blos verschijnt op haar wangen wat haar nog schattiger maakt. 'Smile!' Lacht Luke terwijl hij iedereen bij elkaar trek, waardoor Rose dicht tegen mij aangedrukt wordt. De camera flitst een paar keer terwijl we allemaal verschillende gezichten trekken. Voelde ik nou echt vlinders in mijn buik? Vraag ik mezelf af terwijl de kriebels in mijn buik erger worden. Ik draai me naar Rose toe en kijk tegen de zijkant van haar hoofd aan, ze is kleiner dan ik. Niet veel kleiner maar wel kleiner. Langzaam heft ze haar hoofd en draait zich naar me toe waardoor we elkaar recht aankijken. Mijn lichaam wordt warmer terwijl we elkaar glimlachend aankijken. Haar prachtige bruine ogen lijken wel chocolade. Doordat we tegen elkaar aangedrukt staan kan ze haar armen, die tegen mijn borst gedrukt zijn, niet bewegen. Even bijt ze op haar onderlip voordat ze me weer een oogverblindende glimlach geeft. Een flits van de camera schut me wakker uit mijn gestaar. Snel wenden we allebei onze blik af. Wanneer de rest ons loslaat, stappen we een klein stukje van elkaar vandaan. Ik was even vergeten dat dit een Meet & Greet is en dat Rose en Mia nu weg moeten van de bewakers. Nu herinner ik me weer waarom ik zo'n hekel heb aan die bewakers. De fotograaf loopt naar ons toe en geeft Rose de foto's. We geven de meiden een knuffel en nemen afscheid. Ik staar Rose na terwijl ze naar de uitgang loopt. Bij de uitgang kijkt ze even over haar schouder. Snel draait ze zich weer om als ze mij ziet staren. Na een tijdje zijn we weer in de kleedkamer. In gedachten zie ik Rose weer voor me. Ik pak mijn IPhone uit de achterzak van mijn broek. Een nieuw sms'je zo te zien. Ik bekijk de afzender: Ashton's vriendin. WTF?!? Van schik laat ik bijna mijn telefoon vallen. Ik heb nooit één van mijn contactpersonen die naam gegeven. Snel open ik de SMS.
Hey liefje, heb erg genoten van je show. Ik wist dat je mijn nummer wel wilde hebben dus heb ik hem in je telefoon gezet :)
xxxx
Jenna
Mijn hart klopt in mijn keel. Hoe heeft ze dat ooit gedaan?!?! Ik probeer mijn gedachten op een rijtje te krijgen. Tijdens de foto! Haar hand zat heel dicht bij mijn achterzak, waar mijn IPhone in zat. Verschikt kijk ik op. Dit kan niet waar zijn! 'Hey Ash? Voel je je wel goed? Je ben helemaal wit!' Zegt Luke bezorgt terwijl hij naar me toe komt lopen. 'Wat is er?'
A/N:
Hopelijk vonden jullie dit hoofdstuk leuk. Ik wist niet zo goed hoe ik alles in detail moest zetten dus ik heb lang over dit hoofdstuk gedaan. Als je suggesties hebt laat me het weten in de comments. Laat me weten wat je graag wil dat er gaat gebeuren en wat je ervan vind. :) Alsjeblieft Vote en share. Hopelijk vinden jullie het tot nu toe leuk!
JE LEEST
Just Hit The Drums! || Ashton Irwin
Fanfiction"Ik kijk in de richting van het naderende geluid en zie een silhouet verschijnen. Wanneer het tikkende geluid zo dichtbij is stopt het abrupt. Aan de overkant van de straat staat een vrouw. Ik kan haar - doordat het donker is geworden en ze bij een...