Rose's POV
Ik schrik van Mia's gil. We zijn bij haar thuis mijn logeer spullen aan het uitpakken. Mia was naar beneden gegaan om een snack te halen. Ik ben net klaar met het opmaken van mijn bed als ik van schrik op de grond val. 'WTF MIA?!' Schreeuw ik naar beneden. Snel sta ik op en ren de trap af. Stel dat ze gevallen is en gewond is geraakt? Misschien is ze aan het fornuis blijven haken of heeft ze iets laten vallen en is ze in de scherven gaan staan? Vraag ik mezelf bezorgt af. Mijn lichaam begint te trillen van angst. Met volle snelheid ren ik de keuken in. "WAT IS ER GEB..." Ik stop meteen met praten als ik zie dat Mia niet gewond is, maar in plaats daarvan rond staat te springen met tranen op haar wangen. 'What the fuck ben jij nou weer aan het doen?' Vraag ik buiten adem. 'ASHTON IRWIN HEEFT...' Probeert Mia buiten adem te zeggen. Verbaasd loop ik naar haar toe. 'HIJ HEEFT.... MIJN TWEET BEANTWOORDT!' Gilt ze. Ik zucht al mijn zenuwen weg. Ik dacht serieus dat er iets ernsigs aan de hand was. 'What the fuck Mia!!! Ik dacht dat er iets ergs was gebeurd! Je liet me schrikken!' Roep ik boos. 'En wie de fuck is Ashton Irwin?'
'Hij is de drummer van 5SOS! Lees het!!' Zegt ze terwijl ze haar IPhone in mijn handen drukt. Zuchtend gris ik haar IPhone uit haar handen en kijk naar het scherm. Wat heeft die Ashton dan wel niet gestuurd? Vraag ik mezelf geïrriteerd af. Eerst zie ik Mia's tweet.
@MiaGLoves5SOS: Yes!! Heb eindelijk Rose overgehaald om met me mee te gaan naar de @5SOS show! Ben SUPER BLIJ!! :D WE GAAN @5SOS ONTMOETEN!!!
En dan het antwoordt dat via 5 Seconds Of Summer's Officiële band account verstuurd is.
@5SOS: @MiaGLoves5SOS Yes!! Wij kunnen ook niet wachten om jullie te ontmoeten!
'Hoe weet je nou zo zeker dat het Ashton was?' Vraag ik verbaasd. Mia neemt haar IPhone weer aan terwijl ze blijft glimlachen. 'Omdat hun vorige tweet eindigt met xx Ash.... En die tweet was... 5 minuten voordat hij mijn tweet beantwoorde.' Antwoordt ze snel. Ik haal mijn wenkbrauwen op. Juist.... Dit is nou typisch Mia, onnodig gillen en mij de stuipen op het lijf jagen door me te laten denken dat er iets verschrikkelijks gebeurd is. 'Pak de snacks nou maar.' Zeg ik geïrriteerd. 'Nou nou, dat mag best aardiger.' Zegt Mia verontwaardigt. 'Ja Mia, ik reageer zo omdat ik gewoon geschrokken ben voor niets!' Val ik uit. Mia's glimlach is snel weer weg. 'Het spijt me oké... Ik ben gewoon een gek idiootje.' Zegt ze. 'Ben je nog boos?' Vraagt ze na een kleine stilte met een pruillip. Ik zucht. Ik kan nooit lang boos op haar blijven, dat lukt gewoon niet dus ik geef me over. 'Oké, het is al goed.' Zeg ik en ik geeft haar een knuffel. 'Maar je pakt nog we de snacks hé?' Vraag ik lachend. Ze knikt. 'Zoek alvast een film uit.' Zegt ze. Ik glimlach en loop naar de dvd kast in de woonkamer. Ik zoek door wat stapels DVD's tot ik mijn lievelings film vind: The Pursuit of Happyness. 'The Pursuit of Happyness?' Roep ik vragend richting de keuken. 'Nee! Die hebben we nou al zo vaak gezien! Ik wil nu iets anders.' Roept Mia klagend terug. Teleurgesteld leg ik de DVD terug. Ik weet dat we hem vaak gezien hebben, maar het blijft mijn lievelings film. 'Welke dan?' Vraag ik als Mia uit de keuken komt lopen met een bak popcorn in haar hand. 'Ehhmmm, Mean Girls 2.' Zegt ze. Ik zoek wat tussen de DVD's tot ik hem gevonden heb. We rennen naar boven en zetten snel de film aan. Daarna ploffen we neer op Mia's bed die tegenover haar tv staat.
'Deze film is zo voorspelbaar.' Klaag ik terwijl ik wat popcorn naar binnen werk. 'Shhht.' Zegt Mia die helemaal in de film verdiept is. Ook dat is nou weer typisch Mia. Altijd als we een film gaan kijken raakt ze er zo erg in verdiept. Verveelt pak ik mijn IPhone en open Twitter. Zo te zien heeft Mia met mijn Twitter geklooid want ik volg in één keer 5 Seconds Of Summer. Ik lees wat tweets door.
5SOS: Slaap lekker Sweethearts <3 xox Ash
Het is best lief dat die Ashton dat zo tweet naar hun fans. Toch ben ik geneigd om op de unfollow knop te klikken. Nah doe maar niet, Mia gaat het anders toch weer veranderen.... Zoals ze al maanden doet. En dan te bedenken dat na de show het alleen nog maar erger gaat worden. Achja, beter dat ze blij is dan dat ze zich rot voelt toch? En als 5SOS haar daar nou bij helpt dan is dat prima. Ik zet mijn IPhone uit en leg hem weer weg. Overmorgen is de show... Laat ik er maar het beste van maken.
A/N:
Heb dit hoofdstuk best snel geschreven vanwege school enzo. Hopelijk heb ik zo snel mogelijk het volgende hoofdstuk af. En natuurlijk hoop ik dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden. Ik ga sowieso nog iets doen met 'Wherever You Are' want ik ben helemaal verliefd op het nummer en 5SOS is meer dat geweldig! (kan het niet omschrijven) Alsjeblieft vote en share want dat maakt me super blij en gemotiveerd.
xx Sasha
JE LEEST
Just Hit The Drums! || Ashton Irwin
Fiksi Penggemar"Ik kijk in de richting van het naderende geluid en zie een silhouet verschijnen. Wanneer het tikkende geluid zo dichtbij is stopt het abrupt. Aan de overkant van de straat staat een vrouw. Ik kan haar - doordat het donker is geworden en ze bij een...