Rose's POV
'Oh my god! Ik kan nog steeds niet geloven dat Ashton je heeft gevraagt! Het is officieel een date!' Zegt Mia terwijl ze door mijn klerenkast rommelt. 'Het is geen date, hij vroeg gewoon of ik zin had om af te spreken. We zouden anders allebij alleen zijn vanavond. Dus ik ben meer een soort van.... buddy denk ik.' Antwoord ik. Mia negeert mijn antwoord en trekt iets uit mijn kast. 'Dit moet je aan doen!' Zegt ze terwijl ze een kledingstuk in mijn handen drukt. Ik vouw het rustig uit. 'Nee, dat gaat hem niet worden!' Zeg ik gelijk terwijl ik het donkergroene jurkje bekijk. 'Waarom niet?! Hij staat je zo goed! Ashton zal weg smelten als hij je hierin ziet!' Roept Mia verontwaardigt. 'Hij is té chique. En met mijn haar erbij lijkt het net alsof ik denk dat het kerst is.' Zeg ik en ik vouw mijn armen over elkaar. 'Het is niet eens een date!' Voeg ik er snel aan toe. 'Goed dan.' Zucht ze en de pakt het jurkje weer van me aan. 'Ik wil het gewoon simpel houden... zoals ik ben. Simpel.' Zeg ik. Mia draait zich weer om en zoekt door de stapels kleren. Ze haalt een witte blouse en een beige sjaal te voorschijn. 'Hier.' Zegt ze en drukt de blouse en de sjaal in mijn handen. 'Door de lichte kleuren komen je ogen en je haar er goed uit.' Zegt ze glimlachend. Mia draait zich weer om en vist een donkere skinny jean uit mijn kast. Ze legt de skinny jean op mijn stapel en glimlacht. 'Zo jou outfit is klaar. Ik neem aan dat je je zwarte All Stars aan gaat doen?' Vraagt ze met een opgetrokken wenkbrauw. Ik knik en loop de badkamer in.
Ik bekijk mezelf in de spiegel. De outfit staat echt leuk. Mia had gelijk over de kleuren. We hebben ook nog een kleine discussie gehad over make-up. Ik draag nóóit make-up, dus wil ik ook nu echt geen make-up op, maar Mia dacht daar anders over. Uiteindelijk heeft ze zich bij mijn besluit neergelegd. Mijn koperkleurige haar, waar van nature al een slag in zit, hangt los over mijn schouders. 'Wacht! Krullen! Krullen staan jou zo leuk.' Zegt Mia enthousiast terwijl ze de badkamer in loopt. Ze draagt een donkerrood jurkje tot boven haar knieën. Zwarte hakken en haar donkerblonde haar hangt is een prachtige schuine knot in haar nek. Ze ziet er chique uit. Ze had Calum gesmst over een dresscode en hij had één woord terug gestuurd: Chique. Voor ik ook maar iets kon zeggen had Mia al een pluk van mijn haar om haar krultang gedaan. Ach ja, krullen staan inderdaad wel leuk, bedenk ik in gedachten verzonken. Wat zou Ashton nu aan het doen zijn? Gamen met Michael ofzo? Jongens doen er toch niet zo lang over om zich klaar te maken... toch? Al snel is Mia klaar en zitten er prachtige krullen in mijn haar. Snel spuit ze wat haarlak op de krullen zodat ze langer blijven zitten. Tevreden kijk ik in de spiegel. 'Dankje Mia, je bent geweldig! En je ziet er echt fantastisch uit.' Zeg ik en geef haar een dikke knuffel. 'Dankje jij ook.'
De bel gaat en Mia springt op. 'Ze zijn er!!' Zegt ze als ze door het kijkgat van de deur kijkt. Snel bekijkt ze zich nog een keer in de spiegel naast de deur voordat ze hem open doet. 'Wauw.' Hoor ik Calum sprakeloos fluisteren. Ik loop ook naar de deur. Precies volgens de dresscode ziet Calum er ook chique uit. Mijn blik schiet snel naar Ashton die naast hem staat.
---------------------------
A/N:Hey!! Heb dit hoofdstukje even snel geschreven, omdat ik gewoon zo graag wilde schrijven. Ik las jullie lieve comments en ik kreeg nog meer zin om te schrijven :D
Bedankt voor alle votes, comment en shares die jullie tot nu toe hebben gegeven. Jullie hebben geen idee hoe blij me dat maakt :-) Hopelijk vonden jullie dit hoofdstuk weer leuk en kijken jullie uit naar de volgende.
Heel erg bedankt voor alles!
xxx
StoryTimeWith
Sasha
JE LEEST
Just Hit The Drums! || Ashton Irwin
Fanfiction"Ik kijk in de richting van het naderende geluid en zie een silhouet verschijnen. Wanneer het tikkende geluid zo dichtbij is stopt het abrupt. Aan de overkant van de straat staat een vrouw. Ik kan haar - doordat het donker is geworden en ze bij een...