Ashton's POV
De hand waarmee ze haar IPhone vast had schiet de ander te hulp. Paniekerig probeer ik me terug te trekken maar haar vingers lijken wel aan mijn kraag vast gesmolten te zijn. Ik weet mijn hoofd iets terug te trekken, maar onze gezichten zijn nog steeds centimeters van elkaar verwijdert. Meegesleept door mijn woede schieten mijn vingers naar Jenna's keel en beginnen te knijpen. Tot mijn verbazing laat ze niet los. Blijf knijpen Ashton! Moedigt mijn eigen stem me in gedachten aan. Mijn greep verstrakt en ik ben niet van plan los te laten. Jenna begint te grijnzen. 'E ...wil me... nie ermoorden... da kan.. jeh nie.' Kreunt ze moeizaam. Gefrustreerd kijk ik haar recht aan. Ik kan niet wachten om die grijns van haar gezicht te vegen! Laat los Ashton! Laat los! Van schrik verslapt mijn greep wanneer ik Rose's stem in mijn gedachten hoor. De klanken van haar stem waren mooi maar dringend. Het lijkt me een klap in mijn gezicht te hebben gegeven om me te laten beseffen wat ik aan het doen ben. Ik laat Jenna's nek los en sla hard tegen haar polsen. Met een harde gil laat ze me eindelijk los. Razend snel spring ik bij haar vandaan en probeer tot mezelf te komen. Wat was ik aan het doen?! Ongelovig staar ik naar mijn handen. Hoe had ik me zo me laten mee slepen? Even blijf ik roerloos op de koude grond zitten. Ze heeft me in de val gelokt! De hele tijd was ze aan het wachten op het moment dat ze me kon zoenen voor de camera. Met de mouw van mijn jas veeg ik mijn lippen af. De kus maakte me echt misselijk. Het gevoel van haar natte, dwingende lippen laat mijn lichaam rillen. Hoe had ze zo snel haar hand in mijn kraag weten te zetten? Ondertussen is Jenna overeind gekomen en opgestaan. Ze pakt haar IPhone op en bekijkt de foto. 'Awh, wat ben ik toch een goede fotograaf.' Glimlacht ze tevreden. Ongelovig kijk ik naar haar op terwijl ik op adem kom. Hoe kan iemand zó doorgedraait zijn? 'Oh wil je 'm zien?' Vraagt Jenna overdreven terwijl ze op afstand blijft. Grijnzend draait ze haar IPhone om zodat ik het scherm kan zien. Het misselijke gevoel versterkt zich terwijl ik wegkijk van de foto. Dit is echt walgelijk! 'Vind je hem niet leuk?' Vraagt Jenna met een onschuldig stemmetje. 'Wil je een nieuwe maken?'
'Jij... bent echt walgelijk! Echt ziek!' Snauw ik. Jenna begint weer te lachen. Echt, wat is er mis met haar!? Dit is dus absoluut niet grappig! 'Laat me gewoon met rust!' Schreeuw ik met verheven stem. Mijn lichaam begint weer licht te trillen door de adrenaline die door mijn lichaam heen raast. 'Is dat echt wat je wil?' Vraagt Jenna. Verbaasd kijk ik haar aan. Is dit weer een nieuw spelletje? Ze laat haar IPhone weer in haar jaszak glijden en stapt dichter naar me toe. 'Ja.' Zucht ik en sta op. Jenna kijkt me gespeeld teleurgesteld aan. 'Maar dat is toch niet leuk? Ik weet heus wel dat je wil dat ik door ga.' Zegt ze en knippert overdreven met haar wimpers. Gefrustreerd draai ik me om en sla hard tegen een lantaarnpaal. Waarom houdt ze niet op?! Wat moet ik doen om dit te laten stoppen? Ik leg mijn handen in mijn nek en zucht nadenkend. Probeer kalm te worden, rustig. Zeg ik in gedachten tegen mezelf. Ik haal diep adem en laat de lucht weer ontsnappen. 'Wat wil je nou? Wat moet ik doen om dit te laten stoppen?' Vraag ik als ik iets gekalmeerd ben. Ik draai me weer naar Jenna toe en wacht op haar antwoordt. 'Je weet wat ik wil.' Antwoordt ze geheimzinnig. 'Nee, dat weet ik niet! Wees nou eens duidelijk!' Schreeuw ik. Ze moet ophouden met zo vaag te doen! Ze moet ophouden met die spelletjes, ik wil ze niet spelen! Jenna houdt haar hoofd schuin en loopt nog dichter naar me toe. Langzaam buigt ze haar hoofd naar mijn oor. 'Ik wil jou.' Fluistert ze zacht. Een deel van mij voelde dit al aan komen, maar het andere deel is totaal versteend. Rustig duw ik Jenna iets verder van me af en schud mijn hoofd. 'Oké, je wilt duidelijkheid... toch?' Vraagt ze en houdt haar hoofd weer schuin. Ik geef geen antwoord en wacht tot ze verder gaat. 'Laat ik het zo zeggen... Dump dat roodharige sletje. Wij passen veel beter bij elkaar.... En we kunnen veel meer lol hebben samen.' Zegt ze zacht en probeert mijn gezicht te strelen. Ruw sla ik haar hand weg en wacht weer tot ze verder gaat. 'Doe je dat niet...' Ze pauzeerd even en draait zich half om. Haar hand schiet haar jaszak weer in. 'Dan zal ik haar wat foto's moeten zenden...' Vervolgt ze alsof het haar spijt. 'De keus is aan jou.' Even lijkt alles stil te staan en dringt het tot me door. Ik zal Rose in beide gevallen verliezen....
Net nu ik dacht dat alles goed zat tussen ons. Net nu we een relatie hadden, net nu we eindelijk gezoent hebben, moet ik haar laten vallen. Ik voel me zo stom dat ik het zo ver heb laten komen. Ik had Rose meteen moeten vertellen hoe het zat en wie Jenna precies was, maar ik was weer te stom. Zuchtend leg ik mijn handen weer in mijn nek. Ik wilde Rose hier niet in betrekken, maar uiteindelijk had ik dat op geen enkele manier kunnen voorkomen. Misschien als ik haar niet ontmoet had...
'Je heb achtenveertig uur bedenktijd.' Onderbreekt Jenna mijn gedachten. Ik schrik op en realiseer me dat Jenna er nog is. 'Twee dagen dus. Als ik over achtenveertig uur nog niets van je gehoord heb, zal ik helaas de foto's moeten sturen.' Vervolgt ze zuchtend. Twee dagen... Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Het is zinloos om haar opnieuw aan te vallen. Als ik niets beslis, zal Jenna die foto's sturen. Rose zal me dan haten en niets meer met me te maken willen hebben. Besluit ik het uit te maken dan... Alleen de gedachten al maakt me misselijk. En als ik het toch uit maak met Rose... en Jenna als nog op afstand probeer te houden, zal ze door blijven gaan. 'Welterusten Ashton...' Fluistert Jenna zacht en draait zich om. Het getik van haar naaldhakken sterft langzaam weg terwijl ze in de donkere nacht verdwijnt.
A/N:
Sorry dat het een kort hoofdstukje is, maar ik wilde het hoofdstuk hier laten eindigen :)Weet niet precies wanneer het volgende hoofdstuk komt vanwege alle toetsen, maar ik doe mijn best om zo snel mogelijk te updaten. Laat me alsjeblieft in de comments weten wat je van dit hoofdstuk vind, want dat wil ik echt weten :P
En als je vragen hebt, moet je ze zeker stellen ;D
Please vote, comment, share, want dat helpt echt heel erg :)))))
xxxx
StoryTimeWith
Sasha
JE LEEST
Just Hit The Drums! || Ashton Irwin
Fanfiction"Ik kijk in de richting van het naderende geluid en zie een silhouet verschijnen. Wanneer het tikkende geluid zo dichtbij is stopt het abrupt. Aan de overkant van de straat staat een vrouw. Ik kan haar - doordat het donker is geworden en ze bij een...