12. Fix You

919 62 5
                                    

Rose's POV

'Wil je dansen?' Zijn warme adem blaast zachtjes in mijn oor. Ik draai mijn gezicht weer naar hem toe. Ik heb nog nooit met een jongen gedanst... niet zoals dit. Laat staan dat ik nog nooit een vriendje heb gehad. Glimlachend kijkt hij me aan. De kuiltjes in zijn wangen worden weer zichtbaar. Door zijn donkerblonde krullen komen zijn hazelgroene ogen er nog beter uit. Hij ziet er echt goed uit... zelfs met die vlek op zijn shirt.



Ashton's POV

Haar wangen hebben een licht roze tint gekregen. Ze knikt en ik stap iets dichter naar haar toe. Voorzichtig leg ik mijn armen om haar middel en druk haar dichter tegen me aan. Ze bijt op haar onderlip terwijl zij haar handen in mijn nek legt. 'Ehhmm.' Zegt ze aarzelend en kijkt naar onze voeten. 'Ik leid wel.' Fluister ik zachtjes in haar oor. Haar schouders ontspannen zich een beetje en we schuifelen heen en weer. Ik kan het niet helpen dat ik in haar glinsterende ogen blijf staren. Ook Rose kijkt me diep in mijn ogen aan.

When you try your best, but you don't succeed
When you get what you want, but not what you need
When you feel so tired, but you can't sleep
Stuck in reverse

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone, but it goes to waste
Could it be worse?

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

De muziek is prachtig en zacht op de achtergrond... voor mijn gevoel dan. Dit is echt, en nu zeker, mijn lievelings nummer. Zachtjes druk ik haar iets dichter tegen me aan. Haar armen rusten nu op mijn borst omdat we erg dicht tegen elkaar aan staan. Haar vingers liggen nog net ontspannen in mijn nek. Ik voel de zachte aanraking tegen mijn huid.

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

Tears stream down your face
When you lose something you cannot replace
Tears stream down your face
And I...

We staan nog steeds dicht tegen elkaar aan en ik sla mijn armen verder om haar middel zodat we een soort van knuffelen. Ze laat haar hoofd langzaam rusten tegen mijn borst terwijl we heen en weer wiegen. Ik heb geen idee hoe we precies zo dicht tegen elkaar terecht gekomen zijn of hoe ze überhaubt hier gekomen is. Ik had nooit gedacht dat ik haar nog een keer zou zien en ik had zeker niet gedacht dat ik met haar zou mogen dansen. Glimlachend druk ik mijn wang zachtjes tegen de zijkant van haar hoofd en sluit mijn ogen. Helaas is het nummer snel afgelopen, maar we blijven nog even zo staan. 'Ahhww. Kijk dat willen we graag zien!' Hoor ik Chris Martin's stem door het stadion galmen. Ik open mijn ogen en kijk op naar de catwalk waar Chris op staat. Hij kijkt me recht aan en glimlacht breed. Mijn ogen schieten naar het grote scherm aan de zijkant van het stadion. Op het scherm zijn Rose en ik te zien. Ze ligt heel lief in mijn armen en ik glimlach breed. Ze heft haar hoofd en laat me aarzelend los. Langzaam glijden mijn armen van haar middel af. Glimlachend kijkt ze even naar Chris en daarna naar mij. Chris draait zich tevreden om en loopt de catwalk weer af naar het podium. 'Oh my god! Chris Martin heeft ons gewoon gezien!' Piept ze in mijn oor.

A/N: Ik heb dit hoofdstuk gister avond nog snel achter hoofdstuk 11 aan geschreven, want ik wilde gewoon vandaag graag updaten :)

Hopelijk vonden jullie dit hoofdstuk leuk, vote, comment en share alsjeblieft!

xxx

Just Hit The Drums! || Ashton IrwinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu