7. Bad Liar

966 61 3
                                    

Ashton's POV

'Maar je telefoon zat in je achterzak?..... Hoe heeft ze.... heeft ze hem uit je...' Vraag Luke verbijsterd terwijl Michael en Calum het sms'je nog een keer na lezen. 'Ik denk het! Het kan niet anders! Ik wordt helemaal gek!' Zeg ik paniekerig en gooi mijn armen in de lucht. 'Dude, dit is echt eng.' Mompelt Calum. Vermoeid plof ik neer op de bank. 'En nu? Wat moet ik nu doen?' Vraag ik. Michael en Calum kijken op van mijn telefoon en Luke ploft naast me neer op de bank. 'Ik weet het niet... We vinden er wel wat op. Laat het even rusten, oké?' Stelt Luke aarzelend voor. Ik knik en er volgt een ongemakkelijke stilte. 'Zullen we foto's van de show en van de Meet & Greet bekijken? Ik heb zo'n gevoel dat we er weer prachtig opstaan.' Zegt Michael sarcastisch. Ik weet dat hij dat alleen maar zegt om de aandacht af te leiden, maar hij bedoelt het goed dus stem ik in.

Na een uur zitten we nog steeds op Micheal's IPad foto's van de show en Meet & Greet te bekijken. De foto's staan allemaal door elkaar, de ene foto is tijdens de show genomen en de ander tijdens de Meet & Greet. We lachen hard om onze foto's, we zijn echt vier foto verpesters. Calum tikt met zijn vinger verder naar de volgende foto. 'Naar wie knipoog je hier, Ash?' Vraagt hij lachend. Verbaasd kijk ik naar de foto van mezelf op het podium. Mijn rechteroog is dicht geknepen terwijl mijn linkeroog naar het publiek staart. Ik weet precies naar wie ik knipoogde. Zal ik het ze vertellen? Ach ja, waarom ook niet? 'Ehh Rose.' Probeer ik zo nonchalant mogelijk te zeggen. Ik weet dat het mislukt, want in plaats van een poker face opzetten ontsnapt er een giechel uit mijn mond. Snel sla ik mijn hand voor mijn mond. 'Oehhhhhh' Zegt Calum verleidelijk terwijl hij me aan probeert te kijken. 'Ik snap hem al.' Uitdagend steekt hij zijn tong naar me uit. Snel gaat Calum opzoek naar de foto's met Mia en Rose tijdens de Meet & Greet. 'Awhh...' Zegt hij overdreven ontroerd en hij laat me één van de foto's zien. Rose en ik staan dicht tegen elkaar aangedrukt terwijl we glimlachend elkaar aankijken. Ik kan nog steeds haar frisse geur ruiken en haar warme huid die tegen de mijne aangedrukt werd. Snel bijt ik op mijn onderlip om een glimlach te onderdrukken. 'Ik stuur ze wel naar je door.' Lacht Calum terwijl hij bezig is met het de foto's van de Meet & Greet met Rose en Mia te verzamelen. 'Nee joh, hoeft nie...' Probeer ik te zeggen maar Calum onderbreekt me al. 'Doe niet alsof je haar niet leuk vindt, Irwin. Ik ken je lang genoeg om te weten wanneer je liegt.' Met een zucht geef ik me over. Waarom loog ik? Natuurlijk wil ik die foto's hebben. Ik schaam me alleen omdat ik dan over kom als een engerd. 'Wel toevallig van jullie shirts hé?' Zegt Luke terwijl hij verleidelijk met zijn wenkbrauwen op en neer gaat. Lachend geef ik hem een duw in zijn zij. 'Komen jullie nog? De auto wacht.' Zegt één van de bewakers die net binnen komen lopen. Ik spring op van de bank en begin mijn spullen bij elkaar te rapen. Vijf minuten later zitten we in de auto en rijden we naar ons hotel.

Just Hit The Drums! || Ashton IrwinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu