Ashton's POV
'Mikey! Hoe kan ik een nummer blokkeren?!' Schreeuw ik door de hotelkamer heen. Ik bekijk geïrriteerd mijn inbox. Honderden SMS'jes van Jenna. Wat wil dat mens toch?! Michael loopt de slaapkamer binnen en ploft naast me op het bed. 'Ehmm...' Zegt hij en neemt fronzend mijn IPhone aan. 'Ik geloof niet dat dat kan.' Zegt hij na een tijdje en geeft mijn IPhone terug. Ik weet niet of hij het niet weet of dat het gewoon niet kan... Beide opties zijn mogelijk. 'Ze blijft maar SMS'en, ik word er echt gek van!' Zeg ik boos en gooi mijn IPhone naar het voeteneinde van het bed. 'Hey! Rustig even.' Zegt Michael en grijpt mijn arm vast. Geïrriteerd kijk ik hem aan. 'Wat struurd ze dan?' 'Weet ik niet oké. Ik heb geen zin om mijn dag te verkloten aan het lezen van honderden SMS'jes. Ik lees ze later wel. Heb jij een idee van wat ze wil?' Vraag ik. 'Ik heb geen idee wat die chick wil, maar ik zal de beveiliging waarschuwen.' Ik kalmeer een klein beetje. 'Dankje.' Fluister ik na een lange stilte. Michael staat op en loopt de kamer uit. Hij gaat waarschijnlijk naar de bewaking. Fronsend kijk ik weer naar mijn IPhone. Moet ik een nieuw nummer nemen? Waarschijnlijk wel... Ik pak mijn laptop en open twitter.
@Ashton5SOS: 'Lazy day.... verveel me...'
Ik druk op zend en scroll door wat tweets. Rose! Schik ik op. Snel zoek ik haar twitter account op. Ik druk snel op de Follow knop en bekijk haar laatste tweets.
@RoseWinter: '@MiaLoves5SOS helpen met een outfit uitzoeken. Help me!!!!'
Ik moet lachen om haar tweet. Rose is niet echt zo'n type dat graag uren lang voor een spiegel staat. Snel ga ik verder door met lezen.
@RoseWinter: 'Vanavond home alone...'
@RoseWinter: '@MiaLoves5SOS helpen klaar te maken voor haar date ;).....'
Ohja, Calum neemt Mia mee uit vanavond... Fijn. Ben ik ook alleen. Michael en Luke gaan naar een één of andere show waar ik niet naar toe wil... dus ja. Ik hoor de deur van de hotelkamer dichtslaan en even later loopt Michael weer de kamer binnen. 'Geregeld!' Zegt hij en hij ploft weer naast me neer. Ik probeer twitter weg te klikken maar ben te laat. 'Ahh... Rose Winter hé?' Zegt hij verleidelijk. Mijn gezicht wordt rood. 'Als je haar leuk vind vraag haar dan gewoon mee uit in plaats van wachten tot ze weer wat tweet!' Zegt hij. 'Jullie zijn beide home alone vanavond dus hier, bel haar!' Michael duwt mijn IPhone in mijn handen. 'En dan? Wat moet ik zeggen?' Vraag ik. Ondertussen zoek ik haar nummer op. 'Vraag gewoon zo nonchalant mogelijk of ze iets te doen heeft vanavond en vraag dan of ze zin heeft om af te spreken. Zeg niet dat het een date is ofzo.' Antwoordt Michael alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik grijns en klik Rose's nummer aan. Na een aantal keer overgaan neemt ze op. 'Hey Ashton. What's up?' Vraagt ze vrolijk. 'Hey! Ehhmm ik vroeg me af of je zin had om af te spreken. Calum en Mia gaan vanavond uit en Luke en Michael gaan naar een één of andere show dus ik heb niets te doen.' Lach ik zo nonchalant mogelijk. Michaels hand balt zich tot een vuist toen ik begon over Calum en Mia's date. Ik snap niet zo goed waarom hij dat doet. 'Ahh dus ik ben je vierde keus?' 'Nee. Nee! Natuurlijk niet.' Begin ik verontschuldigend. 'Hihi ik plaag je maar hoor.' Giechelt ze. Ik grijns. 'Maar ja, ik heb wel zin om af te spreken. Ik ben ook alleen vanavond.' Antwoordt ze op mijn vraag. 'Top! Zal ik naar jou toe komen over ehh...' Ik kijk snel naar de klok. 'Een uur?' Is ze me voor. 'Is goed.' Het is even stil. 'Mia heeft mijn hulp weer nodig. Girl Drama!' Zucht ze vermoeid. 'Ben al de hele middag haar aan het helpen voor haar date. Oh, zeg dat maar niet tegen Calum.' Lacht ze. 'Ik SMS je m'n adres wel oké.' 'Is goed, zie je straks.' Zegt ik grijnzend. 'Doeg.' Ik haal mijn IPhone van mijn oor en klik het gesprek weg. 'Vanavond ben ik dus toch niet alleen.' Lach ik naar Michael.
---------------------------------------------
A/N:
Heeeey!! Benieuwd naar het volgende hoofdstuk? Hoop het wel :P Ben nog steeds ziek dus vandaar heb ik niet veel geschreven. Toch hoop ik dat jullie het leuk vonden :-)
Please vote, Comment, fan, share!
Xxxx
StoryTimeWith
Sasha
JE LEEST
Just Hit The Drums! || Ashton Irwin
Fanfiction"Ik kijk in de richting van het naderende geluid en zie een silhouet verschijnen. Wanneer het tikkende geluid zo dichtbij is stopt het abrupt. Aan de overkant van de straat staat een vrouw. Ik kan haar - doordat het donker is geworden en ze bij een...