A/N: OMG OVER DE 1000 READS!! YEAH! NIET NORMAAL BLIJ! DANKJE DANKJE!
Ashton's POV
Wanneer ik na Rose mijn slaapkamer binnen stap, sluit ik zachtjes de deur. Wat zal ze uiteindelijk zeggen? Zal ze blijven of wegrennen? Daar zal ik in ieder geval snel achter komen. Ik moet het haar vertellen, ik kan het niet langer meer geheim houden. Mijn ogen vestigen zich op Rose, die mijn kamer in zich opneemt. Mijn kamer is best simpel. Op één muur na zijn alle muren wit. De niet-witte muur is donkerrood van kleur en er hangen allemaal posters van mijn favotiete rockbands op. Verder staat er een tweepersoons bed, een klein bureau, een klerenkast en een oud drumstel.... mijn eerste. 'Leuke kamer.' Zegt ze na een tijdje, zacht. 'Eh, dankje.' Antwoord ik aarzelend. Ik loop naar haar toe en haal diep adem. 'Beloof me dat je niet wegrent voordat ik uitgepraat ben?' Haar donkerbruine ogen kijken recht in de mijne. Ze lijken net van chocolade gemaakt. Pure chocolade. 'Daarna ben je vrij om te gaan... of te blijven.' Voeg ik er aarzelend aan toe. Verbazing, nieuwsgierigheid en zelfs angst is duidelijk te zien terwijl ze langzaam knikt. Ik ga op de rand van mijn bed zitten en wacht tot ze hetzelfde doet. 'Oké, het begon allemaal aan het begin van de vakantie... Oh nee, wacht. Eerder, een paar maanden geleden geloof ik.' Begin ik. De eerste keer dat ik Jenna had opgemerkt was in Melbourne. In het publiek van onze show. Niet dat ik precies weet hoe ze er toen uit had gezien, maar na die show begon het stalken via Twitter... dat was niet zo'n groot probleem. En blijkbaar had ze toen mijn bril gestolen, die ik nog steeds niet terug heb. Ik haal nog een keer diep adem en begin dan het hele verhaal te vertellen. Vanaf de show in Melbourne tot aan de laatste keer dat ik Jenna heb gezien. Ik probeer het zo gedetailleerd mogelijk te vertellen zodat ik zeker weet dat ik niets vergeet. Als laatst vertel ik haar over Jenna's dreigement. Terwijl ik vertel kijk ik naar mijn handen, bang om Rose's reactie te zien. Ik schaam ik me... Dat ik me zo heb laten manipuleren door een gestoord wijf en het heb genegeerd tot de leugen tegen Rose te groot werd. Wat ben ik zwak zeg! Mijn keel begint pijn te doen van het praten. Normaal praat ik nooit zo lang aan één stuk door. Mijn ogen schieten even naar mijn wekker. Wauw, ik ben al tien minuten bezig! Wanneer ik uitgesproken ben, kijk ik eindelijk op naar Rose's gezicht. Ze staard fronsend naar de muur en bijt hard op haar onderlip. Ongemakkelijk wieg ik zachtjes heen en weer, niet zeker wetend wat ik moet doen. Nu weet ze het dan. Ik heb geen idee of ze me nu haat of niet. Haar gezicht is niet goed te lezen dus ik wacht haar reactie af. Na een tijdje zucht ze diep en draait zich naar me toe om me aan te kijken. 'Waarom heb je me niets verteld?' Haar stem kraakt een beetje en klinkt afstandelijk. 'Ik wilde je erbuiten houden. Ik wilde niet dat Jenna jou ook zou gaan stalken... of iets in die richting.' Antwoord ik zacht. 'Alsnog had je het me moeten vertellen.' Ze kijkt me gekwetst aan. En terecht... 'Ik heb het je een aantal keer geprobeert te vertellen.' Verdedig ik mezelf zacht. Het is waar, ik heb het haar een paar keer geprobeert te vertellen. Elke keer als ik op het punt stond het haar te vertellen, werd ik onderbroken. 'Wanneer dan?'
'De eerste keer dat ik het je wilde vertellen was toen we terug kwamen van "Dance Your Butt Off", toen Jenna me tegen m'n auto had geduwt. En toen jij boos naar je huis liep en ik je volgde.' Leg ik uit. Rose denkt na en knikt na een tijdje. 'Toen je zei dat je iets wilde uitleggen, maar ik de deur in je gezicht gooide?.' Ik knik en ga verder. 'De tweede keer was toen we bij mij thuis hadden afgesproken en weer hetzelfde shirt aan hadden.' Rose knikt opnieuw. 'Wacht!' Schrikt ze op. 'Dat was Jenna hé? Aan de overkant van de straat, die avond?' Vraagt ze ongelovig. 'Ja.' Antwoord ik zacht. Rose's vingers vlechten zich in haar haar terwijl ze haar gedachten op een rijtje probeert te krijgen. 'Jezus...' Zegt ze terwijl ze diep uitademt.
Jenna's POV
Het begint te regenen en ik zet de arco warmer. Dikke regendruppels glijden over de voorruit van mijn auto. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en concentreer me op het huis aan de overkant van de straat. Een kwartier geleden ben ik Ashton en Rose gevolgt naar zijn huis. Ik ben benieuwd wat ze aan het doen zijn. Stel dat Ashton alles aan Rose uit zou leggen, zelfs dan zou Rose hem in geen honderd jaar vergeven. Dat weet ik zeker. De eerste keer dat hij haar iets wilde uitleggen was ze zo kwaad dat ze hem helemaal geen kans gaf om het uit te leggen en gooide de deur in zijn gezicht. Stomme trut. Nouja beter voor mij dat ze dat deed, want anders had ik een nieuw plan moeten maken met meer risico's. Alles gaat tot nu toe goed. Als Rose nou reageerd zoals ze dat altijd doet, dan kan er niets mis gaan. Ik leun verder naar voren om door de regen heen te kunnen kijken. Al snel dwalen mijn gedachten af. Wat ziet Ashton in die lelijke trut? Ze is niet eens knap ofzo! Ik voel een raar, bekend gevoel opkomen. NO WAY! Ik negeer het gevoel compleet. Mooi niet, ik ben echt niet jaloers, lieg ik tegen mezelf. Prinses Rosie met haar perfecte lelijke lach, perfect lelijke haar, perfect lelijk lichaam, perfect lelijke persoonlijkheid. Gefrustreerd knijp ik in het stuur. Mijn gedachten worden onderbroken door een beweging bij het huis. Geconcentreerd volgen mijn ogen Rose die het huis uit stormt. Een breede grijns verschijnt op mijn gezicht. Huilt ze nou? Ik kan het niet goed zien door de regen, maar hoop dat het zo is. 'Rose!' Hoor ik iemand in de verte roepen. Mijn ogen schieten naar Ashton die door de voordeur achter haar aan rent. Met ingehouden adem kijk ik toe. Grrr, kom op Ash, ga terug naar binnen. Wanneer hij Rose bereikt grijpt hij haar pols vast en trekt haar naar zich toe. 'Laat me los!' Schreeuwt ze en geeft Ashton een harde klap in z'n gezicht. Een grom komt los uit mijn keel. Blijf met je tentakels van hem af, bitch! Denk ik terwijl ik diep adem haal. Door de klap laat Ashton haar pols los. Meteen daarna rent ze naar haar fiets en fiets weg. Achja, door die klap gaat ze nu wel lekker weg dus zo erg was het nou ook weer niet. Ik kijk Rose na terwijl ze om de hoek van de straat verdwijnt. Daarna concentreren mijn ogen zich weer op Ashton. Hij kijkt naar de grond en legt zijn handen in zijn nek. Zo te zien is die relatie over, denk ik tevreden. Ashton blijft nog even staan, maar draait zich dan om en loopt terug naar het huis. Zijn haar en kleren zijn kleder nat, wat echt heel sexy staat. Nog steeds met een hangend hoofd loopt hij verder het pad op. Wanneer hij het huis binnen stapt, smijt hij de deur met een harde klap achter zich dicht. Even blijf ik naar het huis staren. Mijn hand glijd in m'n jaszak en haalt Ashton's zwarte bril eruit. 'Nahh Ashton, je hebt wel een troost prijsje verdient.' Denk ik hardop en bekijk de bril.
A/N:
AHHH JENNA'S POV! Dit heeft een reden.....Hihi. En wat vonden jullie ervan?
Ik geeft een dedication aan @annahuiberts omdat ze echt super supportive is geweest. Echt heeeeel erg bedankt Anna! Anna schrijft ook een fanfiction. Ik lees nu haar 1D/5SOS fanfiction en hij is echt heel leuk! Dus voel je vrij om haar profiel te bekijken en wat te lezen :)
Nogmaals bedankt voor alles echt ik ben echt SUPER blij met alle reads, votes en comments! (sorry dat de A/N weer lang is maar ik had nooit gedacht dat dit verhaal de 1K reads zou halen dus ik wilde jullie bedanken :D) Oh let niet op de titel van het hoofdstuk... ik wist niets beters.
xxx
StoryTimeWith
Sasha
JE LEEST
Just Hit The Drums! || Ashton Irwin
Fanfiction"Ik kijk in de richting van het naderende geluid en zie een silhouet verschijnen. Wanneer het tikkende geluid zo dichtbij is stopt het abrupt. Aan de overkant van de straat staat een vrouw. Ik kan haar - doordat het donker is geworden en ze bij een...