10. Onderbrekingen en gestaar

944 59 8
                                    

Ashton's POV

Ik had niet gedacht dat ik die donker bruine ogen ooit nog zou zien. Haar koperkleurige haar hangt los over haar schouder. Mijn ogen vallen op haar rode Coldplay shirt en ik glimlach nog breeder. 'Wauw... We hebben echt dezelfde kledingsmaak.... alweer.' Lach ik. Snel schiet haar blik van haar shirt naar de meine en weer terug. Ze begint te lachen en kijkt me weer aan. Haar wangen zijn een beetje rood geworden. 'Het spijt me zo dat ik je shirt verpest heb.' Zegt ze met een beschaamde blik op mijn shirt. 'Oh, geeft niet. Kan gebeuren en ik had je aan zien komen dus ik had gewoon aan de kant kunnen gaan.' Lach ik en ik wring de Cola uit mijn shirt. 'Het spijt mij van je drinken by the way.' Zeg ik en ik kijk naar haar half lege flesje Cola. In haar andere hand heeft ze een flesje water maar die is nog niet geopend. 'Nah... Ik denk dat we quite staan.' Ze schenkt me een prachtige glimlach. We blijven elkaar een tijdje aanstaren zonder iets te zeggen. 'Oh ik ben...' 'Rose. Weet ik.' Onderbreek ik haar glimlachend. Verrast kijkt ze me aan. 'Hoe...' Begint ze en alweer onderbreek ik haar. 'Heb ik je onthouden?' 'Zeg, ga je dat nou de hele tijd doen?' Vraagt ze lachend. 'Nee hoor.' Ze kijkt me vragend aan. 'Je hebt m'n vraag nog niet beantwoordt.' Zegt ze na een tijdje. Shit! Ik dacht dat ik haar vraag ontweken had. Wat moet ik nou eigenlijk zeggen? Dat ik haar leuk vind? Nee, dat zou vast heel raar overkomen. Ik doe mijn mond open om iets te zeggen, maar voor ik iets kan zeggen verschijnt Luke. 'Hey Ash! Waar blijf je nou?' Vraagt hij. Rose verbreekt ons oogcontact terwijl Luke van mij naar Rose kijkt. 'Ahh, Rose.' Zegt hij en er verschijnt een grote glimlach op zijn gezicht. 'Hoe gaat het?' Vraagt hij terwijl hij haar een knuffel geeft. Verbaast knuffelt ze hem terug en laat los. Het valt me nu pas op dat hij ook flesjes Cola en water in zijn handen heeft. 'Ehmm goed denk ik.' 'Ik ben Luke btw, maar ik denk dat je dat wel wist.' Lacht hij. 'Ehhmm eigenlijk niet.' Antwoord Rose beschaamd. Luke en ik kijken haar verbaasd aan. 'Mia is mega fan van jullie en ze heeft me een soort van mee gesleept naar jullie show. Ik herkende je wel toen je in de rij voor het drinken stond.' Legt ze uit. 'Oh in dat geval, ik...' Begin ik maar Rose onderbreekt mij deze keer. 'Ashton, weet ik.' Lacht ze. Even zegt niemand iets. 'Waar is jou plaats?' Vraag ik. 'Ehhmm, daar dicht bij de catwalk.' Wijst ze. 'Oh shit! Mia!' Schikt ze op. 'Sorry jongens, julie zijn heel gezellig maar Mia vraagt zich vast af waar ik blijf.' Langzaam komt ze in beweging en stapt langs ons heen. 'Het was leuk jullie weer te zien.' Zegt ze en verdwijnt in de mensen massa. Verbaast blijf ik haar na staren. 'Oh Ashton toch.' Zegt Luke en steekt plagerig zijn tong naar me uit.

A/N: Sorry dat dit een kort hoofdstukje is, maar dat komt doordat ik niet veel tijd had vandaag. En het komt ook omdat ik het leuk vond om het zo te laten eindigen :) Hopelijk vonden jullie dit hoofdstuk leuk! Alsjeblieft Vote, comment en share :D

xxx

sasha

Just Hit The Drums! || Ashton IrwinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu