6. Vier foto's

1K 61 2
                                    

Rose's POV

Net na de Meet & Greet.

'Omg.' Zegt Mia buiten adem terwijl we het gebouw uitlopen. De show was geweldig en de meet & greet.... tja... wat zal ik zeggen? 'Ik heb gewoon Calum Hood aangeraakt! Zijn arm lag om mij heen!' Zegt ze nog steeds buiten adem. Grijnzend kijk ik opzij naar haar gezicht, dat nog steeds rood is maar straalt. 'Laat me de foto's zien!' Schrikt ze op en grist de foto's uit mijn handen. Ik was even vergeten dat ik de foto's in mijn handen had. Nieuwsgierig kijk ik met Mia mee. Mia's gezicht is nog niet rood op de eerste foto. Ze straalt naar de camera terwijl ze zich aan Calum's arm vastklampt. Op de eerste foto lacht iedereen leuk. Ik kijk naar mezelf. Lachend kijk ik naar de camera terwijl ik dicht tegen Ashton aan word gedrukt. Het is een leuke foto, denk ik tevreden. Nieuwsgierig pakt Mia de tweede foto. Iedereen trekt een raar gezicht. Ik grijns bij het zien van onze gekke gezichten. Dan de derde foto. Ik zoek mezelf op. Ik kijk lachend naar de camera op waardoor mijn witte tanden goed zichtbaar zijn. Mijn ogen vallen op Ashton, zijn hoofd is mijn kant opgedraaid. Was hij echt naar me aan het kijken? 'Oh my god! Check Ashton!' Zegt Mia opgewonden terwijl ze naar Ashton wijst. Ik voel mijn wangen warm worden terwijl ik naar de foto blijf staren. 'Oh my god hij vind je leuk!!' Roept Mia terwijl ze me een klein duwtje geeft. Eindelijk scheur ik mijn blik los van de foto. 'Dat hij naar me keek wil niet zeggen dat hij me leuk vindt.' Zeg ik verontschuldigend. Dat is echt zo'n typisch meiden ding. Te snel zeggen dat een jongen je leuk vindt. 'Ja, ja.' Antwoord Mia ongelovig. Even kijkt ze nog naar de foto voordat ze hem omslaat naar de vierde foto. 'HOLY SHIT!!' Zegt ze wijzend naar mij en Ashton op de vierde foto. Blozend kijk ik naar de foto. Ashton en ik zijn naar elkaar toegedraaid, glimlachend kijken we elkaar recht aan. 'Jullie lijken wel een stel!' Roept Mia. De beelden van zijn hazel groene ogen schieten door mijn hoofd. Ogen waar ik wel in verdwaald zou kunnen raken. Ik schud snel alle gedachten uit mijn hoofd. 'Hou toch op, zeg. We werden gewoon tegen elkaar gedrukt door de anderen.' Zeg ik en Mia's grijns wordt groter. Alle vier de foto's zijn gelukkig twee keer afgedrukt. Ik gris vier foto's uit haar handen en begin met lopen. 'Kom, anders missen we de bus.' Zeg ik zuchtend.

Die nacht.

Ik kan niet slapen. Om de één of andere manier denk ik aan Ashon. Ik moet hem uit mijn hoofd zetten. Ik bedoel, ik zie hem toch nooit meer terug dus waarom zou ik dan aan hem denken. Klaar wakker kijk ik naar het plafond. 'Kan je ook niet slapen?' Fluistert Mia. Ik ga op m'n zij liggen zodat ik haar door het donker aan kan kijken. 'Nee, ben klaar wakker.' Fluister ik terug. Het is even stil. 'Denk je dat ze ons nog zullen herinneren als we ze nog een keer tegen zouden komen?' Onderbreekt Mia de stilte. Ik zucht. 'Ik denk het niet. Ik bedoel ze ontmoeten elke dag een heleboel nieuwe mensen en wij zijn gewoon... twee van die mensen. Niet erg opvallend ofzo, maar ja...' Antwoord ik na een tijdje. 'Ik zou willen dat ze ons wel zouden herinneren....' Zucht ze. Weer is het even stil. 'Ik heb zo'n gevoel dat Ashton jou wel zal herinneren.' Een zachte giechel ontsnapt uit Mia's mond. 'Truste Mia.' Zucht ik en ik draai me weg van haar.

Just Hit The Drums! || Ashton IrwinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu