•1.-Prolog•

5.9K 282 20
                                    

Poté co malého chlapce, který přežil smrtící kletbu odvezl Hagrid, Brumbál se vydal zpátky do Godrikova dolu. Tam našel malou spící holčičku. Dceru Lily a Jamese Potterových. Malá Lucy Lily Potterová nevěděla, že přibližně před hodinou jí umřel otec a matka. Lucy byly bezmála tři roky. Brumbál přemýšlel. Dát malou Lucy k Dursleyovým nebo někam jinam? Má vyrůstat se svým bratrem nebo sama. Brumbál se rozhodl, že bude mít o něco hezčí dětství než její bratr. Vzal Lucy do náruče a přemístil se do bohaté, kouzelnické a bezdětné rodiny.
,,Dobrý den pane a paní Beansovi. Jistě víte, co se přihodilo tuto noc."začal Brumbál.
,,Pane Brumbále. Ano, víme. Máme snad něco pomoct?" zeptala se Meggie Beansová.
,,Ano i ne. Víte Potterovi mají dvě děti. Harryho, ten bude bydlet u tety a strýce a Lucy. Lucy je tříletá holka. Napadlo mě, že vy toužíte po dítěti. Samozdřejmě Lucy v jedenácti letech nastoupí do Bradavic. Souhlasíte?"
Meggie a Arron Beansovi se na sebe podívali. Nakonec řekli, že si malou a roztomilou Lucy nechají. Než Brumbál odešel řekl:
,,Vychovejte jí ve skromnosti, prosím."
,,To je samozřejmostí!"ujistil ho Arron a převzal malou Lucy.
Brumbál se s Beansovími rozloučil a přemístil se.

Harryho sestra | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat