•39.-Spletla jsem se!•

1.2K 96 8
                                    

Jednoho červnového večera

Harry někam odešel už před několika hodinami a neřekl, kam. Lucy to přišlo divné a začala ho hledat. Jako první jí napadla Astronomická věž.

Vydala se velmi rychlým krokem a uviděla Harryho.

,,Harry! Co tu děláš?!"zašeptala Lucy.

,,Teď ne."odsekl Harry a koukal se škvírou.

,,Potterová, Pottere! Ticho!"ozvalo se za nimi. Oba sourozenci se prudce otočili spatřila Severuse Snapa.

Ten se otočil a odešel pryč. Lucy se podívala na Harryho a potom další škvírou. Uviděla Brumbála a uslyšela, jak si povídá s Dracem.

,,Draco, ty přeci nejsi vrah."odvětil Brumbál s absolutním klidem.

,,Vy nevíte, jak to je. Musím vás zabít nebo on zabije mě!"křikl Draco, ale Snape si před něj stoupl. Jeho hůlka mířila na Dracem odzbrojeného Brumbála a Brumbál s klidem poprosil.

,,Severusi, prosím."

,,Avada Kedavra."mávl hůlkou a Albus Brumbál, největší čaroděj všech dob spadl z Astronomické věže. Lucy se zhrozila a nechápala, jak tohle mohl udělat její druhý kmotr. Jak se s ním mohla její matka Lily přátelit? K zábradlí, kde ještě před chvílí stál Brumbál přiběhla Beatrix a vykouzlila na černé obloze znamení zla. Severus i Beatrix běželi na školní pozemky. Beatrix zapálila, co se dalo a Severus k ní pomalu šel. Lucy se za ním vydala a se slzami v očím ječela.

,,Jak si tohle mohl udělat?! On ti věřil a ty si ho zradil! Jak mohl Brumbál věřit takové stvůře?! Jak s tebou mohla mluvit moje matka?! Sice jsem si zvolila Remuse, ale ty jsi byl ten druhý, ale od teď jsi ten největší ubožák, kterého jsem kdy potkala!"

,,Lucy-"

Severus si myslel, že to Lucy neviděla, ale ona ho přerušila.

,,Pro tebe nejsem žádná Lucy! Pro tebe jsem slečna Potterová, která udělala OVCE a vyšla školou!"ječela Lucy a Severusovi se chtělo zvracet, brečet a zabít se.

Lucy se mu nemohla podívat do očí, ale potom zvedla pohled.

,,Ty mě nezabiješ?!"

,,Ne."

Lucy neodpověděla a přetáhla si přes sebe Harryho Neviditelný plášť a utíkala pryč.

Severus se otočil k Beatrix, která si nesmírně užívala, když zapalovala Hagridovu chatku a okolí. Jsem zrůda. Pomyslel si.

*****

Lucy ze sebe schodila plášť až před vchodem do Nebelvírské věže, kde vyslovila heslo Příšerné časy. Všichni jen tak v naprosté pohodě seděli v Nebelvírské společenské místnosti.

,,Co se stalo?"zeptala se Tania.

,,Brumbál je po smrti."pošeptala Lucy a po obličeji jí stekl proud slaných slz.

,,Cože?!"nevěřil George.

,,Jak?"vyzvídala Tania.

,,Za..za..bil ho..Sna..snape!"zafňukala Lucy.

,,To né!!!"zařvali oba na ráz. Do společenky sestoupil Fred a s dobrou náladou políbil svou snoubenku Taniu.

,,Děje se něco?"

,,Brumbál zemřel. Zabil ho Snape." objasnila mu Tania a Fred tomu nevěřil.

,,Děláte si srandu?!"

,,Vypadáme na to?!"odsekla Lucy.

Do společenky vešlo spousta dalších studentů mezi které se začala šířit tato zpráva. Přišel nějaký prvák s tím, že má jít Lucy na ošetřovnu, kde leží Harry a Bill. George a Fred se zděsili a společně s Lucy utíkali na ošetřovnu.

U Billa klečela Fleur, která mu opakovala, že jí nevadí, jestli bude Bill vlkodlak a Lucy se zhrozila. Remus? Šedohřbet?

U Harryho stál Remus a Nymf. Ta Removi říkala, že se do něj zamilovala a že její patron je vlkodlak. Remus si myslel, že je pro ni starý, ale Nymf mu říkala, že na věku nezáleží.

Harry se ani slovem nezmínil o viteálech, ale v hloubi duše věděl, že dříve nebo později o nich bude muset říct.....

Konec 39.kapitoly a tentokrát jsme skoro dopsali šestý díl Harryho Pottera aka. Sedmí ročník Lucy.

Co říkáte na Seva a Lucy?

Co si myslíte o této kapitole?

Budu moc happy, když dáte vote nebo napíšete komentář;-)

Vaše Sharka_Potter


Harryho sestra | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat