•32.-I love you, Fred!•

1.4K 91 11
                                    

Lucy se znovu podívala Georgeovi do očí a potom vyběhla pryč. Schválně práskla dveřmi a George se ještě více nesnášel. Nahoru vyběhla Tania, otevřela dveře pokoje, kde byl George a zakroutila hlavou.

,,Víš, co seš?"zeptala se Tania.

,,Vím, žárlivej idiot!"sklopil hlavu George.

,,A ty tady jen sedíš?"

,,Ne! Já tady spím!"odsekl George a Tania se vydala hledat Lucy.

Nenašla ji. Vrátila se do jídelny a zavolala si Freda.

,,Je to špatný?"zeptal se Fred a Tania přikývla, potom se zamyslela a řekla.

,,Frede, my dva je musíme dát dohromady!"

,,Ale jak?"

,,Ty spracuješ George a já Lucy. Pokud to bude špatný, tak to tomu druhému řekneme, ano?"

,,Dobře, tak ja jdu zpracovávat!"zasmál se Fred a jen tak mimochodem šel navštívit bratra. Tania udělala totéž, ale věděla, že to bude mít těžší. Lucy brečela do polštáře a zamkla se, ale Tanie bylo jasné, že se Lucy nenamáhala kouzly a proto použila jednoduché Alohomora. Vešla dovnitř a Lucy přestala brečet.

,,Tanio!"

,,Lucy!"

Lucy se rozběhla k Tanie a pevně ji objala.

,,Seš naštvaná?"zajímalo Taniu.

,,Jo a ne."

,,Přibliž mi to."

,,Na jednu stranu ho chápu, ale na druhou stranu mohl být všímavější."

,,Kluci. Být tebou bych ho v tom nechala dusit a potom povolit."

,,Díky moc, Tanio!"

,,Dej si teplou koupel a bude to lepší!"

Lucy se usmála a Tania odešla pryč. Lucy si vzala věci a šla do koupelny. Než zavřela dveře vykoukl z pokoje George a nadechl. Lucy se mu podívala do očí, ale potom si vzpomněla na Taniu. Zavírala dveře a George s ní chtěl mluvit, ale Lucy mu zaklapla dveře a v zápětí zamknula.

George neměl náladu na vtípky a se svěšenou hlavou se přesouval do pokoje, kde byl jeho bratr.

,,Hlavně mi neříkej, že jsem žárlivej idiot jako tvoje holka!"vyjekl George a Fred nechápal, co má na mysli.

,,Moje holka?"

,,Jen se nedělej, Tanio Topinssová berete si váženého Freda Weasleyoho za svého manžela?"

Fred sebou cukl a položil si jednu otázku. Opravdu to vypadá, tak že spolu chodíme? Ne! Vždyť jsou jenom kamarádi. Možná.

,,Nech ji vypěnit, je to holka."

,,To si si všiml brzo!"odsekl George.

*****

Lucy se celé prázdniny Georgeovi vyhýbala, což Meggie celkem vyhovovalo, ale Percy se jí líbil čím dál tím míň. Percy totiž odmítal Fénixův řád a byl jedna ruka s Popletalem. Pravý opak George.

*****

Lucy vstala hodně brzy a šla si udělat snídani. Najednou uslyšela kroky, myslela si, že dotyčný je Remus nebo Nymfadora, ale mýlila se. Přišel George, který zamkl dveře do jídelny. Lucy neměla, kam utéct a hůlku neměla. Bála se, co přijde dál a strachovala se zbytečně. George ji pevně chytl do náruče a Lucy se nepodařilo se z náruče dostat. George se Lucy zadíval do očí a potom ji políbil. Posadil jí na stůl, ale Lucy ucukla.

,,Georgi, ne!"vyjekla Lucy, když se George znovu pokusil.

,,Odpustíš mi? Já vím jsem žárlivej idiot, ale-"

,,Ale?"

,,-ale nechápal jsem to."

,,Jasně, že ti odpustím."usmála se Lucy, když uslyšela hlasy. Fredův a Taniin.

,,Tak se nám to povedlo!"vypískl Fred a plácl si s Taniou.

,,Frede, já...seš strašně super, Já nechápu, jak se s tebou mohla Johansová rozejít. No, prostě jsem se do tebe-"

,,Já taky!"

Tania mu skočila okolo krku a neuvědomila si, že se na ní Lucy s Georgem koukají.

Tak to je konec další kapitoly. Příště budeme zase v Bradavicích a půjdeme na ministerstvo možná, nevím, jak to natáhnu. Co říkáte na Taniu a Freda? Každopádně se nehorázně těším na šestý ročník! Děkuji moc za votes a komentáře!

Takže čaou!!!

Vaše Sharka_Potter

Harryho sestra | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat