Den odjezdu do Bradavic
O prázdninách se toho stalo hodně! Kromě každoročního nakupování v Příčné, skandálu na ministerstvu, přespávaček u Mandy, Jane a Tanii, tří dovolených s rodiči a setkáními s Harrym si Lucy užívala společné chvíle s Angelou a lítání na koštěti.
Teď byl, ale den, kdy se Lucy měla vydat do Bradavic. Arron s Meggie jí říkali, že jí ten velký BUM, říct nemohou, ale, že se to v Bradavicích všechno dozví. Cestou vyzvedli Harryho, který byl Lucy vděčný, že nemusí se strýčkem. Na nádraží King Cross proběhli sloupem jako každý rok zmizeli a byli na nástupišti plné lidí na nástupišti devět a tři čtvrtě. Potkala, tam Weasleyovi a George byl sám. Když se ho Lucy zeptala, kde je Fred, řekl jí, že nabaluje Angelinu. Také se tam objevil usměvavý Cedric, ale odmítal setkání s Georgem a místo toho se pusinkoval s Cho. Lucy ho nechápala a přestala ho vnímat. Ve vlaku si sedla s Jane, Mandy a Taniou. Chvíli si povídali, ale potom přišel George, že si s ní potřebuje něco neodložitelného vyřídit.
,,Úplně nás vynechává, že?"zlobila se Mandy.
,,Máš pravdu! S Wealeym tráví víc a víc času a my jsme na druhém místě!"souhlasila Jane.
,,Má ho ráda! Copak vy nemáte kluky?"namítla Tania.
,,Kluka mám, ale vy jste měly vždy přednost!"založila si ruce v bok Jane.
,,A kdo to je?"vyzvídala Mandy.
,,Lee Jordan!"prohlásila hrdě Jane.
,,A koho máš ty Mandy?"chtěla odvést téma Tania.
,,Já? Nikoho nemám, ale líbí se mi...Fred!"přiznala se Mandy.
,,A ty Tanio?"chtěla vědět Jane.
,,Já nechodím s nikým, ale nadbíhá mi Mike Hill! Takový kluk z Mrzimoru, nej kámoš s Diggorym!"odvětila Tania a kupé otevřela Lucy.
,,Co ti chtěl?"zeptala se otrávaně Mandy.
,,Diggory."sedla si vedle Tanii Lucy.
,,Diggory?"ozvala se Jane.
,,Jo, ty s ním něco máš?"přidala se Tania. Lucy jim řekla o MSVF a dodala, že jediné co se mu na něm líbí je úsměv.
Cesta do Bradavic utekla jako voda a nic netušící Lucy se dál bavila s Jane a Mandy. Tania nechápala, jak se můžou, tak přetvařovat, ale nechtěla kazit partu a proto o pomluvách o Lucy mlčela.
Samozřejmě se začalo rozřazováním a Brumbálovým proslovem. Jenže potom jim Brumbál řekl toto:
,,..je Turnaj tří škol! Přivítejte studenky z Krásnohůlek a Madam Maxime!"všichni tleskali a dveře se otevřeli! Do místnosti vstoupili dívky se světle modrými šaty a téže barvy byly i klobouky. Tancovali, tam a za nimi kráčela poloobryně Madam Maxime. Měla kožich, krátké černé mikádo a střevíce na podpatku. Hagrid na ní mohl oči nechat. Brumbál se nadechl a pokračoval svou řeč.
,,..A dále tu máme studenty z Kruvalu a pana Krakarova."zase se Velkou síňí ozýval potlesk a v tom se znovu otevřely dveře. Tentokrát to byly pravděpodobně velmi zdatní kluci. Měli kupodivu* huňaté kožichy a ještě teplejší čepice. Za nimi kráčel Krakarov.
,,..Ministerstvo se rozhodlo, že se do Turnaje můžou přihlásit pouze plnoletí studenti."celou síní se rozléhalo: ,,Néé!"
Potom řekl ještě něco dalšího a potom už konečně všem popřál chuť k jídlu.
Zahajovací večeře skončila a studenti se odebrali do svých postelí.
Lucy podlehla světu snů a skojeně oddechovala.
Pokračování příště....
Nová kapitolka o 500 slovech.
Snad se Vám líbí. Budu moc šťasná za vote a komentář. Omlouvám se moc za chyby!Má se Diggory pokoušet zbalit Lucy?
*v Bulharsku je přece teplo, ne?
Moc díky za 32 followerů! Upřímně si jich nevšímám, ale dneska jsem si je prohlédla! No nic, jste dokonalý!
Už se blížíme k 1K přečtení! Nechtěli byste Charakter ask nebo něco jiného? Každopádně pište do komentářů!
Moc díky za podporu a doufám, že Vás u dalších kapitol nezklamu!
Takže čaou!!!
Šárka
ČTEŠ
Harryho sestra | ✔
Fanfic/UPOZORNĚNÍ: JIŽ VÍCE NEŽ ČTYŘI ROKY STARÁ KNÍŽKA, JEŽ MÁ V SOBĚ MRAKY CHYB A PŘEKLEPŮ, ALE TAK NĚJAK UŽ MI PŘIROSTLA K SRDCI, TAK JSEM JI NA PROFILU NECHALA. TAKŽE NEČEKEJTE NĚJAKÝ BESTSELLER! A POKUD SI CHCETE PŘEČÍST NĚCO LEPŠÍHO, HLEDEJTE NA MÉM...