,,Táži se tě Tanio Topinssová, bereš si dobrovolně zde přítomného Fredericka Weasleyiho za svého právoplatného muže? Budeš při něm stát, dokud vás smrt nerozdělí?"
,,Ano."
,,Táži se i tebe Fredericku Weasley, bereš si dobrovolně zde přítomnou Taniu Topinssovou za svou právoplatnou manželku? Seš připraven se o ni postarat?"
,,Ano."
,,Co merlin spojil, kouzelník nerozdělí. Tanio a Frede Weasleyovi dejte si první manželský polibek."
Tania dlouze políbila Freda a zase a znova se ozval bouřivý potlesk.
Všichni odešli do obrovského altánku, aby si dali ten nejvíce slavnostní oběd.
Ještě před obědem svatebčané předávali svatební kytice a dary. K Lucy a Georgevi přišel nejprve Harry.
,,Lucy, přeji ti, aby se ti s Georgem dobře žilo a aby si byla šťastná. Přijmi ode mne takovou drobnost, kterou pro vás dva mohu udělat. Vím, že oba toužíte udělat si obchody. Sehnal jsem dva prostory hned vedle sebe. Jeden pro George a Freda a druhý pro Lucy."usmál se Harry a Lucy na něj koukala s otevřenou pusou.
,,Jako vážně, Harry?! Ty si nám sehnal prostory na naše obchody? Ty seš ten nejúžasnější bratr na světě!"objala ho Lucy a George byl také hodně moc překvapený.
,,Děkuji moc, švagře!"poděkoval George a Harry šel za Fredem, aby mu řekl o daru.
Dále k novomanželům přišla Meggie a Arron.
,,Lucy, ať se ti daří, jak v obchodě, tak doma. Doufám, že se dočkám vnoučat a ty Georgi se o Lucy pěkně starej!"pokárala ho Meggie a Arron pokračoval.
,,Jako svatební dar jsme se rozhodli dát tvou nejmilejší skřítku Angelu, když jsme jí to řekli byla štěstím bez sebe."
,,Tati, mami, děkuji vám moc!"
,,Nemáš zač, dítě!"objala ji Meggie a s Arronem pustili Jane a Mandy k novomanželům.
,,Tak Lucy, ať se v životě daří a Georgi, ty se o ní starej nebo to nepřežiješ!"popřála Mandy a Jane jí podala balíček.
,,To je takový náhrdelník pro vaše dítě. Když ho bude mít na sobě, bude v bezpečí před ohněm."vysvětlila Jane a Lucy s Georgem poděkovali a kráčeli k Tanie.
Potom přišla Molly s Arthurem. Ti jim dali peníze na zhotovení jejich nového domu, který bude stát vedle Doupěte.
Přišlo ještě spousta lidí s dary a květenami, ale Lucy už byla unavená z předávání darů, ale musela přežít ještě posledního člověka, který jí byl velmi blízký. Její kmotr Remus s Nymf. Dohromady jí dali několik knížek a návod na to, jak se stát zvěromágem, což se jí hodilo.
Potom se konečně šlo na jídlo. K obědu byla obrovská husa.
*****
O několik hodin později
Hosté pomalu odcházeli a Lucy omdlela. George ji odnesl do pokoje a uvařil jí čaj. Když se vrátil Lucy se ještě neprobudila a tak si k ní sedl.
,,Lucy! Vstávej!"
,,Co se děje, kde to jsem?"
,,U mne v pokoji. Zhroutila si se."
,,Jsem vyčerpaná."
Tak to je druhá část svatby! Doufám, že se líbí, pokud můžete dát vote nebo napsat komentář. Napište mi, prosím, otázky do Charakter asku..moc prosím..:-)
Musím Vás moc, moc, moc...poděkovat za 3,1 K přečtení u této knížky a 2K přečtení u Po pádu! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Vaše Sharka_Potter :'D
ČTEŠ
Harryho sestra | ✔
Fanfiction/UPOZORNĚNÍ: JIŽ VÍCE NEŽ ČTYŘI ROKY STARÁ KNÍŽKA, JEŽ MÁ V SOBĚ MRAKY CHYB A PŘEKLEPŮ, ALE TAK NĚJAK UŽ MI PŘIROSTLA K SRDCI, TAK JSEM JI NA PROFILU NECHALA. TAKŽE NEČEKEJTE NĚJAKÝ BESTSELLER! A POKUD SI CHCETE PŘEČÍST NĚCO LEPŠÍHO, HLEDEJTE NA MÉM...