•3.-Příjezd do Bradavic•

4.7K 209 107
                                    

Lucy vztala. Měla, již zbaleno a proto šla rovnou na snídani.

,,Dobré ráno!"popřála Lucy.

,,Dobré ráno! Jak jsi se vyspala?" zeptal se Arron.

,,Lucy, dobré ráno. Musíme si pospíšit! Je osm hodin a vlak odjíždí v půl jedenácté."starala se Meggie.

Lucy se najedla a Meggie s ní šla do pokoje. Tam ji oblékla a zapletla copy.

,,Auto je připravené!"zavolal Arron a obě holky s kuftami šly do auta. Auto mohlo být neviditelné.

Lucy věděla, že se tento rok se svým bratrem nesetká. Všichni jí říkají, že je jako Lily, až na oči. Ty má oříškově hvědé po otci. Trochu jí to štvalo. Jejího bratra znali všichni. A jí? Nikdo! Všichni se jen divili! Potterová? To kdo? Já znám Harryho Pottera. Ten co přežil! Lucy se malinko naštvala! Ale věděla, proč jí nikdo neznal. Rodiče nechtěli, aby jí mohl Voldemort zneužít. Trochu se uklidnila.

Dojeli na nádraží.

,,Jak se tam dostaneme?"zeptala se Lucy.

,,Proběhneme sloupem."řekla Meggie a naznačila Arronovi, aby to ukázal. A opravdu! Arron zmizel. Lucy proběhla sloupem a dostala se na nástupiště. Bylo tam spousta lidí. Lucy se rozloučila s Meggie a Arronem a nastoupila do vlaku.

Vstoupila do nějakého kupé. Seděl tam George!

,,Ahoj."řekla Lucy opatrně.

,,Ahoj!"žasl George. ,,To je Lucy Lily Potterová!"

,,George je z ní úplně paf!" pošeptal bratr George dalšímu klukovi.

,,Já jsem Lee Jordan."řekl kamarád George a jeho dvojčete.

,,Těší mě."odpověděla Lucy.

,,Já jsem Fred Weasley."řekl bratr George.

,,Taky mě těší. Tak já půjdu, abych nekazila partu."zakončila Lucy a byla na odchodu. George byl solidně vytočený.

Lucy si sedla do jiného kupé.

,,Ahoj. Můžu dovnitř?"řekla najednou dívka ve dveřích.

,,Pojď."řekla zdvořile Lucy a usmála se.

,,Já jsem Tania. Tania Tara Toppinsová a moji rodiče jsou oba čistokrevní."

,,Já jsem Lucy Lily Potterová. Jsem adoptovaná a nežiju s bratrem. Byli mi ani né tři, když mi rodiče zabil Voldemort."

,,Ty jsi řekla jeho jméno!"

,,No a?"

,,Ty se nebojíš?"

,,Čeho?"

,,Jeho jména."

,,Aha. Ne. Vždyť je mrtvý."

,,Do jaké koleje chceš?"

,,Já nevím. Moji pravý rodiče byli v Nebelvíru a adoptivní rodiče byli Mrzimor a Havraspár. A ty?"

,,Moji rodiče byli v Nebelvíru a Havraspáru. Já ani pořádně nevím, kam chci."

Najednou přišel někdo do kupé.

,,Ahoj."řekla Tania.

,,Ty jsi Potterová?!"řekl ten kluk a ukázal na Lucy.

,,Proč?"chtěla vědět Lucy.

,,Jen tak."řekl neznámí kluk.

,,Ano jsem."odpověděla Lucy.

,,Závidíš, Potterová?"zeptal se s posměšky kluk.

Harryho sestra | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat