•18.-Život se hroutí•

1.7K 115 3
                                    

Brumbál včera oznámil nového učitele Obrany proti černé magii. Alastora "Pošuka" Moodyho. Dnes s ním měla být hodina. Mimo to se všichni bavili o tom Turnaji. Někteří zkoušeli se k Poháru dostal, ale nepovedlo se. Večer se mělo proběhnout losování. Lucky věděla, že se určitě přihlásí Cedric, Viktor Krum a Fleur Delacourová.

Lucy měla ještě jedno zklamání. Famfrpál se konat nebude a tím pádem se nebude moct přihlásit na konkurs na post střelce.

Nastal čas na první hodinu s Moodym.

,,Dobré dopoledne studenti! Dnes si povíme o kledbách, které se nepromíjejí. Kdo z vás mi řekne jaké to jsou?"začal Moody a přihlásila se Lucy.

,,Avada Kedavra, kledba, která zabíjí. Imperio, kledba, která kouzelníky ovládá a poslední je kledba Crucio, která mučí." odříkala Lucy a Moody ji pochválil.

,,Správně! Třicet bodů pro Nebelvír. A co se stane, když kledby použijete?"

,,Skončíte v Azkabanu." odpověděla mu Tania.

,,Také správně!"

Celá hodina byla celkem dobrá, ale Lucy by přece radši měla ty Lupinovy. Moody stále něco popíjel, ale Lucy nezjistila, co.

****

Večer

Brumbál začal losovat.

,,Zástupce z Krásnohůlek bude..... Fleur Delacourová!"všichni začali tleskat a Fleur šla k Brumbálovi, Krakarovi a madam Maxime.

,,Zástupce z Kruvalu bude..... Viktor Krum!"znovu se ozval jásot a Krum si kráčel k ředitelům škol.

,,A poslední šampión tentokrát za Bradavice bude Cedric Diggory!" Cho se mohla zbláznit a Diggoryho políbila a ten si namyšleně kráčel. Stoupl si vedle Kruma a Fleur.

,,Šampióni jsou vybráni-" z poháru vyskočil ještě jeden lísteček. Brumbál ho otevřel a nahlas přečetl.

,,Harry Potter!"

Všichni se na něj koukali a on jako by netušil, co se stalo. Lucy to taky nechápala a Harry šel vedle stolů až k Brumbálovi. Ten ho pozoroval, ale Harry jen pokrčil rameny. Začalo se jíst a každý probíral, jak se tohle Harrymu povedlo. Brumbál si Harryho zavolal a ten mu řekl, že opravdu neví, proč se to stalo. Brumbál nakonec za zavolal Lucy.

,,Slečno Potterová, vážně nevíte, jak-"

,,Ne, to opravdu nevím, ale Harry tam asi ani nechtěl."

,,Cože?!"

,,Klidně si použijte Veritasérum. Mohu jít?"

,,Jistě."

**********

Lucy seděla na okně ve společence a čekala na bratra. Ten se vrátil a vypadal jako bez duše. Lucy se zvedla a starostlivě se ho zeptala.

,,Stalo se ti něco?"

,,Že se ptáš."odsekl Harry.

,,Fakt si to neudělal?"

,,Tak si použí Veritasérum! Jako oni!"vykřikl Harry.

,,A?"

,,Ne! Věříš mi?"zklidnil hlas a Lucy ho obejmula.

,,Samozřejmě, že ano."

Do společenky vešel George a Harry odešel.

,,Je to frajer, že to dokázal." zašklebil se George a za to mu přiletěla facka. Lucy se skoro rozbrečela a utekla do svého pokoje.

George kopnul do křesla a z dalšího pokoje vykoukl Fred.

,,Stalo se ti něco brácho?"

,,Pohádal jsem se s Lucy."

,,Hmm..jak?"zeptal se Fred a George mu to vylíčil.

****

Lucy otevřela dveře a zaslechla hlas Jane.

,,Lucy dává přednost Georgeovi před ná-jé ahoj Lucy!"

Lucy se ještě více rozbrečela a běžela na dívčí toalety.

,,To jste to zpackali!"zařvala Tania a šla najít kamarádku.

Konečně jo našla.

,,Lucy!"

,,Běž pryč!"

,,Vykašli se na ně! Zavidí ti George! Uvidíš, že se ti sami omluví!"

,,Néé!!"

,,Co se děje?"

,,Já se pohádala s Georgem!"

Pokračování příště.....
Omlouvám se, že teď týden nebyly kapitoly, ale já byla na táboře. Taky se omlouvám za chyby a překlepy.

Má se Lucy ještě vůbec s Jane a Mandy znovu zkamarádit?

A co George?

Jste skokojeni s tím, že Lucy věří Harrymu, že své jméno do poháru nehodil?

Moc díky za votes, podporu, aktivitu a komentáře!

Moc Vám děkuji za 1K přečtení!

Pokud jste tu nový, můžete se podívat na můj profil. Mám tam další fanfikce na HP a podle názvů poznáte o čem je.

Zdravím holky z tábora!

Takže čaou!!!

Vaše Šárka

Harryho sestra | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat