•13.-To to uteklo!•

2K 136 22
                                    

,,Severusi! Lucy si vybrala Remuse!"řekl Brumbál.

,,Odpusť mi to prosím!"žadonila Lucy. Brumbál zničil list o tom, že je Severus Snape kmotrem Lucy.

,,Lucy, vrať se na ošetřovnu." pokýval jí Brumbál a Lucy jeho příkaz splnila.

,,Severusi já..."nedořekl Brumbál.

,,Albusi já jsem naprosto v pořádku."

,,Znám tě už moc dlouho nato abych věděl, že máš sto chutí brečet."řekl nemilosrdně Brumbál a Severusovi vytryskly slzy.

,,Jak to...jak to víš?"zakvílel Severus a z očí mu tekly proudy slz.

,,Jestli ti můžu poradit, změň se. Od základů. Začni se chovat spravedlivě. Neznepřátels si jí. Ona tě lituje, ale vzpomíná na to, co jste jí v prvním ročníku, řekl."

,,Tolik mi připomíná Lily."

,,Řekl jsem ti své. Schop se."

Severusovi vykryskl z očí nový proud slz.

*******

Lucy došla na ošetřovnu, kde čekala Tania, Jane a Mandy. Lucy jim samozřejmě převyprávěla, co se jí stalo, ale ani slovem se nezmínila o Snapeovi a její matce.

Najednou na ošetřovnu vběhla Hermiona a Harrym. Oba vylíčili, kde byli a co dělali. Lucy pomalu docházelo, že jí končí čtvrtý ročník. Zase to, tak uteklo. Ještě necelý týden.

********

Na hodině lektvarů

Lucy se ani nedivila, že se Snape choval divně. Na nikoho neřval a nikomu nenadával. Zadal práci a na půl na svoje žáky dohlížel. Stále pozoroval Lucy, jak lektvary zvládá levou zadní. Jako Lily. Pomyslel si Snape. Celá Lily až na ty prokleté oči! Oříškově hnědé! Po Jamesovi! Zato Harry. To je celý James. Až na ty oči. Smaragdově zelené! Hodina již měla končit, ale Snape byl ponořen do vzpomínek. Lucy k němu přišla a podala mu dnešní práci. Také ho upozornila na to, že by měl rozpustit třídu.

*******

Lucy strávila odpoledne se svými kamarády. Hlavně s Jane, Mandy a Taniou. Blížil se večer. Poslední v tomto ročníku! Ve čtvrtém ročníku! Zase to uteklo!

Když šla na večeři, strávila cestu s Georgem.

,,Lucy! Tak rád tě zase vidím!" usmíval se George jako vždy, kdy Lucy viděl.

,,Však já tebe taky!"oplatila mu úsměv Lucy a vzala ho za ruku.

,,Musím ti něco říct! Táta sehnal lístky na Mistrovství světa v famfrpálu! Musíš k nám přijet! Ron už pozval Harryho!"žasl George a máchal okolo sebe rukama.

,,Fakt? To je bomba! Určitě přijedu!"sdílela nadšení Lucy a společně s Georgem si sedli k Nebelvírskému stolu. Brumbál řekl něco na konec roku a všem popřál do dobrou chuť. Nebelvír vyhrál! Už po třetí! Lucy si večer přímo vychutnávala. Okolo ní seděli lidé, které měla ráda. Ať to byl její bratr nebo kamarádky anebo George.

*****

Ráno

Lucy probudilo svítání. Uvědomila si, že jede domů, ale potom se okolo sebe rozhlédla ještě jednou a tentokrát pečlivěji. Vždyť ona nemá zbalelo! Lucy ve své hlavě uslyšela poplach. Rychle se pustila do zabalování věcí. Zatím, co ona běhala po pokoji, aby něco nezapoměla, její tři kamarádky si v klidu pochrupovaly.

Jsme na konci čtrnácté kapitoly! Co na ni říkáte? A hlavně, co říkáte na reakci Severuse a rozhovor mezi ním a Brumbálem? Příště to bude Mistrovství světa ve famfrpálu, což je moje oblíbené téma. :-D

Budu moc ráda za votes a názory na tuto FanFikci. :-D

Zase se musím omluvit za chyby a překlepy.

Šárka

Harryho sestra | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat