•22.-Úkol druhý•

1.6K 110 21
                                    

,,Cede, já..asi ti odpouštím, ale kamarádi z nás asi vážně nebudou."vykoktala se sebe Lucy.

,,Díky! Asi patříš Georgovi-" nedokončil Cedric, protože přilítla Cho.

Vánoční ples byl pryč a s ním i celá zima. Sníh tál a druhý úkol se více a více blížil. Harry stále nevěděl, jak vodu nebo spíše, jak zvládne dýchání pod vodou. Lucy obrátila celou knihovnu na ruby, ale stejně nic zásadního nenašla.

Cedric Diggory se skoro neukázal, což Lucy vyhovovalo. George se s Lucy scházel více než před tím, protože Fred se teď pro změnu nadbíhal Angelině, která ho žrala.

Ráno

,,Harry, vstávej!"křičela na svého spícího bratra Lucy, vedle které stál Dobby.

,,Dobby?"

,,Ano, slečno Potterová?"

,,Mohl bys ho probudit, prosím?"

,,Jistě, pane Pottere! Vztávat!"pískal Dobby, ale Harry spal jako zabitý. Dobby na něm začal poskakovat, což záhadně pomohlo.

,,Dobby! Lucy! Co to děláte?!"zamžoural Harry a u toho si nasazoval brýle.

,,Za deset minut budeš soutěžit! Tohle před tím než skočíš do vody, sněz, ano?"

Harry nechápal, ale začal se znovu oblékat. Lucy si plácla s Dobbym, který už musel do práce.

Lucy utíkala na tribuny, kde seděl George, který už svou rudovlásku nedočkavě vyhlížil. Fred se mezitím věnoval Angelice a George si skoro nevšímal.

Konečně přišla jako vždy usměvavá Lucy, která si sedla vedle George.

Uviděla Harryho, Cedrica, Fleur a Viktora. Harry se na Lucy usmíval, Viktor si něco povídal s Krakarovem, Fleur si něco vyziřovala s kamarádkami a s madam Maxime a Cedric někoho hledal.

Potom Brumbál vytřelil pistolí a všichni až na Harryho skočili do vody. Harry trochu váhavě snědl Žaberník. Začal se dusit, čímž spadl do vody. Lucy se lekla a zvedla se od George.

****

Ani po hodině se Harry nevrátil. Lucy se začala bát a běžela za Brumbálem. Cedric se vrátil jako první i s Cho, po něm se vrátil i Viktor s Hermionou a Fleur se vrátila, ale bez své sestry. Najednou se vynořil Ron i s Fleuřinou sestrou. Harry se objevil až po dalších třech minutách. Lucy neváhala a skočila do vody. Byla opravdu studená, ale Lucy se ničeho nezalekla. Brumbál ji pokynul, že ho může vytáhnout a Lucy to udělala.

Harry byl jako ostatní celý mokrý a hlavně udýchaný. Lucy ho zabalila do osušky a celkově o něj hodně pečovala. Jejich rozhovor přerušil Brumbál, který zatleskal.

,,Rozhodl jsem se, že výsledky jsou následující. Na prvním místě je Harry Potter za svou odvahu. Na druhém místě je Cedric Diggory, potom Viktor Krum a na posledním místě skončila slečna Fleur."

Lucy objala svého bratra a ten byl spokojený. Celý Nebelvír byl jako k uvitržení, když zjistil, že Harry vyhrál.

Cho jen namyšleně zvedla obočí a znovu se otočila ke svému Cedricovi.

,,Cede! Byl si úžasný a neboj, toho Pottera porazíš! Miluji tě!" objímala ho Cho a posinkovala ho.

,,Harry! Harry! Co se děje!"panikařila Lucy, ale Harry se jen zklamáně díval, jak Cho o Ceda pečuje.

,,Co je, Lucy?"prubudil se Harry.

*******
O pár dní později

Lucy procházela na oběd na který musela jít bez kamarádek. Potkala Ceda.

,,Ahoj."vtíral se Ced.

,,No nazdar."

,,Jestli se mnou nechceš mluvit, tak to nedělej."

,,Gratuluji k super výkonu."

Lucy chtěla odejít, ale Cedric ji zachytil.

,,Co ti na mně pořád vadí? Co dělám špatně, že máš radši jeho?"

,,Prostě tě nemám ráda. Nech mě být! Nemusíme být nepřátelé, ale bavit s tebou taky nechci."

,,Tak promiň."zvedl ruce Cedric a Lucy zadržovala smích. Cedric odcházel, když viděl, že se jeho vtipu Lucy nesměje.

Není tak špatný....

Tak to je konec 22.kapitoly. Chcete, aby se Lucy s Cedem nesnáželi nebo aby ho snad zachránila před smrtí? Omlouvám se za chyby a zároveň děkuji za 1,2K přečtení.

Takže čaou!!!

Vaše Šárka

Harryho sestra | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat