Pohár vyhrál Harry, ale vyhrané peníze dal Fredovi a Georgevi. Lucy, ale měla ze života peklo. Hned druhý den Nebelvírští ukazovali Denního věštce a Lucy se nestačila divit.
Potterová žárlí na bratra a spikne se s jiným šampiónem?
Ano, je to opravdu, tak! Lucy Lily Potterová je jistě zamilovaná do nádherného Cedrica Diggoryho, který ji jistě odmítl či snad nepozval na Vánoční ples! Lucy šla s jedním z Weasleyů a Cedric toho teď lituje! Na fotce vidíte, že se možná hádají...on se tak usmívá a ona? Jen se kouká! O pár hodin později Cedric zemřel a ona? Cho a Cedricovo otec u jeho těla klečeli, ale ona se už objímala s jiným!
Dál to Lucy už ani nečetla. Rozbrečela se a utekla pryč. George nechápal, proč Lucy utíká pryč.
,,Tanio?"zeptal se George.
,,Co se děje?"otočila se Tania.
,,Proč Lucy běžela pryč?"
,,Cože?! Kam, že Lucy běžela?"
,,Georgi! Pojď si to přečíst!"naléhal Fred.
Tania a George si běželi přečíst tu lež. Tania běžela hledat svou rudovlasou kamarádku a George málem roztrhal ty noviny. Moc dobře věděl, co je Denní věštec, zač! A tohle si má přečíst celá Anglie? Nebylo, ale času na zbyt! Všichni žáci museli na svoje hodiny.
****
Venku se dělalo hůře a hůře. Skoro pořád pršelo, jak to bylo v Anglii zvykem. Lucy dala na rady Tanii a šla na hodinu lektvarů. Páté ročníky se připravovali na NKÚ neboli Náležité Kouzelnické Úrovně, což se týkalo Lucy i George. Obranu proti černé magii zastal Brumbál, který vždy zadal úkoly a zbytek hodiny si dělal svoje.
****
Denního věštce si četl i Arron s Meggie, ale ty to zasáhlo strašně. Meggie věděla, že to jsou jen lži, ale také věděla, jak moc to vezme Lucy. Přeci jenom vychovávala ji třináct let, což je celkem hodně na to, aby svou dceru znala. V práci se snažila vymyslet, jak by Lucy uklidnila a nakonec jí napsala dopis.
Lucy!
Neber si to, jak Denní věštec lže. George je chytrý a moc dobře ví, že sou to jen a pouze výmysly. Sice nevím, co jste si s Ritou Holoubkovou udělaly, ale jedno vím jistě! Je to jasná, mrcha! Do ničeho se nepleť a bude to dobré! Za pár dní je konec roku, tak doufám, že to přežiješ!PS: Držím palce na NKÚ.
Mamka Meggie
Dopis poslala a ještě jednou se zamyslela Mamka Meggie?
****
Lucy schytávala vražedné pohledy od Cho, která ji v hloučku svých kamarádek rozplývala nad tom, jak miluje Cedrica a jak nesnáší tu falešnici Potterovou!
Lucy už dávno poznala, že se Cho líbí Harrymu, což jí hrozně štvalo. Její bratr se zamiloval do Cho, která nesnáší jeho sestru.
George Lucy furt uklidňoval, že Dennímu věštci nevěří, ale Lucy mu furt říkala, že v tom bude Rita Holoubková pokračovat.
****
Uběhl týden a Denní věštec nic neřekl ani proti Lucy ani proti Harrymu.
Dnes měla být poslední večeře. Podle výzdoby bylo evidentní, že vyhrál Nebelvír! Zmijozelští zase prohráli, akčoli jen o pár desítek bodů.
Úsměvavý Brumbál řekl nějaká slova nakonec a potom se začalo hodovat. Z Lucy spadl všechen smutek a smála se. Byla se svými přáteli jako byla Tania, Jane, Mandy, George, Harry nebo třeba Hermiona.
Byl to jeden z nejkrásnějších zakončení roku.....
Ukončili jsme čtvrtý díl! Tato kapitola byla, alespoň podle mě slabší, ale nebojte, příště to bude Fénixův řád! Myslíte si, že by měly být holky jako Tania, Jane a Mandy budoucí příslušníci řádu?
Omlouvám se za chyby a budu moc ráda za každý vote nebo komentář!Tuto kapitolu věnuji vlce13, díky moc za komentáře a votes!
Díky moc za 1,37K přečtení!
To by bylo pro dnešek vše!
Takže čaou!!!
Vaše Sharka_Potter
ČTEŠ
Harryho sestra | ✔
Fanfic/UPOZORNĚNÍ: JIŽ VÍCE NEŽ ČTYŘI ROKY STARÁ KNÍŽKA, JEŽ MÁ V SOBĚ MRAKY CHYB A PŘEKLEPŮ, ALE TAK NĚJAK UŽ MI PŘIROSTLA K SRDCI, TAK JSEM JI NA PROFILU NECHALA. TAKŽE NEČEKEJTE NĚJAKÝ BESTSELLER! A POKUD SI CHCETE PŘEČÍST NĚCO LEPŠÍHO, HLEDEJTE NA MÉM...