•29.-Není trest jako trest•

1.4K 89 44
                                    

Lucy naštěstí přežila dvouhodinovku se svou velmi oblíbenou učitelkou a potom ji čekala hodina spaní. Doslova. Dějiny čar a kouzel, které učil duch, profesor Binns byla nuda. I Lucy, která víceméně všechny hodiny respektovala, tahle přišla zbytečná. Lucy přesně nevěděla, co bude dělat, ale celkem jí lákala kariéra Bystrozora. Pomalu si více a více uvědomovala, že jí budou chybět i Bradavice. Co kdyby učila? Nebo bude podnikat jako George?

Takhle se vláčel celý den. Lucy neunikla kouzelným formulím ani lektvarům se Snapem. Od doby, kdy Lucy odmítla Snapa jako kmotra se choval ještě divněji. Neřval na Nebelvír, alespoň tedy v Lucy ročníku a při hodinách skoro nemluvil. Lucy poznala, že to je kvůli ní, ale nedala na sobě nic zdát. Severus jí nevadil a chápala ho, ale nikdy nepochopila jedno. Nikdy se neusmál ani přímo zamračil. Neznala jeho soukromí život, jediné, co věděla je to, že kdysi miloval její matku.

Skončilo vyučování a Lucy se odebrala do Nebelvírské věže. Lucy si rozložila učení a rozvhla si, kdy co bude dělat. Po asi hodině přišel Harry s tím, že má průšvih.

,,Ahoj."pozdravil Harry sklesle.

,,Ahoj, brácha, co se ti stalo?"

,,Dostal jsem školní trest."

,,No nekecej! Já ho dostala taky!"

,,Hmm..a od koho, že seš tak nadšená?"

,,Nejsem nadšená a dostala sem ho od růžovky."

,,Já taky."

,,Prosimtě! Trest s Filchem nás nevytrhne! A za co si ho dostal? Hlavně, mi neříkej, že si protestoval proti novému způsobu učení."

,,Ty mi snad čteš v hlavě!"

,,Protože já ho dostala za to stejný!"

Lucy se musela smát, ale Harrymu to nepřišlo vtipné.

******

Večer

Lucy se oblékla do džínových kraťasů, volného tílka, ale nemalovala se. Nechtěla jí zbytečně provokovat. Potom se rozloučila s Taniou a Georgem a šla.

Nadechla se a zaklepala na kabinet, kde Umbrigová bydlela. Z kabinetu se ozvalo jasné dále a Lucy vstoupila. Nevěděla, proč, ale usmívala se a to se profesorce nelíbilo.

,,Dobrý večer."pozdravila Lucy, jen ze slušnosti.

,,Dobrý večer."odpověděla Umbrigová.

,,Jsem tu kvůlu-"

,,-trestu. Já vím. Posaďte se."

Lucy se divila, že ji nepošle k Filchovi, ale zatím si neztěžovala.

,,Napíšete tohle: nikdy nebude poslouchat svého mladšího bratra, který říká lži a žvásty!"

,,Kolikrát?"

,,Zatím jednou."

Lucy napsala jen Už nikdy, ale na levé ruce ucítila bolest a za chvíli uviděla rudý nápis Už nikdy. Lucy se zděsila, ale najednou se otevřeli dveře a do kabinetu vešel Snape a zděsil se. Lucy potom uviděla ještě jednu postavu a poznala ji. Byl to Arron! Její zachránce!

,,Díky Severusi."poděkoval Arron a Severus šel dál.

,,Paní Umbrigo...Lucy? Co to-" zhrozil se Arron.

,,Má trest, vy ji znáte?"divila se Umbrigová.

,,Tati...au!"zakvílela Lucy bolestí a spadla na kolena.

,,Ukaž tu levou ruku..to má byť trest?! Ještě jednou se dozvím, že jste to udělala a na ministerstvu jste skončila! Pojď Lucy!"nenechal mluvit Umbrigovou a Lucy se na něj podívala s tím největším vděkem.

,,Díky tati."poděkovala mu, když byli dál od kabinetu.

,,Není zač. Tuhle babiznu nesnáším. Počkej tady, já jí nedal tu zprávu od Popletala."

Lucy tam počkala a prohlížela si krvavou levou ruku. Byla to solidní bolest, ale byla ráda, že musela psát jen dvě slova. Za chvíli přišel táta, který ji doprovodil k Nebelvírské věži a potom odešel. Lucy se vrátila do společenky, kde nikdo nebyl. Nechtěla to nikomu říkat, ale věděla, že to dříve nebo později někdo pozná. Vyběhla tedy do svého pokoje, kde byly všechny kamarádky. Každá si dělala to svoje, ale všechny jako by Lucy vyhlížely.

,,Ahoj Lucy! Tania nám říkala, že si měla trest!"vykřikla Jane.

,,Co to máš na levé ruce?"starala se Tania a Lucy jim tedy převyprávěla její trest.

Tak to je konec další kapitoly! Doufám, že se líbila. Přiznám se, že jsem původně chtěla, aby Lucy vysvobodil Snape, ale potom jsem si to rozmyslela. Každý botě nebo komentář potěší! Mám na Vás zase pár otázek.

1.Má Umbrigová trestat Harryho jako Lucy?

2.Má Lucy nejdříve nepodporovat BU, kvůli tomu, aby je nevyhodili?

3.Četli jste Selekci a líbila se Vám?

4.Má mít Tania něco s Fredem?

Takže čaou!!!

Vaše Sharka_Potter

Harryho sestra | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat