•48.-Nový život•

1.6K 91 6
                                    

Na zemi leželo spousta mrtvých a jejich rodina je vždy oplakávala.

Rudovláska však zkameněla, když viděla toto.

Na zemi ležel nehybný Fred. U něj klečel George, Tania a Molly.

Lucy nechápala, jak se to mohlo stát.

Najednou uslyšela hlas Voldemorta, ale Lucy ho ignorovala. Přiblížila se k mrtvému švagrovi a klekla si vedle George.

Objala ho kolem ramen a něco mu šeptala do ucha. George to malinko uklidnilo, ale žal v srdci se nedal utišit.

Lucy brečela. Částečně kvůli Fredovi, ale hlavně kvůli Georgeovi. Nesnášela, když se trápil. Tania řvala, že to slyšeli všichni. Najednou přiběhl Neville se zprávou, že je Harry mrtvý a že je na nádvoří. Lucy byla na prášky a utíkala. Zaslechla výsměšný hlas toho, kdo jí celý život zkazil.

,,Harry Potter je mrtvý!"smál se on i všichni smrtijedi.

,,Néé!"vykřikly Lucy s Ginny a chtěly běžet k Harrymu, kterého držel Hagrid. Ginny zastavil Arthur a Lucy George.

Lucy pozorovala, jak se Draco přidává na stranu Voldemorta. Potom z davu vystoupil Neville a zařval.

,,Chci něco říct!"

,,Tak mluv!"odsekl Voldemort.

,,Lidi umírají každý den. Přátelé, rodina, ale pořád jsou zde!"řekl a dal si ruku na srdce, které mu bouchalo. Voldemort se smál, ale Neville to nebral. Vzal do ruky moudrý klobouk a vytáhl Godrigův meč. Voldemort se skoro nezalekl, ale najednou z Hagridovo náruče vyskočil Harry a metal kledby po Nagini.

Voldemortovi spadl úsměv ze tváře a Lucy utíkala. Chtěla najít George, ale ten nikde nebyl.

Utíkala rychlostí blesku, aby ho našla, ale nikde nebyl. Obávala se nejhoršího. Najednou potkala zničenou Molly.

,,Lucy!"usmála se. Lucy ji pevně objala a dodala.

,,Nevíte, kde je George?"

,,Nevím a prosím tykej mi."

,,Kde by mohl být."zamyslela se.

,,Má trochu jinou povahu než Fred. Podle mého je v Doupěti nebo chce být prostě sám. Netrap se tím. On tě nezkonale miluje a za pár dní.."nedokončila to.

,,..ne Molly. Nezapomene na to."

*****

,,Harry ho zabil!"křičela štěstím Ginny. Lucy se trochu nejistě usmála a pomalým krokem kráčela k bratrovi.

,,Jsem na tebe pyšná!"objala ho.

,,Co tě trápí?"staral se Harry a Lucy sklopila pohled.

,,George zmizel."vysoukala ze sebe a zase jí začaly téct slzy.

,,Najde se, uvidíš."ujišťoval ji Harry a Lucy se pokusila o úsměv.

,,Musím se vrátit."rozhodla Lucy.

,,Je to nebezpečné. Půjdu s tebou."navrhl jí Harry.

,,Dobře. Řekneme to ostatním."souhlasila Lucy.

Rudovláska oba přemístila a vydali se najít George. Harry našel nějaký dopis a dotkl se ho. Dopis ho pleskl přes ruce a vyslovil.

,,Jen pro mou Lucy."byl to hlas George. Byl zdrcený, takový jaký ho nikdo neznal.

,,Lucy! Našel jsem něco!"křikl Harry a Lucy seběhla po schodech dolů. Lucy otevřela obálku a přečetla dopis. Poznala, že se mu klepala ruka, ale přečetla to.

Lucy,
jestli tohle čteš Ty, promiň. Musím odjet a spracovat to. Nejde mi ani vyčarovat patrona. Jednou se možná vrátím a všechno bude jako dřív. Prosím, jestli odpusť mi.
George

Lucy se rozbrečela a znovu přečetla slovo možná. Harry si dopis přečetl také a neměl slov. Pomohl zhroucené Lucy do Georgeova pokoje a sám se přemístil zpátky, aby řekl o ostatním, co se stalo.

*****

O dva dny později

Všichni byli doma, ale Lucy nevycházela z pokoje. Skoro nejedla, nepila a nespala.

Dnes se podívala do kalendáře a zhrozila se. Zaječela a do pokoje vlítla Tania.

,,Co se děje?!"

,,J-já jsem..no..těhotná."vykoktala Lucy a Tania vytřeštila oči.

,,No nekecej!

Lucy jen přikývla.

*****

23.února / Porodnice

Lucy rodila ve stejný den jako Tania. Osud. Tania měla jasno. Pokud to bude kluk, tak Fred Stephan Weasley a pokud holka, tak Stefani Tania Weasleyová. Lucy měla jména také připravená. Holka byla jasná. Meggie Lucy Weasleyová a když kluk, tak Remus George Weasley.

Lucy porodila malou holčičku. Skoro vůbec neřvala a Lucy s úsměvem dodala.

,,Vítej Meggie Lucy Weasleyová!"

Tania měla porod náročnější, ale nakonec se narodila uřvaná Stefani.

******

O pár měsíců později

,,Molly. Musím se vydat hledat George. On se sám nevrátí a já nechci Meggie připravit o otce." řekla jednoho dne Lucy a Molly jí chápala. Na druhou stranu to znamenalo, že se o Meggie bude starat ona.

,,Dobrá, ale co mám říct Meggie. Až bude větší jistě se bude ptát, kde má rodiče."

,,Neodpovídej jí, ale opakuj jí, že se vrátím a ne sama."






Harryho sestra | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat