•37.-Křiklanův klub•

1.2K 94 2
                                    

2.září / Hodina lektvarů

Lucy lektvary bavily a to se líbilo profesorovi Křiklanovi.

,,To je konec hodiny, můžete jít kromě, slečny Potterové!"zavelel Křiklan a rudovlasá dívka se lekla.

Když byli všichni pryč, Křiklan přistoupil k Lucy blíž a velmi zvláštním tónem spustil.

,,V lektvarech jste velmi dobrá a takovéhle studenty přijímám do mého Křiklanova klubu. Jestli by jste měla zájem, jste tam vítaná jako vaše matka. To je vše, co jsem vám chtěl říct, můžete jít." dokončil svůj monolog a Lucy neměla slov.

,,Ehm..no..děkuji..popřemýšlím o tom..a..a..dám vám vědět, naschledanou!"vykokoktala Lucy a odešla ze třídy. Před učebnou stála Tania a hned jak Lucy vyšla ze třídy spustila.

,,Co ti chtěl?"

,,No, nabídl mi, že bych se stala členem jeho Křiklanova klubu a-"

,,-a řekla si mu?"

,,Že si to rozmyslím, musím se na tohle zeptat Brumbála."

,,Hmm..co máme teď?"

,,OPČM se Snapem."

,,Ne!!"ječela Tania a Lucy se musela zasmát.

*****

2.září / Večer

Rudovláska se rozhodla jít za Brumbálem. Když sešla do společenky, seděli tam Weasleyovi dvojčata a George se divil, kam Lucy jde.

,,Lásko?"

,,Ano, Georgi?"

,,Kam se moje Lucy vydává?"

,,Za Brumbálem."odsekla Lucy a šla pryč.

Když přistoupila k jeho pracovně, přemýšlela jaké sladkosti by mohli být Brumbálovým heslem.

,,Bertíkovy fazolky? Čokoládové žabky? Dýňové kotláčky?"zkoušela Lucy, ale všechno bylo marné. Okolo šel Harry a Lucy se otočila.

,,Co tu děláš?!"

,,Jdu za Brumbálem...Vyvolený." řekl Harry a dveře se otevřely.

,,Vyvolený?Hmm...a já tady zkouším všechny sladkosti světa."

,,Lucy a Harry Potterovi? Co potřebujete?"otázal se Brumbál.

,,Profesor Křiklan mě požádal, abych se stala členem jeho klubu."odpověděla mu Lucy.

,,A vy?"kývl na Harryho.

,,Totéž."

,,Ach..tak! Přijměte to! Alespoň ty Harry, protože tebe ještě potřebuji a co se Lucy tyče. Nemusím, ale jestli s ním chceš mít dobré vztahy."

,,A co to znamená být v jeho klubu?"zeptal se Harry.

,,Občas pořádá nějaké večírky. Vy Lucy můžete jít a s tebou Harry si něco vyřídím."

Lucy přikývla a vydala se do Nebelvírské věže.

*****

3.září / Po hodině lektvarů

,,Chtěla jsem vám říct, že to členství  ve vašem klibu přijímám."spustila Lucy a Křiklan se usmál.

,,To jsem rád!"

*****

1.prosince

Křiklan říkal, že si každý na Křiklanův večírek může přivést partnera nebo partnerku.

Lucy měla jasno koho si přivede. George neměl Křiklana zrovna v lásce, ale souhlasil. Už se docela těšil až dodělají školu a s Fredem si otevřou obchod a až si konečně vezme Lucy za ženu.

Tak to je v konec další kapitoly! S touhle kapitolou nejsem vůbec spokojená :-(, ale potřebovala jsem ji vydat. Pokud se Vám kapitola líbila, můžete dát vote nebo napsat komentář. Dneska je to už poslední kapitola, která je věnována Dramione92 za votes a komentáře!

Takže čaou!!!

Vaše Sharka_Potter

Harryho sestra | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat