•45.-Nejhorší svatba•

1.2K 84 2
                                    

O den později

George se zavázanou hlavou musel odpočívat, alespoň podle Tanii s Lucy, což ho nebavilo.

Dnes byla svatba Billa a Fleur a George chtěl pomáhat na její přípravě, ale Lucy mu to nepovolila. Ráno si popíjel kafe a načapal Ginny a Harryho, jak se líbají.

,,Raní romantika, co?"culil se George.

,,Georgi! Momentálně máš dovoleno pomáhat na svatbě."řekla Lucy, která zrovna přišla do místnosti. Harry se na ni vražedně podíval a odešel.

,,Ginny?"ozvala se Lucy.

,,Ano?"odpověděla jí Ginny.

,,Je ti jasné, že-"

,,Vím, že s Harrym nebudu moct být. Rozešel se se mnou, aby mi nemohl Ty-víš-kdo ublížit."

,,Ale sluší vám to spolu."

Ginny to ale nebrala jako kompliment, nýbrž celá zbledla.

,,Pojďte! Svatba za chvilku začne!"křikla Molly a Lucy se podívala na Ginny takovým pohledem typu Měly bychom jít, ne?

Obě tedy šly a venku byla Fleur. Lucy jí opravdu závidila. Byla překrásná! Asi protože byla víla! Když uviděla Lucy a Harryho usmála se a svým šišlavým hlasem vykřikla.

,,Áarryy! Ucy! Konešně jšte tady!"vyjekla Fleur.

,,Fleur s-si okouzlující!"pochválila ji Lucy.

,,Už tě viděl Bill?"vyzvýdala Ginny a Fleur s úsměvem přikývla.

Fleur a Billa oddal nějaký kouzelník z ministerstva a Molly zahájila slavnostní hostinu. Uprotřed hostiny se na svatbě objevili smrtijedi a chtěli jen a jen Harryho. Ten se přemístil společně s Hermionou a Ronem pryč. Beatrix chytla Lucy a začala ji mučit.

Lucy se svíjela v bolestech a volala Georgeovo jméno. Beatrix se jen smála a mučila ji dál.

,,Kde máš bratříčka?!"chtěla vědět Beatrix, ale Lucy neodpověděla.

,,Ne-ne-ví-m!"vykoktala nakonec.

,,Jak chceš!"

,,Necháš jí, ty zrůdo!"vyběhl George a přemístil se s Lucy. Objevili se v Kratochvílských kejklích.

,,Díky."oddechla si Lucy a pohlédla Georgeovi do jeho očí.

,,Nemáš za co. Součástí tohohle obchodu je i taková menší garsonka a tak tady budeme chvíli bydlet."vymyslel George.

,,Nemáme tady vůbec nic! Oblečení-"

,,To zvládneme. Za pár dní se vrátíme domů."povzbuzoval ji George a Lucy se trochu nejistě usmála.

,,Snad ano."

Omlouvám se, že je tato kapitola, tak krátká, ale chtěla jsem ji vydat. Pokud se Vám líbila můžete dát vote nebo komentář!

~Sharka_Potter

Harryho sestra | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat