Charakter ask

1.2K 50 5
                                    

Tak ho tu máme! Charakter ask! Díky moc za otázky! Jdeme na to!

1.(Na Taniu) Závidíš Lucy, že má manžela?

Velmi těžká otázka, protože ona ho vlastně nemá. Jste nejlepší kamarádky a já bych Meggie přála, aby se jí otec vrátil i s Lucy. Stef sice nebude mít otce, ale bude vědět, že umřel jako hrdina.

2.(Na Molly) Jaký vidíš rozdíl mezi Fredem a Georgem?

Fred by asi nikdy neopustil Taniu. George je v tomhle jiný. Nevyčítám mu to, ale mrzí mě, jak tohle budu vysvětlovat malé Meggie.

3.(Na Percyho) Jak bereš to, že George utekl?

Je to příšerné, že opustil, tak skvělou manželku jako je Lucy a ještě horší je, že má dítě. Sice o tom asi neví, ale je to zklamání.

4.(Na Arrona) Máš kontakt s dcerou Lucy?

Ano, párkrát jsem ji viděl, ale způsobuji si to sám, že ji nevidím, tak často. Pořád se nemůžu smířit s tím, že je Meggie po smrti. :'(

5.(Na mě) Kterou kapitolu máš nejraději?

To doopravdy nevím. Jsem spokojená s těmi Lucyinymi narozeninami, jak ji George požádal o ruku. Zároveň mám ráda i ty v řádu.

6.(Na Rosie a Sofie) Líbí se vám v práci a jak reagujete na to, že Lucy odešla?

Rosie: Práce je úžasná a pekárna pojede dál. Sice bez Lucy, ale myslím, že to zvládneme, co Sofie?

Sofie: Jak říká Rosie. Myslím, že to zvládneme.

7.(Na Lucy) I po bitvě si naštvaná na Severuse Snapa?

Možná jsem ho tenkrát mohla nechat mluvit, ale stejně mi jako hrdina nepřipadá. Na rozdíl od bratra ke kterému se choval špatně ho nepovažuji za hrdinu. Navíc nesnášel Jamese a to je moje druhá polovina. Nejsem naštvaná, ale furt je to Profesor Snape!

8.(Na Harryho) Co si myslíš, že bude mezi tebou a Ginny?

Chci si ji vzít, ale nejdříve bych s ní chtěl nějakou dobu žít.

×××

Tak to jsou všechny otázky, které jste mi napsali! Díky moc!

Mé díky dnes patří.

Dramione92

a

Bela_Lovegood

Díky moc za otázky

~Sharka_Potter

Harryho sestra | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat