•23.-Úkol třetí•

1.5K 107 13
                                    

Venku se více a více oteplovalo a to znamenalo jediné, že se co nevidět bude konat poslední úkol. Nikdo nevěděl, co to bude, ačkoli se to každý snažil dozvědět.

*****

Den posledního úkolu

Lucy i Harry od Hagrida věděla, že poslední úkol bude bludiště. Harry čekal ve stanu s Lucy, když v tu chvíli do stanu vstoupila Rita Holoubková.

,,ÁÁÁ! Pan Potter a slečna Potterová! Mohu několik otázek?"zeptala se Rita.

,,Ne."odpověděla Lucy.

,,Jak se cítíte, že váš bratr soutěží?"

,,Jsem nadšená!"řekla ironicky Lucy.

,,A vy pane Pottere?"obrátila se k Harrymu.

,,Vypadněte!"zařval Harry.

,,Ale, pane Pottere-"nedokončila větu Rita.

,,Slyšela jste?!"vyjela Lucy.

Potom přišel Cedric a začal si povídat s Lucy. Rita toho využila a již měla vymyšlenou pomstu. Vyfotila Lucy s Cedricem a potom zmizela.

Lucy odešla ze stanu a utíkala za Georgem. Brumbál odstartoval hru a šampioni se rozeběhli.

******

Hned po té, co se Voldemort zrodil, vykřikl.

,,Harry Potter, chlapec, který přežil a Lucy..počkat! Kde je ta holka?! Okamžitě ji zavolejte!"

******

Moody přišel za Lucy a vyrušil ji v rozhovoru s Georgem.

,,Slečno Potterová, pojďte se mnou."

,,Proč?"zvedla obočí Lucy.

,,Prostě, pojďte."naléhal Moody.

Lucy zvedla obočí a šla za Moodym.

,,Chyťte se mě."poručil Moody a Lucy splnila jeho příkaz. Moody zamumlal nějaké kouzla a Lucy zmizela. Objevila se na hřbitově. Okolo ní stálo mraky mužů v černém neboli Smrtijedů. Potom uprostřed ležel kotel a před ním stál Červíček a plešatý, bledý a beznosí muž.

,,Lucy!"zakvílel Harry, který byl přivázaný za Lucy na hrobě.

,,Harry!"vykřikla Lucy.

,,Ticho, Potterová!"řval Voldemort.

,,A vy jste kdo?!"otočila se Lucy a odvážně zvedla obočí.

,,Ona neví!"zasmál se Voldemort.

,,Je to Voldemort!"ozval se Harry.
,,Tady je někdo odváždý!"usmál se Voldemort a Lucy vytáhla hůlku.

,,Sklapni ty, zrůdo! Experiermus!"zakřičela Lucy.

,,Další odvážný Nebelvír? Tak zaprvé, chci mluvit s tímhle tím a zadruhé, nic nezkoušej nebo skončíš jako Diggory!"

,,Diggory?!"Lucy se okolo sebe rozhlédla a našla nehybné tělo Ceda.

Voldemort Harryho pustil a začal s ním bojovat. Lucy se snažila Ceda oživit, ale byl opravdu mrtvý. Potom se otočila směrem k Harrymu a uviděla tři osoby. Ceda, svou matku a svého otce. Říkali něco, ale Voldemort to neslyšel.

,,Harry, Lucy chyťte se poháru, dostanete se zpátky a-"řekla svým příjemným hlasem Lucy.

,,-a vem prosím moje tělo pro otce, aby vám věřil."dokončil Cedric.

,,Cede, mě to mrzí."zašeptala Lucy a ucítila, jak jí stékají slzy.

,,Lucy, nebreč! Měl jsem tě rád a možná jsem tě i miloval. Holt, hvězdy nám nepřály! Prosím, buď šťastná s Georgem!"usmíval se Cedric a Lucy litovala, že se mu tolik vyhýbala. Harry stále zápasil s Voldemortem, ale Lucy mu dala znamení. Harry přestal zápasit a chytil se poháru. Lucy se chytla Cedrica a fungovalo to! Pohár je přenesl zpět do Bradavic. Všichni byli zhrouceni ze smrti Cedrica. Nejvíce samozřejmě jeho otec, ale Cho byla taky zhroucená. Společně s Cedricovým otcem klečela u mrtvého těla bez života. Lucy stála opodál a jen se dívala, jak je Cho v koncích.

George ji hledal a nakonec ji našel. Stála u Cedricova těla, tedy pár metrů od něj. George měl smíšené pocity. Nevěděl, zda ho má litovat nebo snad být rád, že nebude otravovat Lucy. V tomto byl žárlivec, ale když viděl Lucy, jak jen přihlíží, tak z ní byl smutný. Neřekl žádný vtip, protože by ho Lucy poslala do háje. Stoupl si vedle ní a ona si opřela hlavu o jeho rameno.

Lucy pro změnu přemýšlela. O tom, co jí Cedric řekl. Že ji miloval? Tomu se jí nechtělo věřit. Najednou zahlédla, jak  Moody Harryho někam táhne. Lucy si vzpomněla, že to byl Moody, kdo ji tam přemístil. Okamžitě musela za Brumbálem. Ten taky jen přihlížel k Cedricovi, ale dal na radu Lucy.

Brumbál vstoupil do místnosti a byl světkem toho, jak se Moody mění v Bartyho Skrka mladšího.

Tak to je konec další kapitoly. Co říkáte na Lucy a Cedrica. A jak budou vycházet Cho s Lucy? Příště budeme začínat asi v řádě. Myslíte si, že by Arron a Meggie měli dovolit Lucy strávit prázdniny v řádě? Omlouvám se za chyby a překlepy. Budu moc ráda za každý vote nebo komentář. Zároveň Vám děkuji za 1,3K přečtení! Tuto kapitolu věnuji katka334, díky za aktivitu a votes!

Takže čaou!!!

Vaše Sharka_Potter

Harryho sestra | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat