Lucy se celou tu dobu nebavila s Georgem ani s Jane a Mandy. Tania se přidala na stranu Lucy a přísahla, že se jim pomstí. Den za dnem ubíhaly a první Úkol se blížil. Harry byl nešťastný, že s ním Ron nemluví a Lucy to bylo taky líto. Když se Diggory dozvěděl, že je Lucy volná, využil příležitosti. Lucy ho, ale vždy odmítala.
Dnes byl večer před prvním úkolem. Lucy a Harry trávili čas každý někde jinde, ale tento večer ho chtěli strávit společně.
,,Harry?"ptala se s obavami Lucy
,,No?"
,,Nevíš, jak by měly ty úkoly vypadat?"
,,Draci."
,,Cože?"
,,Ten první úkol budou draci."
,,Jak..to..víš?"
,,Hagrid mi to řekl."
,,A jaký máš plán?"
,,Koště."
,,To je zakázané!"
,,Ale hůlka není."
,,To není."
,,Já se půjdu projít."
,,Harry, počkej-"
Harry běžel na školní pozemky. Stejný nápad měl i Cedric, kterého po cestě potkal. O Dracích mu již řekl.
,,Ahoj!"usmál se Harry.
,,Ahoj, nevíš, jestli Lucy s někým chodí?"
,,Prosím?! Lucy? No, podle jejího výrazu je celkem smutná a Tania říkala něco o tom, že se s Georgem pohádala."
,,Hmm..díky!"
Diggory kráčel dál, ale Harry nabral jiný směr. Zpátky do věže. Lucy se vydala hledat Harryho, jenže místo bratra nalezla Cedrica.
,,Ahoj."připomněl se Cedric.
,,Neviděl si Harryho?"
,,Já viděl někoho mnohem lepšího. Zrzku se hnědýma očima-"
,,Nech toho Diggory!"
,,Já ale slyšel, že seš volná!"
Lucy vytekly z očí slzy. Cedric využil příležitosti a chytil Lucy do náruče. Odnesl ji na vyhřátou trávu a zadíval se jí do oříškových očí. Potom se k ní ještě více přiblížil. Začal jí líbat, ale to jeho egu nestačilo. Pokusil se jí sundat triko, ale ona začala křičet. Chtěla si sednout, ale on ji stáhnul zpět k zemi. Lucy se ještě více rozbrečela a vyjekla.
Najednou k nim, ale někdo běžel. Její zachránce.
,,Co si to dovoluješ ty...děvkaři!" řval George, odtrhl Cedrica od Lucy a tu vzal do náruče. Cedric měl znova rozbitý nos. George s Lucy uháněl do Nebelvírské věže.
Položil ji na pohovku ve společence a začal na ni klidným hlasem mluvit.,,Neboj, už si v bezpečí. Chtěl jsem se ti omluvit za to, že jsem si dělal srandu z tvého bratra a-" přestal mluvit a jenom Lucy hladil po tváři. Té se pomalu začínal objevovat úsměv, což George potěšilo.
********
Šampióni byli ve velkém stanu, kde si losovali draky. Nejdříve si losovala Fleur.
,,Hmm...Velšský zelený."řekl Skrk a Fleur vykřikla.
,,To je šupél!"
Dále si losoval Krum. Ten si vytáhl Čínského ohnivého. Neřekl nic, jen odešel. Potom si tahal Cedric.
,,Švédský krátkonosý."Cedric byl spokojený.
Poslední byl Harry. Šáhl do klobouku a vyháhl malinký model dráčka.
,,Maďarský trnoocasý! Ten nejtěžší!"
Potom se vyhlašovalo, jakého draca má každý šampion. Když se Lucy dozvěděla, jakého draca má Harry, vysmekla se Georgevi z objetí a utíkala do stanu, kde Harry byl.
,,Harry!"řvala Lucy a když ho našla, tak ho obejmula.
,,Co se děje?"nechápal Harry.
,,Ty nevíš, že máš nejtěžšího draka?"
,,Vím. Neboj, já to zvládnu."
,,Dobře, ale já mám o tebe strach."
,,Běž si sednout, teď dělá úkol Krum. Potom ho bude dělat Fleur, Cedric a já. Neboj se, sestřičko."
Lucy již byla na odchodu, ale proti ní stál Cedric. Ona sklopila pohled a mlčky odešla.
,,Co se jí stalo?"zajímalo Cedrica.
,,Nic."odsekl Harry.
Lucy se vracela do hlediště k Georgevi.
,,Krum i Fleur to zvládli. Teď jde Diggory."řekl George a při vyslovení jména Diggory se šklebil jako by to byla ta největší urážka.
I Diggory to dal, což naštvalo, jak Lucy tak George. Cho k němu běžela a její kámošky jí zaviděly. Cedric se s ní objímal a Lucy se na to nemohla dívat a Georgeimu rostly facky na rukou.
Harry nastupoval, ale nedočkal se takového potlesku jako jeho soupeři. Snad jejiný, kdo tleskal byla Hermiona, Lucy a George. Další tleskali, jen že slušnusti.
Harry vyháhl hůlku a křikl.
,,Accio koště!"přiletělo mu koště od Siriuse.
Harry se drakovi obratně vyhýbal a nakonec vejce sebral.
Ron v jeho výrazu tváře viděl, že do turnaje opravdu nechtěl. Do stanu spěchala Lucy, Hermiona, George a dokonce i Ron. Ten se mu omluvil a Harry to přijal.
Pokračování příště.....
Fajn, první úkol má Harry za sebou. A co si myslíte o tom začátku. Respektive o smíření Lucy a George. Příště bude Vánoční ples a přemýšlení o tom vejci.Takže čaou!!!
Vaše Šárka
ČTEŠ
Harryho sestra | ✔
Fanfiction/UPOZORNĚNÍ: JIŽ VÍCE NEŽ ČTYŘI ROKY STARÁ KNÍŽKA, JEŽ MÁ V SOBĚ MRAKY CHYB A PŘEKLEPŮ, ALE TAK NĚJAK UŽ MI PŘIROSTLA K SRDCI, TAK JSEM JI NA PROFILU NECHALA. TAKŽE NEČEKEJTE NĚJAKÝ BESTSELLER! A POKUD SI CHCETE PŘEČÍST NĚCO LEPŠÍHO, HLEDEJTE NA MÉM...