1.září
Dnes se jelo do Bradavic! Harry soud vyhrál, což znamenalo, že jede do Bradavic stejně jako jeho sestra. Harryho čekalo NKÚ a Lucy měla rok pokoj. Ona měla OVCE až za rok.
Na nádraží je doprovázel Sirius v podobě psa, Topinssovi, Beansovi a Weasleyovi. Remus zůstal v řádu, protože před pár dny byl úplněk. Rudovlásku to hodně mrzelo, ale co měla dělat?
Lucy se rozloučila s rodiči a vešla do vlaku. Hledala kupé, kde by měl sedět Lee. Našla ho poměrně rychle a Lee se hned usmál. Okolo krku měl zavázanou Nebelvírskou šálu jako vždy. Za chvíli do kupé přišla i Tania, Fred a George. Lee začal mluvit o tom, kdo bude učit OPČM. Nikdo nic nevěděl, ale Lee odhadoval, že by to mohl být někdo z ministerstva. Tania celou cestu zamilovaně pozorovala Freda, milovala ho a její nejlepší kamarádka to nevěděla a on chodil s Angelinou Johensovou. Ona chodila s Mikem, ale nemilovala ho. Udělala to proto, aby nebyla za tu, kdo nikoho nemá.
*****
Pětka nastoupila do kočáru a jela do Bradavic. Koukali se na kouzelné a okouzlující Bradavice. Lucy a George se na sebe dívali a přemýšleli nad tím na, co myslí ten druhý.
*****
Otevřely se dveře a studenti znovu spatřili Velkou síň. Každý student si sedl ke stolu podle toho do jaké koleje patřil. Potom se znovu otevřely dveře a do Velké síně vešli prváci s McGonagallovou. Nejmenší studenti se vyjukaně rozhlíželi okolo sebe. McGonagallová přinesla trojnožku a Moudrý klobouk. Ten začal zpívat a spoustu studentů se i přidala. Potom McGonagallová otevřela jakýsi pergamen a četla jména studentů z prváku. Nejvíce žáků dostal Nebelvír a Mrzimor.
Brumbál si stoupl a začal mluvit. Všichni si prohlíželi novou učitelku v růžovém.
,,To je asi nová učitelka na OPČM."zašeptala Lucy Tanie.
Profesorka v růžovém vstala a skočila Brumbálovi do řeči. Lucy ji neposlouchala, ale mluvila něco o tom, jak je studium důležité a jak se ministerstvo stará o studenty. Když konečně ukončila svůj monolog. Brumbál začal tleskat a ti slušnější studenti se přidali.
Brumbál už nic neřekl a začlo se jíst. Lucy si nandala velkou porci svých oblíbených špaget s rajčatovou omáčkou.
Po velkolepé večeři Brumbál zahnal studenty do postelí a Primusové a prefekti splnili ředitelův příkaz.
*****
Ráno šla Lucy s Taniou na snídani a obě si nandaly vajíčka. Jako první hodinu nebo spíše dvojhodinu je čekala Obrana s Umbrigovou. Skoro nikomu už od pohledu nebyla sympatická, ale co se dalo čekat.
Tuto hodinu měl Nebelvír s Havraspárem, což je celkem výhoda, protože v Havraspáru jsou hodně chytrý a Nebelvírští se jen vezou, ale Obrana byla jeden z předmětů, které měla Lucy celkem ráda.
Do třídy přišla Umbrigová a každému dala učebnici s nápisem.
Teoretická příručka Obrany proti černé magii (6.ročník)
L
ucy byla zděšená toho názvu a slušně zvedla ruku.
,,Ano, slečno.."
,,Potterová. Tady se píše, že se budeme učit jen teoreticky-"
,,No jistě, k čemu byste teď používala kouzla? A k čemu? Hrozí vám snad nějaké nebezpečí? Zrovna vám-"
,,Proti komu?! Před třemi měsíci se vrátil Pán Zla a-"
,,Mlčte! Nevykládejte lži, slečno Potterová a radši se učte-"
,,Já nelžu!"
,,Dost! Dnes večer za mnou přijďte do kabinetu! V osm po večeři a já vám zadám školní trest!"zařvala Umbrigová a pokračovala ve výuce. Na Lucy se všichni divně dívali a jí to přišlo nepříjemné. No co, tak dostala trest. To bude něco s Filchem nebo lépe s Hagridem.
Tak to je konec 28.kapitoly, co na ni říkáte? Co se toho trestu týče, myslím, že Vás překvapím....
Omlouvám se za chyby a každý vote a komentář potěší! Moc díky za 2K přečtení!
Tato kapitola je pro _nattally_! Díky moc za votes! ♥
Takže čaou!!!
Vaše Sharka_Potter
ČTEŠ
Harryho sestra | ✔
Fanfic/UPOZORNĚNÍ: JIŽ VÍCE NEŽ ČTYŘI ROKY STARÁ KNÍŽKA, JEŽ MÁ V SOBĚ MRAKY CHYB A PŘEKLEPŮ, ALE TAK NĚJAK UŽ MI PŘIROSTLA K SRDCI, TAK JSEM JI NA PROFILU NECHALA. TAKŽE NEČEKEJTE NĚJAKÝ BESTSELLER! A POKUD SI CHCETE PŘEČÍST NĚCO LEPŠÍHO, HLEDEJTE NA MÉM...