•47.-Navždy jsi v našich srdcích..•

1.3K 86 6
                                    

Lucy poslouchala, co jim říká Snape a dělalo se jí špatně.

Následně vystoupila z řady a svírala hůlku v ruce. Nadechla se a když ji Snape zpozoroval zavřeštěla.

,,Dost! Jak můžeš stát, tam kde stál on! Řekni jim to! Jak si se mu podíval do očí! Jak byl neozbrojený a ty si ho zabil! On..on ti věřil! Si ta největší zrůda!"

Snape se na ni podíval svým kamenným výrazem a zvedl bradu. Otevřel nějaké pouzdro a vyndal hůlku. Než se Lucy nadála už před ní stála McGonagallová a začal boj. Snape se proměnil a vyletěl oknem. McGonagallová za ním zaječela.

,,Zbabělče!"

A dívka s oříškovými oči začala tleskat.

Snapeovi ukápla slza a o pár sekund později se rozbrečel.

Studenti se rozutekli po hradě, protože byl zmatek. McGonagallová svolala učitele a ti začali tvořit obranu.

Smrtijedi jí stejně zničili a zmatek byl ještě větší.

Kolem Lucy bylo spousta lidí, kteří bojovali. Občas něco zničili, občas někoho zabili. Lucy spatřila zhroucené tváře někrerých kouzelníků a potom uviděla ještě jednu osobu. Tu kterou vidět nechtěla. Changovou.

,,Ahoj."pozdravila ji Lucy.

,,No nazdar! Co tu děláš, Potterová? Nemáš být zalezlá někde v té své pekárně?"ušklíbla se Cho.

,,Jsem Weasleyová a vůbec? Co proti mně máš?! Copak já mohu za smrt tvého drahoceného děvkaře Diggoryho?!"sykla Lucy, ale potom si uvědomila, co o Cedovi řekla a trochu sklopila hlavu.

,,Jakého děvkaře?! Co si to dovoluješ?!"

,,To samé, co ty!"odsekla Lucy a nechala ji být.

Šla hradem dál a občas s někým bojovala. Měla tu čest například s Xawelim nebo s Narcissou.

,,Nymf!"vyjekla štěstím Lucy.

,,Lucy! Ten projev byl..dokonalý! Kdo by tohle řekl Snapeovi?"žasla Nymf a k rozhovoru se přidal i Remus.

,,Nymf má pravdu!"přitakal Remus.

,,Áá! Tady se někdo dobře baví! Avada Kedavra!"zašle bil se Dolohlav. Kledba zasáhla Remuse, který padl k zemi. Nymf spadla na kolena a vykřikla.

,,Zabil si mi manžela!"třásla s Remusem a Lucy se rozbrečela. Dolohlav znova zařval smrtící kledbu, ale tentokrát ji Lucy odrazila a Dolohlav padl k zemi mrtvý jako předtím Remus. Nymf věděla, že je to konec. Svému manželovi život nevrátí. Obličej měla mokrý a vlasy tmavě modré. Nejvíce tmavě modré. Okolo běžela Beatrix a všimla si, jak její neteř pláče a využila toho.

,,Avada Kedavra!"

Nymf si mrtvá lehla vedle manžela a Lucy se rozbrečela. Beatrix se smála tím odporným smíchem a Lucy byla plná zlosti a nenávisti.

Okolo běžela Meggie s Arronem a Beatrix jen tak ze zvyku zakřičela.

,,Meggie Beansová! Moje sestřenice! Avada Kedavra!"

Lucy nechápala, co Beatrix mluví, ale bylo jí to fuk. Meggie se skácela na zem a naposledy vydechla.

Arron k nehybné hnědovlásce a začal prolévat slzy. Rudovláska znovu zaslechla ten smích a neudržela se. Seslala na Beatrix několik kledeb, ale Beatrix všechny odrazila stejně jako Lucy.

K Lucy přišla Ginny a bojovala. Lucy byla vysílená a začala řvát. Za Nymf, Remuse, Meggie. Za všechny. Ginny boj nezvládala a na pomoc jí přišla Molly.

Když to Beatrix nejméně čekala, Lucy se zvedla a podle zařvala.

,,Za všechny! Avada Kedavra!"

Slzy jí tekly proudem, ale Lucy měla o trochu lepší pocit. Beatrix byla po smrti. Sice podlým způsobem, ale na to už nikdo neptá a navíc si to zasloužila.

Molly s Ginny na ni překvapeně dívali a Lucy utíkala pryč. Slzy jí přestali téct, ale teď potřebovala být sama. Když utíkala narazila na loděnici. Myslela si, že tam nikdo nebude, ale to se šeredně mýlila.

Nejdříve spatřila Harryho, potom Hermionu s Ronem a nakonec Snapa s Voldemortem.

,,Co tu děláte?"zašeptala Lucy, ale ti tři ji ignorovali.

Lucy už jen spatřila zelený záblesk z Voldemortovy hůlky a potom, jak Nagini....

Voldemort odešel a čtyřka vešla do loděnice.

,,Vem si ty slzy! Rychle!"křikl Snape a Harry to udělal.

,,Máš matčiny oči a ty máš Lilyin.."nedořekl a nedýchal. Harry věděl, co má dělat.

*****

Lucy se potácela hradem a dokodrcala se až do Vstupní místnosti. Vytřeštila oči když spatřila něco neuvěřitelného..

A zase to utnu :-P
Teď mi ale do smíchu není! Stratit tři kladné postavy! :'(

Nesnáším se! Doufám, že se Vám kapitola líbila a pokud ano, můžete dát vote nebo komentář!

Příště to bude asi poslední kapitola z Harryho sestry! Na tuto knihu bude navazovat nová, ale na to si počkáme...

Možná si dám něco jako pauzu ještě uvidím. Něco jako přestávku mezi Harryho sestrou a Prokletou dcerou.

Děkuji moc za všechny votes, komentáře a podporu!

Mám Vás ráda!

~Sharka_Potter




Harryho sestra | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat