•40-S tebou navždy!•

1.3K 93 17
                                    

Blížil se konec roku a všem přišlo jako by to bylo včera, co byli účastníky uvítací hostiny.

McGonagallová uspořádala pohřeb, kde se sešlo mraky známích, studentů a obdivovatelů.

Harry se nesnášel za to, že nezasáhl. Albus Brumbál mohl žít, kdyby ho zachránil.

Lucy si odvezl Arron, ale na pohřeb jel s ní a vzal i Meggie. Taniu si také odvezli rodiče a dokonce ji nechtěli pustit na pohřeb. Arron ale s Danem promluvil a Tania na pohřeb mohla.

*****

29.června / Školní pozemky

Všude bylo spousty židlí pro účastníky pohřbu. Lucy si sedla vedle George, který neměl slov. Bradavice bez Brumbála. To je jako on bez Freda. Objal Lucy okolo ramen a líbnul do vlasů. To samé dělal Fred. Tania tomu nemohla uvěřit, ale potom spatřila rakev. Velkou rakev, jak se vznáší. Několik lidí promluvilo a ten poslední dal do hrobky jeho hůlku. Bezovou hůlku.

Lucy se naposledy podívala do Bradavic, do Nebelvírské společenské místnosti, do svého pokoje. Zbalila si věci. Od učebnic, inkoustů přes její Nimbus 2008 po věci pro její kočičku od Hagrida Elsu a klec s krmením pro sovu Willy.

Elsa byla vyděšená, proč jí Lucy balí pelíšek a jídlo. Lucy vzala kufr a malou Elsu vzala do náruče. Ve společence byl George a gentlemansky jí vzal kufr. V jedné ruce ten svůj a v druhé ten Lucyin.

Do společenky vešla Tania, Jane a Mandy.

,,Holky!"objala je Lucy.

,,Doufám, že nás pozveš na tu dvojsvatbu."dobírala si jí Jane.

,,Jestli vám to nevadí, já budu mít světka Harryho."odvětila Lucy.

,,Nevadí."ujistila ji Lucy.

,,Já budu mít Tonksovou."poznamenala Tania.

,,Tak na viděnou, holky!"ukončila Mandy a Tania vzala do ruky kufr. Do společenky přišel i Fred, který se zachoval jako George a vzal Tanie její zavazadlo.

*****

29.června / Ve vlaku

Lucy v náručí chovala malé kotě a Tania nadhodila.

,,Kdy tu dvojsvatbu uděláme?"

,,Na konci léta bude mít svatbu Bill a Fleur, takže bych to viděl na konec července."vysvětlil Fred.

,,To abychom se začali připravovat, ne?"zašklebila se Lucy.

Zbytek jízdy si jen tak povídali a rozhlíželi se okolo sebe. Na nástupišti devět a tři čtvrtě stála Molly a Arthur a dychtivě všechny vyhlíželi. První z vlaku vystoupila Lucy s kufrem v ruce a pelíškem s vyděšenou Elsou. Za ní se řítil George, Tania a Fred.

,,Tak ráda vás vidím!"smála se Molly.

*****

28.července / Doupě

Lucy měla u Weasleyů vlastní pokoj, stejně jako Harry.

Lucy byla šťastná. Dnes si bere George Weasleyoho a bude Weasleyová. Milovala to jméno, tu rodinu.

Nasoukávala se do šatů s pomocí Mandy, která byla celá unešená z okouzlujících šatů.

Když byla hotová sestupovala po chodem dolů, kde byl George. Mračil se do té doby než spatřil Lucy.

,,Lucy! Si přenádherná!"vyjekl a chytil ji kolem pasu. Do jídelny přikráčel i Fred s Taniou ruku v ruce.

První obřad měla Lucy s Georgem

,,Táži se tě Lucy Potterová, bereš si dobrovolně George Weasleyoho za svého právoplatného manžela? Slibuješ, že při něm budeš stát, dokud vás smrt nerozdělí?"zeptal se Lucy.

,,Ano."přikývla a zadívala se Georgevi do očí.

,,Táži se i tebe Georgi Weasley, bereš si dobrovolně zde přítomnou Lucy Potterovou za svou právoplatnou manželku? Jseš připraven se o ni postarat?"

,,Ano."odpověděl George.

Úředník, který dělal oddávajícího vytáhl hůlku a lehce jí mávl. Z hůlku vyletěl zlatý provázek, který svázal Lucyinu levou ruku a Georgevu pravou ruku a při tom dokončil obřad.

,,Co merlin spojil, kouzelník nerozdělí. Lucy a Georgi Weasleyovi dejte si první manželský polibek."

George a Lucy se políbili a všichni svatebčané spustili hlasitý potlesk. Lucy a George si sedli na lavičky svatebčanů a k oddávajícímu tentokrát kráčel Fred za ruku s Taniou.

Tak to první část svatby. Doufám, že se líbila. Pokud ano, má dát vote nebo napsat komentář! Tohle je 40.kapitola! Tomu by člověk nevěřil! Blížíme se k 3K přečtení a to je..neuvěřitelný! Lovískuju Vás! Tato kapitola je věnována oansie! Díky moc za podporu!

PS: Celou Harryho sestru mám sepsanou v konceptu, takže ji celou dovydám do konce prázdnin.

Vaše Sharka_Potter

Harryho sestra | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat