•38.-Vše nejlepší, Lucy!•

1.3K 96 15
                                    

Po zimě přišlo jaro a s ním i přípravy na OVCE. Lucy se přihlásila na OPČM, Lektvary a Kouzelné formule. Tyto předměty ji bavili nejvíce a mohly by se jí i hodit, i když chtěla podnikat, ale bystozorství jí lákalo taky. Problém byl v tom, že ona chtěla být doma s dětmi a to bystrozoři moc nemohli. George chtěl taky podnikat, takže si rozuměli.

Tania chtěla být lékokouzelnicí, takže OVCE musela dělat hlavně z lektvarů a bylinkářství. Chtěla pomáhat madam Pomfeyové v Bradavicích, která ji po večerech zaučovala.

*****

15.května

Lucy měla narozeniny a dostala velkou spoustu dárků. Od Arrona a Meggie přiletěla sova s šaty a dalšími kusy oblečení, což jí udělalo velkou radost. Od Harryho mraky sladkostí, aby měla, co zobat, od Tanii několik šperků, od Remuse a Nymf nějaké knihy, od Molly a Arthura Nebelvírskou šálou s nápisem Lucy, od Hagrida pozvání na máslový ležák a Taniu má vzít sebou. Poslední dárek byl od George. Ten do balíčku přibalil mluvící přáníčko se vzkazem a celé to bylo zasypané dobrými Bertíkovými fazolkami.

Nejdražší Lucy,
přijď tento víkend v sobotu do Bradavic ke Třem košťatům mezi jedenáctou a dvanáctou, zvu Tě na oběd.

Tvůj milovaný a zamilovaný George

Lucy se usmála a poděkovala mu, načež on na ni mrkl.

*****

U Hagrida

Tania na návštěvu kývla a večer s Lucy k Hagridovi.

,,Lucy! Tanio! Rád vás obě vidím! Koukám, že si můj dopis dostala. Hodně štěstí, zdraví a úspěchů ve škole a ať ti to s Georgem vydrží a teď si rozbal dárek. Bude se ti hodit!"popřál Hagrid a předal Lucy dárek. Lucy si to rozbalila a v balíčku našla krmení pro kočku. Pro kočku? Vždyť žádnou nemá!

,,Ale já-"nedokončila Lucy.

,,Ano, nemáš, ale budeš mít!"namítl Hagrid a odešel pryč. Tania si vyměnila pohled s Lucy a chvíli čekaly na příchod Hagrida. Ten přišel s malinkou bílou kočičkou v náručí.

,,To je Elsa, vím, že máš Willy, ale tahle kočička je-"

,,-nádherná! Opravdu ti moc děkuji, Hagride!"vyjekla štěstím Lucy.

*****

17.května

Lucy se vstekala, že neví, co si má vzít. Zkoušela si nejrůznější šaty, sukně, halenky a další věci, které by si mohla vzít na sebe.

Nakonec se rozhodla pro červené šaty, které dostala k letošním narozeninám. Jako boty si zvolila černé lodičky. Vlasy si rozčesala a nechala rozpuštěné. Co se nehtů týče, ty si nalakovala na odstín červené, který byl na šatech, jenom prsteníček byl nalakovaný na černo. Chtěla, aby vypadala formálně. Potom otevřela další taštičku s malovátky a zakryla si ty hrozné kruhy pod očima. Nanesla si řasenku a byla hotová.

,,Vypadám dobře?"zeptala se ustaraně rudovláska blondýnky.

,,Více než dobře! George se z tebe posadí na zadek!"žasla Tania.

,,Kolik je hodin?"zděsila se Lucy.

,,Jedenáct za čtvrt hodiny."

,,Už musím běžet!"

,,Zlom vaz!"popřála jí Tania a taky se šla připravit na rande s Fredem. On si jí strašně hýčkal.

*****

Lucy celkem záleželo na tom, aby byla u Tří košťat včas. Když vstoupila do krásné restaurace, Rosmeta se na ní usmála a trochu tajemně pošeptala.

,,Jdi, tam dozadu."ukázala a Lucy jí poděkovala.

Pomalu se přesouvala ke dveřím na které Rosmeta ukazovala. Zaťukala a pomalu otevírala dveře. Užasle se rozhlížela po místnosti. Všude byly nápisy a nejrůznější ozdoby. Podlaha byla z parket a byla pěkně nablýzkaná. V místnosti se nacházel vyřezaný stůl a k němu byly připojené dvě židle. George tam nebyl, což ji trochu znepokojilo. Je to vůbec pro ni? Najednou před sebou uviděla ohňostroje a ohnivý nápis Vše nejlepší, Lucy!. George ji chytil do náruče a dlouze políbil. Lucy mu polibky oplácela, ale George ji postavil na pevnou zem.

,,Vím, že máš ráda palačinky, tak jsem poprosil Rosmetu, aby je udělala. Moc se z nich asi nenajíme, ale..."George doufal, že jeho snaha bude Lucy líbit.

,,Je to...dokonalé! Děkuji moc!"žasla Lucy.

,,Pojďme se do toho jídla dát!"navrhl George a Lucy přikývla.

Palačinky byly opravdu vynikající a dýňový džus se k tomuto jídlu náramě hodil.

Když George dojedl poslední palačinku, utřel si pusu a klekl si před nechápavou rudovlásku.

,,Moje nejmilejší, nejkrásnější, nejchytřejší, nejweasleyitějští, nejstatečnější Lucy Lily Potterová! Známe se skoro sedm let a mě se líbíš už od první chvíli, co jsem tě spatřil. Od chvíle, kdy jsem tě chytil do náruče na příčné ulici. Budu pro tebe schopen udělat všechno, co si vymyslíš. Jsem schopný pomoct ti vychovat naše děti. Budu ti nekonečně věrný, dokud nás smrt nerozdělí. Ptám se tě tedy, Lucy vezmeš si měl?"odříkal jako básničku.

,,Georgi!"Lucy vytryskly slzy.,,Ano!"

George se ještě více usmál a vstal. Potom políbil Lucy a ona ho začala líbil víc a víc. Byla víš než v sedmém nebi.....

Ááá!!! To je, tak neuvěřitelně cute! Tohle byla snad nejsladší kapitola v Harryho sestře! Každopádně doufám, že se Vám kapitola líbila! Pokud ano, můžete zanechat vote nebo komentář.

Takže čaou!!!

Vaše Sharka_Potter

Harryho sestra | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat