•31.-Vánoce•

1.4K 88 8
                                    

Neville objevil jakousi místnost, kde mohli trénovat. Kupodivu, tam bylo vše, co potřebovali. Harry svolal BA a jednoho dne se sešli. Harry se s Lucy domluvil, že budou vyvolávat patrona. Lucy souhlasila a připravila se.

Harry se nadechl a spustil.

,,Všechny vás tu vítám! Dneska mi bude pomáhat moje sestra. Budeme se učit vyvolávat patrona. Lucy vám to ukáže!"zvolal a Lucy vyháhla hůlku. Zamyslela se a přemýšlela. Harryho, který něco ostatním říkal, ale ona ho ignorovala. Už ji měla! Když byla s otcem, matkou a Harrym na procházce a Lily, její matka jí říkala jedno.

,,Lucynko, nikdy tě opustíme!"

Tenkrát nevěděla, co tím myslí, ale brala to v pohodě.

Teď se jí chtělo brečet a naplnila jí zlost. Na Voldemorta. Přestala na to myslet a naplnila se vzpomínkou. Potom se nadechla a zakřičela.

,,Expekto Patronum!"

Otevřela oči a z její hůlky vystříkl proud stříbrnobílého světla, potom z hůlky vystoupila kočka a pobíhala po komnatě.

Lucy se usmála a ostatní koukali s pusou dokořán. Lucy se podívala na George a potom na Harryho. Oba se usmívali a Lucy všechny vyzvala, aby to taky zkusili.

Za chvíli po komnatě pobíhalo spousta dalších zvířat. Lenčin králík, Hermionina vydra, Ronův pes. Harry byl rád, že to většině jde, ale byl překvapený u patrona Cho. Nebylo to zvíře, ale člověk. Harry jeho tvář nepoznal, ale Lucy bylo jasné, kdo to je.

Dále zkoušeli odzbrojovací zaklínadlo a Lucy bojovala proti Georgeovi. Vyhrála Lucy a George se na ni jen šklebil. Tania dostala Freda, což ji velmi potěšilo a on byl taky rád. S Angelinou moc nemluvil, protože ona odmítala Brumbálovu armádu. Tento zápas vyhrála Tania a Fredovi se Tania začínala líbit více a více.

Harry to ukončil a všechny pochválil.

Lucy se chytla za ruku s Georgem a oba kráčeli na večeři. Potkali Umbrigovou, která je napomenula.

,,Četli jste novou vyhlášku? Kluk musí být metr daleko od holky!"usmála se a vykračovala si dál. Rudovláska se podívala na George a ten jen řekl, že na vánoční prázdniny pojede do řádu. Lucy přikývla a udělala od George krok. Ten se jen zasmál.

*****

24.prosince / V řádu

Lucy seděla v jídelně jako všichni ostatní. Ve škole se s Georgem skoro neviděla a proto si tady užívala společné chvíle. Percy se v řádu neobjevil, což nikomu nevadilo. Fred byl smutný, protože se s Angelinou v podstatě rozešel. Tania se mu celkem líbila ,ale kdyby s ní začal chodit, tak by to vypadalo, že to dělá jen ze smutku. Navíc ji ani nemiloval. Byli velmi dobří přátelé, ale Tanie přišlo jako by to bylo něco více.

Skončila slavnostní večeře a Molly všechny zahnala do postelí. Lucy ještě pořád nezmizeli ty jitvy, ale nikdo kromě Tanii, Jane, Mandy, Arrona a Meggie o tom nikdo nevěděl. Dokonce ani George a ani mu to říkat nechtěla, ale dnes na poradě měli zůstat všichni. Molly s tím sice nesouhlasila, ale Sirius se nenechal odradit.

,,Lucy, Arron mi říkal, že tě Umbrigová trestala..."Remus se zasekl a Sirius na něj navázal.

,,Ukaž mi tu ruku."přikázal Sirius a George zpozorněl. O čem to sakra mluví?! Pomyslel si George.
Lucy se podívala Georgeovi do očí a ukázala ruku Siriusovi.

,,O čem to mluvíš, Siriusi?"zeptal se nakonec George.

,,Umbrigová dala trest Lucy, aby si vyryla na kůži nápis. Díkymerlinovi jsem, ale přišel já a Lucy celý trest splnit nemusela."vysvětlil Arron.

,,A proč mi to Lucy neřekla?!"vyjel George.

,,Georgi.."vysmekla se Sirusovi a zadívala se Georgeovi do očí. Ten, ale odvrátil pohled a běžel pryč. Nechápal, jak je možné, že mu to neřekla. Lucy se za ním vydala. Našla ho ve svém pokoji, jak tam prská.

,,Georgi, promiň..."

,,Nech mě na pokoji! Promiň, ale vypadá to jako by si mi nevěřila!"

,,Nevěděl to nikdo! Jenom-"

,,Jenom celý řád, že?!"

,,Ne! Jenom Arron! Ten to řekl Meggie! A potom Tania, která si toho všimla! Nechtěla jsem to šířit!"Lucy se rozbrečela a za chvíli měla černé oči. Řasenka se jí roztékala a George si pomalu uvědomil, co způsobil. Bylo pozdě.

Tak jsme na konci! Co říkáte na hádku? Je to o Vánocích, takže si myslím, že by se mohlo uklidnit. A co Tania s Fredem? Vote nebo komentář potěší. Moc děkuji za všechny votes a názory! Ano, zase dělám z George žárlivce..:-)

Tak to je poslední kapitola vydaná 27.srpna! Je pátá, pokud se nemýlím...:-D

Takže čaou!!!

Vaše Sharka_Potter

Harryho sestra | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat