Brumbál přemístil Harryho a Lucy přes Doupě. Harry zahlédl okno, kde sedí Ginny a zadíval se na ní. Lucy si toho všimla a tleskla mu před očima.
,,Tady se nám někdo zamiloval!" dobírala si ho Lucy a Harry po ní vrhl zlostný pohled.
,,Neboj, za chvíli tam budeme."ušklíbla se Lucy a Harry protočil očima.
*****
,,Ginny! Víš, kdo tady je?"napínala Ginny Lucy.
,,Lucy, nech toho!"mračil se Harry, ale jakmile spatřil Ginny, už se nemračil.
Z vyšších pater přiběhl Ron, Mia, Molly, George, Fred a Tania. George odtáhl Lucy do kouta a začal ji vzpovídat, co a kde byli s Brumbálem.
,,No, byli jsme u nějakýho bejvalýho učitele, aby se vrátil na svoje místo a-"začala Lucy.
,,-a k tomu potřeboval vás dva?" divil se George.
,,Georgi! Je to Brumbál a on to místo přijal jenom kvůli tomu, aby si nás Křiklan přidal-"do rozhovoru se přidala i Molly.
,,Křiklan? Ty jsi byla s Harym a Brumbálem u Křiklana?"
,,No jo."přikývla Lucy.
,,A nechtěl Brumbál, aby šel Křiklan zpátky do Bradavic pracovat?"Molly v Brumbálovi četla jako v knížce, protože Lucy přikývla.
,,Tak to se nedivím, že vás dva sebou vzal. Lily byla v Křiklanově klubu a on bude jistě taky chtít, aby jste se do něj přidali, tedy jestli to místo přijal."dodala Molly a Georgeovi spal kámen ze srdce.
,,Nakonec přijal."
*****
1.září/Nástupiště devět a tři čtvrtě
Přišel den, kdy se opět a zase jelo do Bradavic. Některé studenty čekaly OVCE, některé NKÚ a ti nejmenší do Bradavic cestovali poprvé. Se studenty přijeli i rodiče a Weasleyovi nebyli vyjimkou. S rudovláskou přijeli Arron a Meggie Beansovi a blonďatou Taniu přišli doprovodit Topinssovi. Arthur pokáral Freda a George, aby nedělali zbytečné hlouposti, ale ti dva si to nebrali k srdci. Molly objala Lucy i Taniu a prosila je, aby své miláčky pohlídaly. Potom zapískal vlak a muselo se jet. Čtyřka, Lucy s Georgem a Tania s Fredem si sedli do prázdného kupé a Lucy se podiveně zeptala.
,,Kde je Lee?"
,,Někde s Mandy nebo s Jane." zaskřípal Fred zuby.
,,Fredy, on si taky užívá svůj život jako ty a tvůj bratr."šklebila se Tania a Fred jí políbil.
*****
Ve vlaku byla příjemná atmosféru a cesta lépe ubývala. Potom se muselo vystoupit a nastoupit do kočárů, které poháněli testráli.
Studenti neušli ani píseň klobouku a zařazování. Letos nejvíce žáků dostal hlavně Havraspár a Zmijozel jenom dva.
Moudrý klobouk řekl pár slov a Brumbál taky něco dodal.
Tania byla do Freda zamilovaná a Angelina ji závistivě pozorovala, ale Fred ji zpátky nechtěl, ba naopak.
Angelina vymýšlela, jak si Freda získat zpátky.
Slavnostní večeře skončila a Brumbál jako vždy požádal prefekty a primusi, aby zahnali studenty do postelí. Nebelvírští prefekti byli Ron s Hermionou, což trochu naštvalo Harryho.
Harry seděl ve společence a koukal se do ohně, který plál v krbu. K Harrymu si přisedla Lucy a probudila ho od myšlenek.
,,Štve tě, že nejsi prefekt, co brácha?"
,,Co tě to napadlo, Lucy? Já jim to nezávidím!"protestoval Harry.
,,Je to na tobě dost vidět, ale můžu tě uklidit, protože k tomu má Brumbál nějaký důvod."
,,A jaký, prosimtě?"
,,To nevím. Dobrou, Harry."ukončila rozhovor Lucy a její kroky mířila do jediného místa. Do postele.
Tak to je konec! Wattpad mě vyprankoval a dvakrát mi tuto kapitolu smazal. :-(
Každopádně doufám, že se líbí a pokud ano, tak můžete dát vote nebo napsat komentář.
Díky moc za 200 přečtení u první kapitoly! ♥
Takže čaou!!!
Vaše Sharka_Potter
ČTEŠ
Harryho sestra | ✔
Fanfiction/UPOZORNĚNÍ: JIŽ VÍCE NEŽ ČTYŘI ROKY STARÁ KNÍŽKA, JEŽ MÁ V SOBĚ MRAKY CHYB A PŘEKLEPŮ, ALE TAK NĚJAK UŽ MI PŘIROSTLA K SRDCI, TAK JSEM JI NA PROFILU NECHALA. TAKŽE NEČEKEJTE NĚJAKÝ BESTSELLER! A POKUD SI CHCETE PŘEČÍST NĚCO LEPŠÍHO, HLEDEJTE NA MÉM...