•5.-Zpět do vily•

3K 176 27
                                    

Na konci prvního ročníku

Byla poslední večeře v prvním ročníku.
Školní pohár vyhrál Zmijozel! Strašné! Snape se naparovaně šklebil na McGonnagalovou. Lucy byla přímo vytočená.

,,No, tak Lucy. Pojď si užít poslední večer."chlácholila ji Mandy.

,,Co pak vy nejste naštvané?" zeptala se Lucy.

,,Jasně, že jo. Ale nezkazím si tím poslední večer v Bradavicích, ne?"řekla Tania.

,,Přesně! Nesmíme dát znát, že jsme naštvané, protože to by jim hrálo do karet!"poznamenala Jane.

,,Tak dobrá. Pokusím se tvářit v pohodě."usmála se Lucy.

Když hostina skončila, všichni se začali rozcházet do svých pokojů.
Lucy už dlouho nemluvila s Georgem. Přišel jí hodně smutný a uzavřený. Ona ho milovala, ale přišlo jí lepší, když byli jenom kamarádi.

*****

Ráno! Šla naposledy na snídani!

,,Kam jedete na prázdniny?"ptala se Jane.

,,A nechcete přijet k nám?" navrhla Lucy.

,,Jestli by ti to nevadilo, tak ráda!"zajásala Tania.

,,Tania má pravdu. Já přijedu ráda, ale jen jestli to nebude vadit tvým rodičům."souhlasila Mandy.

,,Pošlu vám sovy."řekla Lucy.

,,Fajn!"

******
Jeli vlakem do Londýna. Když vystoupila už na ní čekali rodiče.

,,Ahoj mami!"křikla Lucy a objala Meggie.

,,Ahoj tati."obrátila se k Arronovi a pevně ho objala jako Meggie.

,,Rádi tě vidíme, Lucy! Nastup si do auta a pojedeme domů."řekl Arron.

Lucy jim cestou domů vyprávěla, co všechno se jí za ten rok přihodilo.

,,Může o prázdninách přijet Jane, Tania a Mandy?"zeptala se Lucy.

,,Jasně, že můžou."řekla Meggie.

,,Děkuji. Až dorazíme domů, tak jim pošlu sovy."naplánovala Lucy.

,,Plánovali jsme, kam bychom jeli...Přemýšleli jsme o Egyptě, Číně, Americe nebo něčeho v Evropě."oznámila Meggie.

,,Jste fakt super!"žasla Lucy.

,,Co říkali spolužáci a učitelé na to, že jsi Potterová?"zajímal se Arron.

,,Snape."vydechla Lucy.

,,Snape?"nechápala Meggie.

,,Co ti udělal holčičko?"řekl trochu naštvaným tónem Arron.

,,Trochu mi nadával, co se týče mých rodičů a toho, že jsem v Nebelvíru."zasmutnila Lucy.

,,S tím otravou sem chodil do ročníku. Nesnášel Jamese, ale byl zamilovaný do Lily. Byl furt protivný a proto ho Lily nechtěla."zamyslel se Arron.

,,Měl neustále mastné vlasy a neuměl se smát"dodala Meggie.

,,Měl neustále mastné vlasy a neuměl se smát"dodala Meggie

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Dva rivalové na první pohled!" poznamenal ještě Arron.

*****

,,Konečně doma!"zvolala Meggie.

,,Rico, Floriáne, Angelo pojďte sem! Vemte prosím kufry!"řekl zdvořile Arron a za chvíli přiběhli tři domácí skřítci.

,,Mami? Kolik jich máme?" zeptala se Lucy.

,,Já nevím..asi deset?"zasmála se Meggie.

Lucy se vždy ke skřítkům chovala dobře. Meggie a Arron brali spíše skřítky jako sluhy. A proto skřítkové měli rádi Lucy.

Lucy běžela do svého pokoje a napsala tři dopisy.

Ahoj Mandy,
klidně můžeš přijet! Jestli ti vyhovuje termín 1.-5. srpen, tak mi napiš. Napsala jsem i Tanie a Jane.
Lucy

*****

Ahoj Jane,
klidně můžeš přijet! Jestli ti vyhovuje termín 1.-5. srpna, tak napiš. Napsala jsem i Tanie a Mandy.
Lucy

*****

Ahoj Tanio,
klidně můžeš přijet! Jestli ti vyhovuje termín 1.-5. srpna, tak napiš. Napsala jsem i Jane a Mandy.
Lucy

*****

Lucy potom našla nějaké tři sovy a dopisy poslala. Když sovy odletěly, tak Lucy zjistila, že má vlastně mraky času. Přemýšlela, co by mohla podniknout. Nakonec jí napadlo, že by si mohla zalétat. Ale sama? S tátou? Nebo s mámou? Nakonec letěla sama.

*******

O necelé dva měsíce později

Lucy se těšila na nový školní rok. Na Taniu, Jane, Mandy, George a na....svého bratra. Na Harryho Pottera. V tom se zarazila. Co když jí bude nenávidět? Co když se jí bude smát? Včera s Meggie zavítaly do Příčné ulice, kde nakoupily nové učebnice, brky, inkousty, pergameny a jiné potřeby do školy. Mají mít dokonce nového učitele na Obranu proti černé magii. Profesora Quirela. Lucy si dala závazek, že tento školní rok vyhraje Nebelvír školní pohár.

Od myšlenek a plánování jí probudila skřítka Angela.

,,Slečno Lucy? Mohu zde uklidit?"
zeptala se zdvořile.

,,Kolikrát jsem ti říkala, aby si mi říkala Lucy?"zeptala se Lucy.

,,Jste můj pán. Pan a paní Beansovi by neradi vyděli, že k vám nemám ústu."odmítla skřítka.

,,Ty víš, že mi to nevadí."

,,Vám ne, ale jim ano."

,,Můžu tě o něco poprosit?"

,,Jste můj pán."

,,Dobrá. Odnesla by jsi prosím ten talíř?"

,,Jak poroučíte má nejhodnější paní!"usmála se skřítka.

,,Děkuji moc. Já se mezitím zbalím. Vždyť zítra jedu do Bradavic!"zajásala Lucy.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Děkuji za pěkné komentáře! Omlouvám se za překlepy a za mou malou neaktivitu. Již pracuji na nové velké kapitole z knížky Po pádu Lorda Voldemorta. Napište mi, jestli chcete, aby spolu Lucy a Harry vycházeli dobře nebo špatně.

S láskou Šárka

Harryho sestra | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat