•11.-Setkání tří Pobertů (část 1)•

2.3K 142 5
                                    

Lucy vyskočila z křesla a uháněla za Hermionou. Před hradem již čekal Harry s Ronem. Lucy zaslechla hodiny, jak odbývají osmou hodinu. Lucy společně s Harrym, Ronem a Hermionou běželi k Hagridovi. Zaklepali na dveře a Hagrid je pozval do domu.

,,Lucy! Harry! Hermiono! Rone! Co tady děláte?! Tady být nesmíte! A i kdyby. Nechci abyste to viděli!"rozkřikl se Hagrid.

,,Ale my-"nedořekla Lucy.

,,Žádný ale! Když už jste tady, tak vás pozvu na.....sakra! Popletal de! Musíte okamžitě pryč! Mimochodem Rone....našel jsem tvoji krysu!"přerušil je Hagrid a podal Ronovi ještě hubenější krysu než před tím.

Všichni čtyři vyběhli zadním vchodem za Hagridovo obrovské dýně. Viděli přicházet Popletala, který si přátelsky povídal s Brumbálem. Za nimi kráčel kat, kterého nikdo přes masku nepoznal.

Začalo se stmívat. Lucy začala naléhat na ostatní, aby se společně vydali zpátky.
Pomalu se šourali k hlavnímu vchodu. Ron najednou ucukl. Kousla ho Prašivka a utekla. Ron se za ní rychle rozběhl a začal jí rychle hledat. Začal prudce foukat vítr. Najednou Ron vykřikl bolestí. Lucy, Hermiona a Harry se prudce otočili, ale než stačili zareagovat, Rona už táhnul veliký černý pes do vrby mlátičky.

,,Hermiono?"pípl Harry.

,,Ano?"řekla Hermiona a Lucy naráz.

,,Jak se ní dostaneme?"zajímalo Harryho, který se celý klepal.

Lucy se pomalu blížila k vrbě. Najednou se začala pohybovat a Lucy ustoupila.

Konečně se Lucy, Hermiona a Harry dostali do vrby mlátičky. Kráčeli jakousi podzemní cestou. Narazili na dřevěné schody, které byly trochu opotřebované. Pomalu a ostražitě je vystoupali a spatřili nejdříve Rona a potom vysokou postavu v otrhaných šatech s vlnitými, černými a dlouhými vlasy po ramena. Muž se prudce otočil a Hermiona vykřikla:

,,Sirius Black!"

Lucy omdlela. Hermiona málem stuhla strachem. Harry neměl jinou myšlenku než Blacka okamžitě zabít.

*****

Lucy se probrala a první, co viděla, bylo jak Remus Lupin objímá Blacka.

,,Lucy."vydechl Lupin a klekl si k ní.

,,Nesahejte na mě!"odporovala Lucy Lupinově pomoci.

,,Lucy nech mě to vysvětlit. Já-"

,,Já myslela, že jste na straně dobrých! Vy se přátelíte s Blackem?!"

,,Prosím. Nech mě mluvit."

,,Tak dobře."

,,Tvůj otec, James Potter chodil do Bradavic. Se mnou, Peterem Petigrewem a Siriusem Blackem. Byli jsme nerozluční kamarádi. Sirius je neviný. Nejde po tobě, Harry, ale po Petrovi."

,,Peter je mrtvý."ušklíbl se Ron.

,,Není."zavrtěl hlavou Black.

,,Dokaž to."vložila se do rozhovoru Hermiona.

Black se přiblížil k Ronovi a sáhl mu na rameno pro krysu.

,,Co to děláš?!"křičel Ron.

Black ho ale nevnímal a položil krysu na stůl. Ta mu utekla, ale i přesto ji Black proměnil v Petera.

Tak tohle je konec první části této kapitoly. Doufám, že se Vám líbila a budu ráda, když dáte vote nebo napíšete názor na tuto kapitolu.

Omlouvám se za překlepy a chyby.

Mimochodem jsem zpět z první dovolené, takže kapitoly budou vycházet do neděle 10.7.

Šárka

Harryho sestra | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat