Další den měl Harry trest s Umbrigovou. Lucy dost zajímalo, jestli Umbrigová něco zkusí, ale doufala, že ne. I když představa, že by je uči nemusela, byla taky fajn.
Učila se ve spolenče, když ji přerušil příchod bratra.
,,Tak co Harry?! Vypadáš jako po masakru!"zděsila se Lucy.
,,No, nejsi daleko od pravdy. Ona není úplně blbá..."připustil Harry a pokračoval. ,, Nejdříve mě nutila napsat Už nikdy nebudu lhát a potom to vyléčila. Klidně se mi podívej do hlavy, ale jestli mi věříš..."
,,U Merlina, Harry! Jasně, že ti věřím!"
,,Musíme něco udělat! Nejde, aby se takhle učilo!"
,,Ale co?"ušklíbla se Lucy.
,,To netuším, zkusím na něco přijít."odvrátil pohled a odešel pryč. Místo něho, ale přišel George. Jako vždy usměvavý a plný energie. Lucy se usmála a padla mu kolem krku.
*****
Hermiona sešla do společenky, kde se Lucy a George líbali.
,,Ehm..ehm, nechci rušit, ale potřebuji s vámi mluvit."přerušila je Mia a Lucy se rychle od George odtáhla. Ten se rukou projel vlasy a poslouchal Hermionu.
,,Všichni víme, že se Pán Zla vrátil. A my se potřebujeme naučit kouzla páteho ročníku. Víte, napadlo mě, že by učil Harry. Má s tím nějaké zkušenosti a ty Lucy, by si mu mohla pomáhat."
,,A už to pan učitel Potter ví?"zajímalo George.
,,Ne, ale podle mě bude souhlasit. Je to Harry."
,,To nevím, je to proti-" zapochybovala Lucy.
,,Je to Harry."povzdechl si George.
*****
,,Harry!"vykřikla Hermiona.
,,Co se děje?"nechápal Harry a Hermiona mu vysvětlila, co chystají. Potom se domluvili, kde se sejdou a nakonec, kdo tam všechno bude.
*****
20.prosince/ v Prasinkách
Lucy vešla do místnosti. Na židlích sedělo spousta lidí, některé znala a některé zase, ne.
Mezi nimi byla i uplakaná Cho, která se tvářila jako by Harryho chtěla zbalit, což Lucy nechtěla v žádném případě dopustit.
Přišel i Harry, který moc mluvit nechtěl a tak si slovo vzala Mia.
Harry se jen díval na výrazy ostatních a nevěděl, co si má myslet. Hermiona ho tam celkem hodně vychvalovala a to mu přišlo moc. Vztal a skočil jí do řeči.
,,Hermiona přehání."
,,Ne, Harry-"přerušila ho Mia.
,,Ano, přeháníš! Ve škole to můžeš zkusit znovu a znovu, ale tam venku ti jde o život a ty nemáš na výběr. Nemusíte mi věřit, že jsem se znovu setkal s Voldemortem, ale můžete se něco přiučit. Jestli se chcete přidat k..Brumbálově armádě, tak se podepište na tento papír."
Všichni na něj koukali s otevřenou pusou a pomalu se chodili podepisovat. Hermiona spokojeně papír vzala a dodala.
,,Hledejte místo, kde by se dalo trénovat. To je pro dnešek vše."
Každý se vydal někam jinam, ale Lucy velmi pomalým kromem přikráčela k Georgeovi.
,,Tobě se ten nápad moc nelíbí, že?"kousl se do rtu a rozhlédl se okolo sebe. Nikdo, kromě nich, tam nebyl.
,,Upřímně? Bojím se, že na to příde, ale ráda bratrovi pomohu. A taky mi vadí.."Lucy se zasekla a George ji vyzval k pokračování.
,,Cho."
,,Kdo?"
,,No, Changová."
,,Jo, bejvalka Diggoryho. Mě taky přijde úmělá, ale co ti na ní vadí."
,,Líbí se Harrymu."
,,A proto-"
,,-jí nesnáším, ano."
,,Nepůjdem na Ohnivou wisky?"
,,Ráda."
Lucy chytla George za ruku a společně procházeli ke Třem košťatům.
,,Á! Dobrý den, slečno Potterová, pane Weasley! Sluší vám to spolu. Jsi strašně podobná Lily. Jak vzhledem, tak povahou. Jenom ty oči. Ty máš po Jamesovi, jako by to bylo včera, co tu seděli spolu. Co si dáte?"zeptala se svým laskavým hlasem Rosmeta.
,,Dvě ohnivé wisky-" nedopověděla Lucy.
,,-na účet podniku!"dokončila Rosmeta.
,,Ne, my to zaplatíme."odporoval George a Lucy vyndala peněženku.
,,Nechte si to."
,,Jste moc hodná, ale vy ty peníze potřebujete a jste milá."podala jí peníze, ale Rosmeta si vzala jen půlku. Zbytek jim nechala.
Lucy si vyměnila pohled s Georgem, ale kopli do sebe Ohnivou wisky.
*****
22.prosince / Nebelvírská společenská místnost
Harry si povídal s Lucy, když do společenky přiběhl Neville.
,,Lucy! Harry! Už vím, kde budeme trénovat!"
Tak to je pro dnešek vše! Tahle kapitola byla taková nezáživná, ale slavnostně přísahám, že to bude příště bude lepší. :-D
Doufám, že se kapitola líbila! Budu moc ráda za vote nebo komentář! Musím říct, že mám naplánovanou knížku až do konce a v plánu mám i pokračování!
Tato kapitola je pro NikolNelli13, díky moc za aktivitu! Ve věnování budu pokračovat!
Chtěla jsem vysvětlit jednu věc. Tato kniha je posunutá. Ano, tento pátý ročník pro Harryho by měl studium skončit Fred, George a tahle "generace". Ale já to mám o rok. Proč? Protože se mi šestý díl strašně líbí a já ho chci spracovat. Snad jste to pochopili.
Takže čaou!!!
Vaše Sharka_Potter
ČTEŠ
Harryho sestra | ✔
أدب الهواة/UPOZORNĚNÍ: JIŽ VÍCE NEŽ ČTYŘI ROKY STARÁ KNÍŽKA, JEŽ MÁ V SOBĚ MRAKY CHYB A PŘEKLEPŮ, ALE TAK NĚJAK UŽ MI PŘIROSTLA K SRDCI, TAK JSEM JI NA PROFILU NECHALA. TAKŽE NEČEKEJTE NĚJAKÝ BESTSELLER! A POKUD SI CHCETE PŘEČÍST NĚCO LEPŠÍHO, HLEDEJTE NA MÉM...