•34.-Siriusi, néé•

1.4K 86 17
                                    

Do party přibrali ještě Lenku, Ginny a Nevilla.

,,Hmm..a jak se tam dostaneme?" zabručel Ron.

,,Třeba poletíme-"nedokončila Lucy.

,,-na testrálech!"navrhla Lenka a dívala se na Harryho.

,,Výborně! Ale je tu problém, uvidí je jenom Lucy, Lenka a já." namítl Harry.

,,To nevadí! Pojďte za mnou!"zakroutila hlavou Lenka a kráčela směrem k lesu.

Lucy nikdy testráli neviděla, ačkoli mohla. Lenka pomohla Ronovi, Hermioně, Ginny a Nevillovi nastoupit na testráli a letělo se.

*****

,,Harry, tady je spousta skleněných koulí!"vypískl Neville.
,,A tady je jedna se tvým jménem!"nevěřila svým očím Lucy.

,,Cože?!"přiběhl Harry.

,,Harry! Je to past! Podívej smrtijed!"zaječela Ginny.

,,Dej mi tu věštbu, Pottere!"zavřeštěl smrtijed.

,,Kdo jsi?!"otázal se Neville.

Smrtijed si stáhl masku a všichni ho poznali. Lucius Malfoy.

,,Vy?"pousmála se Hermiona.

Ze zadu přiběhla Beatrix Leastengová a několik dalších smrtijedů. Jeden chytl Lucy a druhý Ginny. Beatrix vzala Lenku a Hermionu Lucius.

,,Pusť Lenku, ty stvůro!"křičel Neville a vytáhl hůlku.

,,Až nám dá věštbu!"odporovala Beatrix.

,,Nedávej mu ji, Harry!"nesouhlasila Lucy.

Ron, Harry a Neville zvedli hůlky a začali bojovat. Lenku vysvobodil Neville, Hermionu Ron a Ginny zbyla na Harryho. Lucy si vzala Beatrix a utíkala s ní pryč. Šestka za ní běžela, ale Beatrix se zastavila a začala Lucy mučit. Najednou Beatrix vyletěla hůlka z ruky a měl ji Remus.

,,Remusi!"vykřikla štěstím Lucy.

,,Lupin! Dej mi okamžitě mou hůlku!"vřeštěla Beatrix.

Najednou přiběhl celý řád a ještě pár smrtijedů.

,,Meggie! Arrone!"vykulila oči Lucy.

,,Co tu děláš?!"naštvala se Meggie.

,,Pozor!"varoval Arron a Meggie včas uhnula.

Byli tam i Topinssovi, kteří byli rádi, že tu Tania není. Lucy tu potkala i Nymf, která se nerada viděla svou šílenou tetičku.

Všichni bojovali a Harry se Siriusem se nádherně dopňovali. Beatrix se chtěla pomstít a proto ve chvíli, kdy to Sirius nečekal, tak zvolala.

,,Avada Kedavra!"tvářila se spokojeně a pomalu odcházela. Harry tomu nechtěl uvěřit a běžel za ním, ale Remus ho zastavil, aby neskončil do oblouku. Beatrix vykřikovala něco ve smyslu ,,Zabila jsem Siriuse!" a Harry se vykroutil z pevného sevření Remuse a utíkal někam pryč.

Řád se dal dohromady a zredukoval, kdo všechno tu je.

,,A co Harry?!"řekla Lucy.

,,Je s ním Brumbál."odpověděl Remus a dále počítal ostatní.

,,Ginny, Ron, Hermiona, Lucy, Lenka a Neville. Harry je s Brumbálem..Takže! Lucy a Ginny přemístí Tonksnová, Rona a Nevilla třeba já a Lenku s Hermionou Arron, jasné? Zbytek řádu se podívá po Harrym a Brumbálovi!"nařídil Remus a chytl Rona a Nevilla. Lucy byla ráda, že ji přemisťuje Nymf.

,,Doufám, že bude Harry v pořádku."podívala se na Lucy Ginny.

,,Určitě. Ginny? Kápni merlinovskou, že se ti Harry líbí?"bylo vidět, že Lucy touto otázkou Ginny hodně zaskočila, ale Lucy požadovala odpověď. Ginny zrudla a vykoktala.

,,No..jako..ehm..líbí se mi, ale on mě stejně nechce. Chtělo se mi blejt, když jsem zjistila, že se líbá s Changovou."zašklebila se Ginny a Lucy se objevil úsměv na tváři.

,,Tak to jsme na tom stejně. Taky nesnáším Changovou."

Ginny se na Lucy usmála a jejich rozhovor přerušila Nymf.

,,Tak holky, chytněte se mě!"

Nymf se přemístila na ošetřovnu, kde si všichni protrpěli pár dryáků a lektvarů. Na ošetřovnu se pokusil dostat i George s Taniou, ale marně.

*****

O pár hodin později / Ošetřovna

Lucy byla propuštěna jako první a před lékařským vězením už čekala Tania s Georgem.

,,Tanio! Georgi!"vyjekla štěstím Lucy. Tania ji objala a George ji chytil okolo pasu.

,,Lucy, jestli ti to nevadí, tak já půjdu najít Freda, ano?"ptala se Tania a Lucy přikývla.

,,Co jste tam dělali?!"staral se George a Lucy byla nucena mu celou příhodu převyprávět.

*****

30.června / Nástupiště devět a tři čtvrtě

Na Lucy na nástupišti čekal Arron s Meggie. Rudovláska se rozloučila s Taniou, Harrym a George a slíbili si, že se uvidí u Weasleových. Potom Lucy nastoupila do auta a jelo se zpátky do vily, která se nacházela pod Havraspárským podvrchem. Číslo domu bylo 1, ale bylo to zbytečné, když v okolí nebyl žádný jiný dům.....

Tak to je konec další kapitoly! Doufám, že se líbila. Přístě budeme začínat nový ročník nebo ještě zmíním Weasleyovi, ještě popravdě nevím. Vote nebo komentář potěší a omlouvám se za chyby. Tato kapitola je věnována minamisulemisa! Díky moc za podporu!

Takže čaou!!!

Vaše Sharka_Potter

Harryho sestra | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat