Arron stále bláznil s ochranými kouzli, Lucy poslal k Weasleyům, stejně jako to udělali Topinssovi s Taniou. Obě dívky si užívali prázdniny se svými kluky, ale Harry tam nebyl. Mrzelo jí to, ale nemohla nic dělat.
*****
Jednoho dne do Doupěte přišel Brumbál s prosbou, zda by si nemohl vypůjčit Lucy a rudovlasá dívka souhlasila.
,,Kam to jdeme?"zajímala se Lucy.
,,Teď pro Harryho a potom k jednomu učiteli..hmm..spíše bývalému učiteli. Učil za doby Tvé matky a i za doby Toma Raddla."objasnil jí Brumbál a Lucy se rozzářila, když zjistila, že po měsíci a půl zase spatří svého bratra.
Přemístili se k metru a Lucy spatřila kavárnu a v ní Harryho. Četl si Denního věštce, ale Brumbál mu vlezl do hlavy a v podstatě mu přikázal, aby se za sebe podíval. Opravdu to udělal a spatřil Lucy s Brumbálem. Harry hodil omluvné očko na tu pracovnici a běžel k Lucy.
,,Ahoj Lucy!"křičel Harry a objal svou milovanou sestru a když tohle viděla prodavačka, rozmyslela si schůzku s Harrym.
,,Harry!"oplatila mu Lucy.
,,Ehm..ehm..Harry, Lucy musíme jít."ozval se Brumbál.
,,Kam?"divil se Harry.
,,Není čas. Chyťte se mě."zavrtěl hlavou Brumbál a připravil se na přemístění. Oba se ho chytli a přemístili se. Objevili se před nějakým domem a Brumbál naznačil, aby do domu vstoupili. Dům vypadal rozbořeně a proto se Lucy trochu lekla. Brumbál se usmál a velmi pohodovým tónem promluvil.
,,Horácio, já vím, že jste to křeslo. Musím, ale uznat, že kdybych vás neznal, tak bych nic nepoznal."
,,Albusi Brumbále, jak si to poznal a koho si přivedl?"divil se Křiklan.
,,Mohu si odejít na toaletu?"otázal se Brumbál.
,,Ale ano, jistě."přitakal Křiklan, kterého teď mnohem více zajímal Harry a Lucy.
,,Vy dva jste jisto jistě Lucy a Harry Potterovi, že?"řekl, ačkoli to věděl.
,,Ano, máte pravdu. Těší mě."podravila trochu nejistě a podala si s Křiklanem ruku a Harry udělal totéž.
Lucy i Harry se podívali na skleněnou vitrínu na které leželo spousty fotek. Mezi nimi byla i fotka s Poberty a jejich matkou.
,,To je.."nedořekl Harry.
,,Ano, vaše matka a všeznámí Poberti. Jste jim strašně podobní, vy slečno Potterová jste celá Lily, až na ty oči, ty máte po otci a vy pane Pottere, jste zase celý James, až na ty oči. Ty máte pro změnu po Lily."zasnil se Křiklan.
,,To řiká každý, když nás vidí, takhle vedle sebe."souhlasila Lucy.
,,A tady jsou všichni Blackovi, všichni byli ve Zmijozelu, až na Siriuse. Velmi mě mrzí, že nám před necelými dvěmi měsíci opustil."vysvětloval dál Křiklan.
Potom přišel Brumbál a vysvětloval Křiklanovi, že by se mohl vrátit do Bradavic, ale on to odmítl. Nakonec, ale když odcházeli, tak svůj názor změnil.
Tak to je konec další kapitoly! Doufám, že se líbila a pokud ano, tak můžete dát vote nebo napsat komentář. Omlouvám se, že byla, tak krátká, ale lepší něco než nic. Tato kapitola je věnována JulieDrncov! Díky moc za votes!
Takže čaou!!!
Vaše Sharka_Potter
ČTEŠ
Harryho sestra | ✔
Fanfiction/UPOZORNĚNÍ: JIŽ VÍCE NEŽ ČTYŘI ROKY STARÁ KNÍŽKA, JEŽ MÁ V SOBĚ MRAKY CHYB A PŘEKLEPŮ, ALE TAK NĚJAK UŽ MI PŘIROSTLA K SRDCI, TAK JSEM JI NA PROFILU NECHALA. TAKŽE NEČEKEJTE NĚJAKÝ BESTSELLER! A POKUD SI CHCETE PŘEČÍST NĚCO LEPŠÍHO, HLEDEJTE NA MÉM...