•33.-Promiňte, profesorko•

1.3K 92 6
                                    

Studenti se vraceli do Bradavic. Brumbál je přivítal s otevřenou náručí a Umbrigová přidala nové vyhlášky.

BA se zlepšovala, ale Umbrigová něco tušila. A proto jednou se se Zmijozelem vydala hledat místo, kde ostatní trénují.

Dnes se Brumbálova armáda učila bojování a taková praktická kouzla. Katie holka z Mrzimoru se, ale vydala ven. Umbrigová jí, ale chytla a bylo zle.

,,Ale! Ale! Pan Potter, slečna Potterová! Řekněte mi, co to je?"

,,Brumbálova armáda!"řekla Cho, protože Katie byla její kamarádka.

,,Brumbálova?! Vemte je a pojďme! Musím si promluvit s ředitele..ehm..bývalým ředitelem!"vyštěkla.

Lucy pochopila, co je čeká. Vyhazov ze školy, potupa v novinách a naštvaní adoptivní rodiče. Skoro se rozbrečela.

,,Albusi Brumbále! Co to má znamenat?! Brumbálova armáda? Vy jste se postavil proti ministerstvu! Odveďte ho do Azkabanu!"přikázala. Lucy se rozhlédla, kdo ho má odvést. Byl tam Kingsley Pastorek a Lucy se trochu ulevilo.

,,Do Azkabanu jít nehodlám!"odporoval Brumbál a přemístil se pryč. Kingsley a McGonagallová na sebe nenápadně mrkli a všech se ulevilo. Umbrigová je zahnala pryč a Lucy Harrymu potichu řekla.

,,S Brumbálovou armádou končíme!"

,,Ale Lucy-"

,,Žádné ale!"obořila se na něj a odešla hledat George.

Umbrigová vyšla z ředitelny a řekla dalšímu chlápkovi z ministerstva.

,,Musíme oznámit, že Bradavice mají nového ředitele nebo spíše ředitelku. Dolores Umbrigovou!"

Chlápek si hned začal zapisovat, komu to má oznámit.

,,To né!"vyjekla Lucy.

,,Z Bradavic se stane další pošahaná verze Krásnohůlek nebo Kruvalu."přitakal George.

,,Pojďme najít Taniu s Fredem." navrhla Lucy a George přikývl.

Tania a Fred šli dál od sebe, kvůli Umbrigové. Jinak si povídali a uvítali společnost Lucy a George.

*****

Dny utíkali jako voda a Harrymu se začaly zdát podivné sny. Jednou dokonce i o Arthurovi, jak ho napadl Nagini. Arthur byl odvezen ke svatému Mungovi. Harry začal chodit na hodiny nitroobrany ke Snapeovi.

*****

Harry se musel mluvit se Siriusem, ale všechny krby kromě Umbrigové byli hlídané. Harry se rozhodl jít do ředitelny Umbrigové a se Siriusem si promluvit.

Lucy, Harry, Ron a Hermiona tedy pomalu kráčeli navštívit novou ředitelnu, ale za chvíli přišla Umbrigová.

,,Co tu děláte?!"zaječela.

,,My.."koktala Hermiona.

,,Ano?"zamrkala Umbrigová, ale z partičky nevypadlo ani slovo.

,,Snape! Jako na zavolanou! Potřebuji veritasérum!"otočila se ke Snapeovi.

,,Opravdu mě to mrzí, ale veritasérum nemám. Všechno jste už vypotřebovala."rozhlédl se a spatřil Lucy. Lehce na ni mrkl a Lucy pochopila, proč to udělal.

,,Budu to tedy muset udělat jinak."vytáhla hůlku a Lucy se zděsila.

,,To snad ne! Nejdříve se máme řezat do ruku a teď ho budete mučit?! Vy stvůro!"ječela Lucy.

,,Tak si vyberte. Buď mi to řeknete nebo..proč jste tady?! Co hledáte tady?!"otočila se Umbrigová.

,,Harry se chtěl spojit s Brumbálem kvůli Brumbálově tajné zbrani."zalhala Hermiona.

,,Brumbálova tajná zbraň?! Zaveďte mě tam! Okamžitě!"

Všichni čtyři vedli Umbrigovou do Zapovězeného lesa, kde narazili na kentaury.

Umbrigová je urazila a oni to brali strašně špatně.

,,Pottere! Řekněte, těm..těm, že jim nechci ublížit!"žadonila Umbrigová, ale Harry se musel zasmát.

,,Promiňte, ale nemám lhát! Lucy můžeš jim říct něco ty."

,,Slečno Potterová!"

,Promiňte, ale nemám poslouchat hloupé bratrovi žvásty!"zasmála se Lucy, ale Umbrigová to už neslyšela, protože ji kentauři odnesli do lesa.

Čtyřka uháněla, aby se mohli nějak přemístit na ministerstvo.

Jsme na konci další kapitoly. Příště to bude ministerstvo a konec roku! Ani nevíte, jak moc se těším na šestý ročník! Budu moc ráda za vote nebo komentář. Díky moc za 2,4K přečtení! Strašně moc to roste a já jsem happy jak dva grepy! Tuto kapitolu bych věnovala yologamercz! Díky moc za votes a komentáře!

Takže čaou!!!

Vaše Sharka_Potter

Harryho sestra | ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat