1. díl a info

2.3K 104 25
                                    

Info

Tak máte tu pokračování doporučuji si přečíst i 1 sérii. Hodlám napsat zase 40. Dílů a pak se uvidí.

Potom co Marinette spadla do bezvědomí Adrien spanikařil ihned vzal mobil a zavolal záchranku. Tak asi za 3 minuty přijela a odvezla ji do nemocnice. Adrien jel taky, ale jiným autem. Když dorazili do nemocnice tak Marinette převezli a ošetřili. adrien mezitím seděl v čekárně a byl nervózní.

Za půl hodiny přišel doktor a řekl:
,, vy jste nějak příbuzný se slečnou Dupain- Cheng"ptal se Adriena doktor.
,, jsem její přítel" řekl trochu nervózně Adrien , protože se bál že mu nic neřekne.
,, no něco vám mohu říct , ale vše ne."řekl mu doktor.
,, no to nevadí ... tak co jí je?"
,, má otřes mozku ještě nevíme jak je to važné , ale dostala pěknou perdu nevíte co se jí stalo."
,, no ona běžela a nevšimla si mě a já běžel z pokoje a srazili jsem se a Marinette spadla a praštila se do hlavy. Ale nevím proč běžela ono je to strašně zamotaný a dlouhý."
,, dobře nebudu vás trápit ale doufám že jste informoval její rodiče"
,, a kruci... no .eh..už jdu" řekl na rozpatcích Adrien a našel Marinette mobil a začal volat její mamce.

Rozhovor (A-Adrien,Mm-Marinette mamka)

Mm.Marinette kde vězíš proč ses neozvala.
A. Aa dobry den.
Mm. Počkat kdo je u telefonu co se stalo Marinette.
A. Prosím vás ja jsem Adrien Agreste a Marinette je v nemocnici prosím doražte co nejdřív já vám to vysvětlím.
Mm. dobře už jedem.

Konec rozhovoru

Adrien típnul mobil a šel k hlavním dveřím a čekal na Marinette rodiče.
Ty za 10 minut přijeli. A drien začal vypravět že byli v kině a že Marinette zapomněla napsat že u Adriena spí a pak ráno zpanikařila a utekla ,ale asi se ztratila a stalo se ji asi něco , protože když vycházel z pokoje spíš vybíhal tak se srazil a Marinette a ta se praštila do zdi a upadla do bezvědomí.

Když to všechno Adrien vychrlil na Marinettiny rodiče tak ty tam stáli jak opařený , ale zachvíli se zpamatovali. A šli všichni tři k doktorovi aby jim řekl co je s Marinette. Když se tedy dozvěděli že má Marinette lechký otřes mozku tak byli rádi že to byl jen otřes mozku. A tak se tedy zeptali jestli můžou jít za Marinette. Doktor to povolil, ale jen po jedno maximálně po dvou a tak šli první marinettiny rodiče ,kteří tam byli půl hodiny a pak tam šel Adrien.

Sedl si k Marinette , která tam jen ležela na přístrojích a spala.
,, Ach Mari co se ri stalo kdo tě tak vylekal" řekl tiše Adrien.
,, budu muset jít zítra příjdu a budu s tebou." Řekl smutně Adrien a políbil marisnette na čelo ta se pousmála. Adrien pak odešel s Marinette rodičema. Ty ho vzali domu on jim poděkoval a šel domu , ale tam ho čekal naštvaný otec.
,, Adriene kdy si byl ?" Řekl naštvaně Gabriel Agreste.
,, byl jsem v nemocnici se svou přítelkyní" řekl rázně Adrien a zamračil se.
,, ty myslíš tu holku , která se tu potulovala já ji vynadal a ona utekla".řekl trochu mírněji Gabriel.
,, co to ty kvůli tobě má otřes mozku "řekl naštvaně Adrien.
,, jak to se mnou mluvíš nejsem žádnej tvůj kamarád běž do pokoje a nikam nepůjdeš".
,, Ale otče"
,, běž zítra máš školu tak se běž učit" dořekl Gabriel otočil se na potpatku a odešel do své kanceláře.
Adrien naštvaný odešel nahoru do pokoje tam sebou hodil do postele.

Tak tady je 1.díl pokračování kouzelné berušky a černého kocoura.
Budu ráda za komenty a hvězdičky.

Mějte se kouzelně vaše luciiinka🔥posílám srdíčko❤

Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat