Moc se omlouvám že nevyšel další díl jak jsem plánovala, ale píšeme ve škole teď velmi důležité písemky, a tak jsem neměla moc času nato abych mohla napsat další kapitolu.
A jdeme na můj příběh. :)Sklopila jsem zrak.
,,Tak "začal,, budou 3 úkoly od 1.úkol bude lehký, 2. úkol bude těžší a 3. Úkol bude nejtěžší .Na 1 a 2 úkol budete mít 1 den, nejhůře 2 ,ale to by nevěstilo nic dobrého, neptejte se proč. Na 3 úkol tedy nejtěžší budete mít víc času. " dokončil monolog.
,,A 1 úkol je? " zeptal se Adrien nedočkavě, taky jsem byla zvědavá, ale na druhou stranu jsem se bála.
,,Ano, 1 úkol zní : Ve staré knihovně Alexandrijské je mnoho knih. Kolik písmen obsahují ty knihy? "
,,Co prosím? 1 úkol je otázka? Jako písmen všech těch knihách? " začala jsem házet otázky.
,,Žádné nápovědy nedávám, přeji hodně štěstí " řekl a zmizel v oblacích.
,,Úkol začíná zítra ráno a taky zítra večer si přijdeme pro odpověď. Přeji hodně štěstí. " popřál nám strážce a též zmizel v oblacích.
Nevěděla jsem co dělat, tolik jsem měla otázek, které bych chtěla aby mi někdo zodpověděl.Ráno
MarinetteProbudila jsem se první, včera jsem úplně odpadla. Adrien ještě spí, a tak jsem se rozhodla se osprchovat a udělat si snídani, také jsem se oblékla a udělala ranní hygienu.
Adrien pořád spal, a tak jsem se rozhodla že si sednu k počítači a začnu něco hledat o tom úkolu. Ani nevím jestli jsem ho pochopila.
,,Kolik písmen obsahují ty knihy? " šeptala jsem si otázku.Hledala jsem všude, ale o knihách v knihovně Alexandrijské knihovně nic.
,,Dobré ráno " ozval se za mnou známý hlas.
,, Dobré ráno, Adriene" otočila jsem se na něj .
,,Jak to že nespíš, kdyť je ještě brzo, tak kolem 7 -8 hodiny. " řekl rozespale a promnul si oči. Musela jsem se zasmát.
,,Ne , je 10:34" ukázala jsem na digitální hodiny co stály na stole vedle počítače.
,,HM, aha " řekl a dal mi pusu a odsloužil se do koupelny.
Rozhodla jsem se mu udělat snídani.Udělala jsem mu palačinky s nuttelou, to miluje. Když jsem mu to přinesla do pokoje tak mi to hned sebral a začal to hltat.
,,Ale notak, jsme ještě lidi né zvířata. Nikdo ti to nesní " začala jsem se smát.
,,Ale já nejsem úplně člověk, já jsem i kočka " zazubil se. Povzdychla jsem si a mávla nad tím rukou.Už se blížila 12 hodina a my s naším úkolem vůbec a to doslovně vůbec nepokročili. Volali jsme Alye a Ninovi aby přišli, ještě nevědí že jsem tu, snad to vezmou nějak klidně. Teda hlavně Alya.
Zazvonil zvonek. Sedla jsem si na gauč do obýváku a čekala co se stane.
,,Adriene co bylo tak důležité že to nepočkalo! " slyšela jsem káravý hlas Alyi.
,,Uvidíš " řekl zvesela Adrien.,,Marinette, zlato, mohla bys sem přijít " zvedla jsem se a pomalu šla přes jídelnu až do obrovské haly.
,,Ahoj Alyo" řekla jsem s úsměvem, byli ticho, no popravdě jsem se trošku bála co se stane.
,,Marinette? " zeptal se Nino tázavě.
,,Ne nezdám se vám" řekla jsem a uchechtla se.
,,Marinette!! " zařvala Alya, já se jí tak lekla. Rozeběhla se ke mně a začala mě objímat.
,,Aly-o prosím přestaň mě škrtit " snažila jsem se mluvit.Po dlouhým vyprávění, jak to že jsem tady jsme si dali oběd a Alya a Ninem odešli.
Už se pomalu blížilo k 17hodině a strážce přijde v 18hodin jsem totálně ve stresu. Přeci ano našli jsme něco co jsme hledali, ale mě se to prostě nezdá.
,,Adriene co se stane, když to neuhodnem? Já budu navždy v nebi zavřená? " začala jsem panikařit.
,,Neboj , určitě to uhádnete uvidíš? " utěšoval mě, ale moc nadějně to neznělo.17:50
Sedím na posteli a přemýšlím, jsem vystresovaná nevim co bude za 20 minut ani za hodinu.
Adrien chodí pořád sem a tam, je úplně vyčerpaný chtěla jsem mu nějak pomoci, ale on nevnímá a ani snad nechce.Tohle je snad nejhorší čekání, je to jak na pohřeb. Ono to tak skoro i je, pokud neuhádnem otázku, kterou nám zadal tak...
,,Adriene!" oba dva jsme naskočili a Adrien se zastavil, byl to plagg .Asi i on toho měl teď plný zuby.
,,Co je? " ozval se nevrle Adrien.
,,Přestaň tu laskavě pobíhat je mi z toho zle. "
,,Zle? " otázali jsme se oba najednou.
,,No... " zapřemýšlet. Oba jsem na něj civěli s nechávým obličejem.
,,Ježiš no tak ne" Tak tuhle větu jsem nepochopila a Adrien zřejmě taky ne.
,,A už víte odpověď? " zeptal se plagg.
,,A co myslíš? "Otázal se Adrien.
,,Tak já nevim"
,,Nevíš, jasně. Ty tu se mnou žiješ a ty nevíš ci děláme? "
,,Tak sorry já spal"
,,No to ti je podobný "
,,A.... můžu s váma hádat? "
,,Ne"v mžiku jsme řekli odpověď s Adrienem.
,,Ach jo, kdyť je to taková blbost"
,,blbost" zašla jsem ned jeho větou.,,Dobrý podvečer " ozvalo se od okna všichni tři jsme se tam podívali.
Stál tam strážce a bůh.,,Přišli jsme si pro odpověď , tak nebudem to protahovat.
Marinette a Adriene otázka zní : Ve staré knihovně Alexandrijské je mnoho knih . Kolik písmen obsahují ty knihy? "
,,Je to... "Ahojky, tak je tu další díl doufám že se vám líbil.
Za komentíky či hvězdičky budu moc ráda.
Mějte se kouzelně vaše luciiiinka ❤
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2
FanfictionToto je pokračování Kouzelná Beruška a Černý Kocour❤ Dostane Lišaj miraculum a ovládne svět nebo chce úplně něco jiného? A co naši super-hrdinové porazího?