8)díl

887 54 6
                                    

Prosím přečtěte si to dole je to důležité jestli si to nepřečtete tak je to vaše chyba.
Hezký čtení!❤

Adrien, Nino a Alya došli do třídy a posadili se. Zachvíli zazvonilo. Teprve po pěti minutách došla rozčílená učitelka.
Žáci věděli , že to není dobré znamení a tak radši ztichli.
(Adrien),, No doufám že ji neposedne akuma dneska na to vážně nemám náladu ani energii." Pomyslel si.
,, Alespoň tady neni Chloé to bych ji asi..."
,, Adriene udělej docházku kdo chybý" vytrhla ho z myšlenek učitelka.
Adrien slušně vše řekl a pak se pustili do učení. Po první hodině byla druhá , třetí , čtvrtá , pátá , šestá (jak nečekaně xD)

Po zkončení útrpné školy se všichni vydali zpátky domu.

Adrien (ani nevim kdy jsem naposledy psala pohledy )

Dneska pro mě nikdo nepřijel , protože jsem řekl ráno otci že jdu rovnou ze školy do kina a tak to nemá cenu jezdit autem samozřejmě jsem si to vymyslel abych měl chvilku klidu.

Jdu do parku sluníčko už moc neni , protože začíná listopad. Sednul jsem si na lavičku a koukal na fontánu , která byla předemnou přemýšlel jsem jak se má asi Mari jak to má teď těžký musí překonat bolesti a ještě k tomu musí říct rodičům že je Beruška. Ale co když si budou myslet , že se jí stalo něco s mozkem? Musím tam být a asi budu muset říct že jsem Kocour a ukázat jim kwami jinak si budou myslet že jsme cvoci.

Po dlouhym a vyčrpávajícím přemýšlení jsem zavolal Marinette a řekl ji svůj plán. Ta neměla navybranou a musela souhlasit.

Jeji rodiče neví že je v nemocnici , protože jsem řekl Marinettiným rodičům že je Marinette u mě na přespání a doktorům jsem řekl že řeknu Marinettiným rodičům že je Marinette v nemocnici.
Po 5 minutách jsem se odhodlal a šel k Marinette domu.

Došel jsem až k pultu a tam začal rozhovor (budu psát jen v přímě řeči)

Adrien: Dobrý den.
Sabina(máma mari): Ahoj Adriene. Marinette tu s tebou není?
Adrien: No...nemohli bysme si popovídat v soukromí.
Sabina: dobře tak pojď. Něco se jí stalo.
Adrien: bude to horší než jsem si myslel. Ano , ale nechte mě to celý doříct.
Sabina: dobře.(přivrdla a toma)
Adrien: Víte stala se jí nehoda. Nevím jak začít asi by vám to měla říct Marinette , ale ona není teď úplně v pořádku.
Víte Marinette je...Beruška no a já jsem Černý Kocour. Možná mi nevěříte , ale pochopíte to když vám teď řeknu proč je Marinete tak ve vážném stavu. Když byla Marinette u nás tak když chtěla odejít tak se ztratila a můj otec ji našel a asi ji nějak hodně urazil nevim co se stalo u toho jsem nebyl. A ona utíkala a srazila se se mnou a praštila se do hlavy a měla otřes mozku. To víte , ale já jsem byl na otce tak naštvanej že měpopadla akuma a jelikož jsem Kocour tak jedině Beruška=Marinette mě může pomoct a ona ikdyž byla nemocná tak šla mě i Paříž zachránit , ale hodně jsem ji ublížil a donesl Lišajovy (samozřejmě že vysvětlil kdo to je vy to víte). A tam se odehrála další bitva. A můj kwami Plagg mě zachránil. A když to udělal tak jsem zjistil jak jsem Marinette ublížil a tak jsem bojovalns Lišajem a nakonec jsem utekl, protože Marinette byla na tom hodně špatně a tak jsem ji donesl do nemocnice a tam se o nás postarali.
Sabina:.... c-cože? M-marit-tte a ty?
Adrien : ano. A teď půjdeme za Marinette né?
Tom: ano chci ji vidět.
(Konec přímé řeči)

Marinette

Doufám že se Adrienovi podaří ten plán. A snad mu uvěří tak když tak má kwami a může se transformovat.




Tak tady je další díl.

PŘEČÍST!!!!

Už jsem to přeci psala , ale raději to napíšu znova.

Jedu k tátovy na 14 dní a tam není WIFI takže nevyjdou další díly. Je možné že nějakou chytim , ale nevim.
A hned jak 14. Července (možná přijedu 15. Teď nevim😄)přijdu tak i v ten den odjíždím do Chorvatska tam snad Wifi bude takže by měli vycházet díly.

Doufám že se na mě nezlobíte , ale pochopte tahle situace a stím nejde nic dělat.(😞😃)

Doufám že se vám další díl líbil a za každý komentík a hvezdičku jsem moc ráda.

Mějte se kouzelně vaše luciiiinka🔥posílám srdíčko❤
(Rekord 721 slov)

Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat