2)díl

1.1K 70 12
                                    

,, hrozný otec" zavrčel Adrien do polštáře.
Po půl hodině uklidňování se šel podívat na učení,, zase fyzika, matika a bla, bla, bla."
Začal se tedy učit. ,, já mám hlad " ozval se Plagg.
,,no a tak si něco vem" řekl z nechutí Adrien.
,, ale já chci sýr tak mi ho dej" řekl hlasitě Plagg.
,, ježiš ty si tak otravnej." Řekl naštvaně Adrien a podal mu sýr.
,, měl by ses uklidnit jinak tě polapí akuma." Řekl Plagg.
,, nech mě být" nasupěl Adrien , ale to už tu byla akuma vletěla mu do fotky s jeho mamkou.
,, Adriene to né kdyť je Beruška nemocná" ozval se se strachem Plagg. To už bylo pozdě , protože před obličejem Adriena se objevil lišajův znak.
,, Ahoj lorde of shadows (pán stínů) já jsem Lišaj..."
,, já vím chceš beruščino a kocourovo miraculum neboj bude tvoje."
,, tak se mi líbíš"
Přeměnil se vše měl stejný jen vlasy byli světlejší a oči ohodně tmavější.

Plagg mezitím utekl za Marinette , která byla pořád v nemocnici. Vletěl tam oknem Marinette tam ležela a u ní byla Tikki.
,, Tikki " zavolal Plagg když byl za oknem ta ho i s Marinette slyšela a šla ihned otevřít.
,, co se děje? Proč si tady? Stalo se něco Adrienovi?" Ptala se Marinette.
,, To teď chci říct
Adrien zlijstil že kdo tě vylekal nebo co se stalo . Byl to Gabriel Agreste a když se Adrien vracel domů tak se potkali a Gabriel mu vynadal kde byl a Adrien že byl s tebou v nemocnici a Gabriel se zmínil o tom že ti vynadal a Adrien se na něj naštval a že je to jen kvůli němu. A Gabriel se na něj naštval taky a poslal ho do pokoje a odešel. A tak Adrien šel a byl naštvaný tak že má v sobě akumu a má jí ve fotce své matky no a pak jsem utekl." Řekl Plagg Marinette.
,, to si udělal dobře že si utekl , ale teď ho musíme zachránit Tikki tečky" rěkla Marinette a už tu stála Beruška.
,, Ale Marinette si nemocná nemůžeš bojovat." Řekl Plagg.
,, Ale Plaggu musim nemůžu dopustit aby tady řádil člověk který má akumu a k tomu je to můj přítel. Dělej Plaggu schovej se u mě v kapse ukázala."
,,ale já mam hlad"
,, a co jíš"
,,camembert" řekl vesele Plagg.
,, tak to musíš vydržet nemám u sebe nic takového a teď dělej musíme ho zachránit."
,, a chjo" povzdechl si Plagg a schoval se k Berušce do kapsy.

Už ho konečně našla. ,, Á přišel brouček tak mi naval tvoje miracula dám je majiteli." Ale Adriene já ti nic nedám , ale ty mi dáš svojí akumu"
,,Nejsem Adrien jsem lord of shadows" a hodil po ní fotky, které byli ostré jak břitvy beruška se jim ladně vyhnula a postavila se do bojové pozice.,, až se tě zbavíme tak bude vše v pořádku" řekl lord a ďabelsky se usmál.
,, rrr.. blbá akuma já ji zničím." Řekla si v duchu beruška.
Vyhodila jojo a chtěla strefit kocoura ale něco se stalo kocour řekl...

Pokračování příště

DŮLEŽITÉ PRO VŠECHNY PŘEČÍST!
jelikož toho mám opravdu moc tak nebudu psát každý den jednu kapitolu ale ob den . Alespoň se pokusím.
Vyjímka: o výkendu budu psát třeba víc (jaký koli výkend ).

Doufám že se vám nový díl líbil.

Za všechny komentíky a hvezdičky budu moc ráda.

Mějte se kouzelně vaše luciiiinka🔥posílám srdíčko❤

Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat