10)díl

770 48 7
                                    

Adrien

,, to snad nemyslí vážně pitomá nemoc. Za to můžu já kdybych ji  víc chránil nic by se nestalo." Říkal si v duchu a nedával  pozor a do někoho narazil.
,, Pardon" řekl trochu s nezájmem Adrien a  zvedl se a osobě podal ruku. Byl Mistr Fu.
,, a Adrien stebou potřebuju taky mluvit." Řekl vážně Mistr Fu když se zvednul.
,, Doufám že dneska nebude žádná akuma nemám náladu" řekl naštvaně Adrien.
,, To nevim. Pojď je to důležité"
,, nic není důležitější než odchod Marinette." Řekl si pro sebe Adrien.

Když jsme dorazili k Mistrovi domů tak začal.
(Mistr Fu=Mf , Adrien=A  )
Mf: Adriene vím co se děje. Vím že Marinette chce opustit roli berušky a odjet, ale to prostě nejde... neměl bych tti to řikat , ale musim.
A: co? co se děje?
Mf: vždy bývaly Berušky a Kocouři,  ale jednou se to zvrtlo a Berušku a Kocoura porazilo zlo , ale to zlo nedostalo miracula a oni se vrátili zpět ke mě. Nikdo neví proč. Oba dva zemřeli,  ale to co je na tom nejhorší je to že nikdo neví kdo to zlo je. Prostě zmizelo jenom Nikol a Sam ti byly superhrdinové věděli kdo to je. A Nikol = Beruška byla vyvolená , ale nezvládla to.
A: a proč mi to říkáte?
Mf: protože by se mohla opakovat historie.
A: cože? ale? jak?  Proč?
Mf: no Nikol a Sam se taky milovali jako vy dva. No a tak si věřili ... že to prostě prohráli.
A: takže Marinette...
Mf: Ano Adriene Marinette je vyvolená a nesmí odjet.
A: když říkáte že by se mohla opakovat historie tak..
Mf: je tu ještě jedna věc. Ty Adriene ty jsi dotiž taky vyvolený. A to se stalo po prvé že by oba byli vyvolení. 
Sam a Nikol se milovali , als ne natolik aby chránili toho druhého. Samozřejmě že se chránili , ale při největším boji se nebránili navzájem.
Ale vy jste se už několikrát zachránili ze spáru zla. A protože si zachránil Marinette od Lišaje...tím se se stal vyvoleným.
A: já nevim co říct. Ale...a ne kruci Marinette. Ona dneska..teda za hodinu se to dozví.. m-musím běžet. Promiňte.

......

Marinette

Poprosila jsem doktora aby mi ty výsledky řekl dřív než Adrien příjde. Chvilku váhal ale nakonec souhlasil.
,,Marinette dupain-Cheng je mi to líto , ale analíza potrvdila že to máte na celý život." Řekl smutně doktor a odešel.
Za půl hodiny měl přijít Adrien.  A  tak jsem mu napsala dopis na rozloučenou.

Milí Adriene,
Řekla jsem doktorovi aby mi to řekl dřív.
Je mi to líto , ale mám to na celý život. Musím odejít
Je mi to strašně líto. Miluju tě , ale zničit tě nechci.
Prosím odpusť Miluju tě.
Tvoje Marinette.

Ukápla mi slza když jsem to psala  , ale musím odejít. Vzala jsem si normální oblečení.
,, Tikki je mi to líto ale odcházíme."
,, Marinette prosím ne "
,, ne  Tikki tečky"

Vylezla jsem oknem a zahlédla jsem Adriena chtěla jsem se schovat , ale pozdě viděl mě. Rychle jsem šahla po jo-ju , ale nebylo tam.
,, cože kde mám.."
,,myslíš tohle"
,, Nathanieli co tu děláš?"
,, Beruško kde je Marinette" řekl naštvaně.(hmm kde asi)
,, je to moje přítelkyně."
,, jó a odkdy já jsem slyšela že je s Adrienem."
,, toho už dávno opustila přišel jí nudnej"
,, to těžko" rozrazili se dveře a stál tam Adrien.
Nathaniel se otočil a propaloval ho pohledem.

Musím to udělat. Rychle jsem vzala Nathanielovi jo-jo.
,, nedělej to čím ti to pomůže... vypadni Nathanieli tohle je soukromý rozhovor" řekl a doslova ho vykopl ze dveří.
,, Adriene dozvěděla jsem se to dřív než ty a řekla ti že když to budu mít na celý život tak odejdu a mám. prosím pochop mě." Řekla sklesle beruška.
,, ne ty nikam nepůjdeš Plaggu Drápky"
Adrien co se proměnil ihned vzal Berušku za zápěstí.
,, nikam nepůjdeš o to se osobně postarám." Řekl vzal ji kolem pasu a svojí tyčí ji odnesl k Mistrovi. Beruška se kroutila řvala kopala , ale kocour byl silnej a držel ji.

Dorazili tam.

,, proč si mě sem vzal a pusť mě" řekla stále se chtěla dostat z jeho nárutší.
,, to uvidíš. A nepustím tě."

,, ahoj Beruško vidím že sama bys asi nepřišla." Řekl Mistr Fu.
,, Ale přišla zrovna jsem sem měla namířeno a když mám dovážku nevadí , alespoň se můžu s váma rozloučit." Řekla Beruška a sundala si náušnice a proměnila se zpět na Marinette. A podala je Mistrovi ale ten je nepřijmul.
,, ty nemůžeš odjet" řekl Kocour.
,, ano nemůžu , ale musim. A pusť mě."
,, Kocour má pravdu"

Tady je další díl.  Doufám že se vám líbil dneska je 7.8  nemám WiFi nemůžu vydat díl.

za hvězdičku a koment jsem moc ráda.

Mějte se kouzelně vaše luciiiinka🔥posílám srdíčko❤

Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat