,, Děkuji ti za moc hezký večer"
,,není zač" řekl Adrien a najednou řev.
,, cože tak pozdě a akuma." řekla vyjeveně marinette.
,, to je jedno musíme jít" řekl Adrien a hned zatáhl Marinette do temné uličky a a řekli ty dvě kouzelná slova a už z nich byli beruška a kocour. když dorazili na místo činu tak uviděli jakousi postavu v černo-oranžových šatech vlasy měla rozpuštené a u konečků byly svázané gumičkou. Před obličejem se tvatoval znak lišaje. Okolo ní byl oranžový dým.⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇
⬆⬆⬆⬆⬆(viz obr.)⬆⬆⬆⬆
,, kdo jsi?" Zakřičela Beruška na osobu.
,, no konečně se setkáváme Beruško a kocoure." Řekla osoba a ušklíbla se.
,, kdo jsi ? A co chceš?" Zopakoval Kocour Beruščinu otázku.
,, já jsem lady cherci [lejdy šersí] a chci vaše nádherná miracula nic víc nic míň. A buď po dobrém nebo po zlém."
Řekla a začala se ďábelsky smát.
,, mohla bys laskavě přestat" zeječela na ni rozzuřená Beruška.
,, ptal se tě někdo na něco?" Odpověděla drze chersi.
,, koho mi jen kruci připomíná mysli hlavo dutá" řval ji v hlavě hlas.
,, to je Lila, ale to je nemožný ta už dávno odjela do stockholmu." Řekla beruška podrážděně.
,, proč se tak rozčiluješ je to jen další akuma tu zase spolu zvládneme." Řekl sebejistě Kocour a položil ji ruku na remeno. Ale ona hned jeho ruku setřásla a začala na něj ječet.
,, jen akuma je silná ty vole jak ji ty chceš zvládnout ty na to nemáš di moc slabí." Řekla a trochu se zklidnila.
,, ty si myslíš..no počkat chersi co di ji udělala ty kravko." Rozzuřil se Kocour.
,, Ale nic ona sama se přidala ke mě viď." řekla chersi a sáhla na svůj přívěšek.
,, hahaha blbe si slabí jako moucha a já tě hned rozplácnu." Řekla ďábelsky zle Beruška a vytáhla svoje jojo. Její oči ztmavly měla je teď temně modré. Ale jinak byla stejná.
,, ty sis myslela že takovim levnym trikem mě dostaneš to ses ale přepočítala'' řekl Kocour a vzal svoji tyč a v domění že je Beruška iluze takovou silou praštil do Berušky až odletěla 5 metrů daleko zastavila ji až budova do které se zády a svalila se na zem.
,, Ach milý Kocourku šparný tah muhahahahaha" zasmála se ďábelsky a v dýmu zmizela a ještě než zmizela řekla ,, neboj to je jen začátek" a zmizla.,, proboha, proboha co jsem to udělal" běžel k bezvládnýmu tělu , které už nebylo pod vlivem zla. Klekl si k ní a otočil ji na záda.
,, kurva jsem debil. Tak dělejte lidi volejte záchranku." Kocour se znovu podíval na Berušku hrnuli se mu do očí slzy.Za pár minut tam už byla záchranka odvezli ji do nemocnice Kocour je přemluvil aby mohl jet s nimi.
Když dorazili do nemocnice tak Berušce docházelo miraculum ihned ji ale odvezli na sál. Kocour čekal v čekárně už dobrých 5 hodin. Pak ale vylezl doktor.Tak je tu další díl.
Tentokrát to nechám na vás jak rozhodnete.A| Beruška zemře
B| Beruška neumře , ale bude mít velmi velké potíže
C| Beruška zemře /nezemře
D|Beruška nezemře a nebude mít ani moc velké následky
Tak hlasulte!!A taková otázka chcete šťastný nebo smutný konec.??
Za hvězdičky a komenty jsem moc vděčná.
Mějte se kouzelně vaše luciiiinka🔥posílám srdíčko❤
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2
FanfictionToto je pokračování Kouzelná Beruška a Černý Kocour❤ Dostane Lišaj miraculum a ovládne svět nebo chce úplně něco jiného? A co naši super-hrdinové porazího?