,, Jistě lásko" usmál se a zvedl se a došel k tašce kterou dal na stůl a vytáhl donuty.
,, Mňam " vrhla jsem se na něj.Už se blížilo k večeru a u nás začala narůstat nervozita a atmosféra k, která byla ještě před hodinou tak volná je teď napjatá. Blíží se to a já to vím už jen pár hodin a bude nám zadán další -druhý- úkol , bojím se co to bude , jestli to zvládnem a to nejhorší čeho se bojím že se stane něco nepředvídatelného , něco před čím nepůjde utéct , něco co ublíží mému blízkému člověku. Už jsem to poznala i na Adrienovi že je nervózní. Posledních 20 minut sedí a kouká na pořád stejné místo , trochu mě děsí..
,,Mari?" Zeptal se nejistě a konečně změnil polohu a podíval se na mě.
,, Ano?"
,, Jak ti je?" Usmál se na mě.
,, Nevím , jsem dost nervózní z toho co nás čeká. Co vůbec to může být za úkol?". Zvedla jsem se a přešla k Adrienovi , který seděl na gauči a sedla si mu na klín a ovinula jsem ruce kolem jeho krku. Hned mě sevřel do objetí a položil si hlavu na moje rameno.
,, Snad nám bude štěstí přát" zašeptal a zavřel oči.Uběhla minuta, dvě , pět ,deset .. ani jeden z nás se nepohnul. Čekali jsme na nejhorší ? Teď mi vlastně došlo že ... Čeká nás ještě další a závěrečný úkol.
Objevila se bílá zář. Adrien otevřel oči a já zvedla hlavu ,ale z objetí mě nepustil , však já pustila ruce podél těla.
,, Dobrý večer , přeji" uvítal zdvořile pán nebes a ukázal se vedle nás.
,, Zdravím Marinette , Adriene " pozdravil Kuba a zářivě se na nás usmál , zkusila jsem mu úsměv oplatit , ale moc mi to nešlo.,, Dobrý večer" pozdravili jsme s Adrienem na stejno. Adrien mě pustil a já měla šanci se zvednout i Adrien se zvendnul.
,,Mám pro vás úkol ,ale to určitě už víte" řekl pomalu.
,,Ano " řekla jsem.
,, Je samozřejmě mnohem těžší než ten předním je prostě úplný jiný.."odmlčel se a podíval se na mě poté na Adriena a pak zpět na mě ,, a úkol zní Elfové jsou bytosti čistého dobra. Mají krásné špičaté uši a jsou nesmrtelní. Na hrdlech nosili zvláštní amulety, které je ochraňovaly před zlem.
Vládli všem živlům . Byli to hodné bytosti nosící dlouhé průsvitné hábity. Žili v lesích. Byli moudří a krásní. První živé inteligentní bytosti na zemi. Na obranu používají luky a šípy..."
,, Elfové ?!" Skočila jsem mu do řeči.
,, Marinette" zavrčel strážce.
,, Pardon" sklopila jsem oči. Pán nebes si povzdychl a pokračoval.,,Moatas
Je to jedno z nejhorších stvoření, jaké si dokážeme představit. Snaží se jen o to, aby dohnal lidi k sebevraždě.Tomuto přispívá i jeho vzhled. Již odedávna je popisován jako černý ještěr, přibližně 2 m vysoký, chodící jen po dvou nohách, jeho tělo je pokryto šupinami. Ty jsou však zvláštní tím, že jsou napuštěné jedem. Za svými oběťmi se přemisťuje pomocí mysli, vycítí místo, kde má šanci na úspěch. A kořist, kterou si vyhlédne, už jen tak nepustí, pronásleduje ji, dokud nedocílí svého.
A málo lidí mu může uniknout bez cizí pomoci. Žije prakticky po celém světě a nejvíce si libuje v temných prostorech, kde je prakticky neviditelný.
Žije v odlehlých horách, kde jsou lidi stresu a zoufalosti. To je totiž jediné, co potřebuje ke svému ďábelskému plánu. Nabourává se lidem do mysli, kde jim dodává pocit zoufalství, samoty, prázdnoty, méněcennosti a ti, kteří nemají sílu zvládnout tíhu vlastních myšlenek, pak ukončí život. Záměrně lidem podsouvá ty nejhorší vzpomínky, jako jsou křivdy, rozchody, hádky, vlastní chyby, vše na co by člověk raději zapomenul. On je však dokáže vybavit v plné síle a ještě k nim něco přidat. A tím sprovodil ze světa nejednoho člověka či kouzelníka.
Moatas se živí negativními emocemi, které ze sebe člověk vydává. A rodí se v podzemních bažinách v místech, na které nikdy nedopadl ani jediný sluneční paprsek. Člověk zemře, pokud mu unikne.
To vypadá jako zřídkakdy viděný jev, protože málo lidí dokáže odolat jeho síle, ale jako spousta věcí na tomto světě má i Moatas svůj opak, který lidem dodává pocit bezpečí, přátelství a lásky, který je teď nemocný velmi, nedokáže bojovat. A jeden dotyk černé magie na jeho duši ho zabije, ale to není to co vy budete zařizovat.
Elf je ten problém. Nejmocnější Elfka ohně byla unesena tímto tvorem není to tak jako u lidí je to přeci jen kouzelná bytost..nikdo neví jak ji dostal - chudák Issabella - všechny její stráže byli mrtvý a Isabella tam nebyla.
Samozřejmě Moatas myslel na všechno , zaútočil na Noapalta nejlepší bytost na zemi , dokáže vše zachránit. Ale Moatas zaútočil nečekaně a velmi silně a jak jsem říkal je velmi raněn a můžeme mu pomoct jen spojení čtyř nejmocnějších Elfek :Vody -Rosalie , země - Alice , vzduchu - Melissa a ... ohně -Issabella ,ale pokud bude Issabella uvězněna v jeho pevnosti nemáme šanci zachránit Noapalta a když ji nezachráníte ...vy víte co se stane." Dořekl stála jsem tam jak solný sloup nedokázala jsem se pohnout, pomalu mi všechno docházelo a začínala jsem si uvědomovat co vlastně mě zítra čeká...*Elfí královny máte mediích*
Vítejte u dalšího dílu , doufám že se vám můj úkol pro Marinette a Adriena líbil. A názory mi můžete psát do komentářů.
Za hvězdičku nebo komentáře budu moc ráda.
Mějte se kouzelně vaše luciiiinka💕
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2
FanficToto je pokračování Kouzelná Beruška a Černý Kocour❤ Dostane Lišaj miraculum a ovládne svět nebo chce úplně něco jiného? A co naši super-hrdinové porazího?