7)díl

974 58 8
                                    

,, Ale budeme tím hodně riskovat co když to mamka a taťka nepřijmou tak jak si myslíme? Co když mě nebudou chtít pustit , protože se o mě bojí? Co když."
,, Marinette!" Řekl vážně Kocour.
,, noo??"
,,přestaň musíme to zkusit je to těžký rozhodnutí , ale jak jim to jinak vysvětlíš.?"
,,já vím...no dobrě řeknu jim to , ale hladce to rozhodně nepůjde"
,,to vím , ale zkusit to musíme doufejme že to přijmou" řekl Kocour. Najednou někdo zaklepal na dveře byl to doktor.
,, Dobrý večer prosím už musíte jít "
,, ano už jdu"
,, počkat prosím pane doktore ještě minutku" prosila Marinette
,, dobře , ale jen minutu" řekl doktor a odešel.
,, Už mě něco napadlo"
,, a co?"
,, no řeknu že jsem měla srážku s autem "
,, to nejde"
,, a proč"
,, nedochází ti to mari kdyť to by o tom někdo asi měl něco vědět a ikdyby by ti to věřili tak to stejnak tvoji rodiče nenechají jen tak plavat určitě by chtěli toho člověka vidět a vyšetřovalo by se to" řekl sklesle Kocour.
,, no to je pravda ach jo asi nemám navybranou"
,, Marinette já už budu muset jít tak se měj ahoj" řekl Kocour a políbil ji.
,, Ahoj" řekla Marinette a zamávala mu. Poté se přikrila peřinou a usla.
Kocour vyšel z pokoje rozloučil se s doktorem a šel k sobě domů. Tam se zpět přeměnil udělal si večerní hygienu a šel taky spát.


Ráno

Bylo 6:30 a Adrien zvonil budík. Vztal z postele a hned ho začal otravovat Plagg aby mu dal sýr. Adrien teda otevřel skřínku a bez jaký koliv řečí podal Plaggovi jeden camembert a šel si udělat raní hygienu. Potom si sednul k počítači a prijížděl web.
,, Adriene co je si nějakej divnej" řekl starostivě Plagg.
,, víš je to teď těžký bojím se o Marinette jak to s ní teď bude má před sebou teď těžký rozhodnutí."
,, a proč máš o ní strach kdyť je v pořádku" řekl klidně Plagg.
,, v pořádku?? To myslíš vážně ona není v pořádku". Vyjel na něj Adrien.
,, Ale kdyť je v nemocnici a tam se o ni postaraj a laskavě na mě neřvi já za to nemůžu že si byl tak naštvanej a Lišaj tě ovládl a ty si málem zabil Marinette." řekl naštvaně Plagg.
,, no tak promiň , ale pochop... no radši nic."
,, dejmi camembert"
,, ale Plaggu už jsem tiho dával."
,, jenže před 20 minutami a já mám furt hlad" řekl s úšklebkem Plagg.
,, ach Plaggu ty se nezměníš" řekl Adrien a pousmál se na svýho kwamiho.
,, pane Adriene limuzína už čeká pojďte se nasnídat." Řekla Nathali a zaklepala na dveře.
,, ano Nathali zachvíli příjdu." Řekl Adrien a šel se rychle oblíknout.
,, prosím dejmi camembert já mám takový hlad že asi umřu."
,, Ale Plaggu to ne ... no tak tady ho máš , ale sněz ho hned musíme už jít"
,, no jo furt" řekl Plagg a narval si půlku sýra do tlamičky.
Když dojedl tak se vydal Adrien na snídani. Potom nasttoupil do limuzíny a odjel do školy. Před školou už stál Nino s Alyou.
Všichni se pozdravili a šli do třídy.
,, tak jak to vypadá s Marinette ? Bude v pořádku? Byl si za ní ?" Vyptávala se ho Alya.
,, ano byl jsem u ní , ale nevím co jí je vím jen že má zlomenou ruku a nohu. Doktor mi říkal že to nemá nějak narušit její zdraví , ale riziko tam je"
,,chudák Marinette snad bude v pořádku" řekl Nino.

Přečíst:
Tak tady další díl no dneska nudný.
Už skoro končí školní rok a tak jen opakuju od 1.července do 15.července nevyjde asi ani jeden díl, protože jedu k tátovy a tam není wifi. A pak jedeme do Chorvatska a tam nevím jestli bude wifi doufejme že jo , ale nevim.

Doufám že se vám líbil další díl a za každou hvězdičku a koment jsem ráda.

Mějte se kouzelně vaše luciiiinka🔥posílám srdíčko❤

Kouzelná Beruška a Černý Kocour 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat